דפים

יום שלישי, 18 במרץ 2014

משבר נערי השוליים מחריף. דיווח מלפני שעה

אוטובוס בקוו 225 מהר נוף לביתר, וכן קוו 293 מירושלים לביתר, סמוך לשעה 8:20 בערב, הורידו נוסעים במחסום הכניסה לביתר, ולא בתחנות, מחשש לזריקות אבנים של נערי שוליים בביתר. הדיווח התקבל מהנוסעים שנאלצו להיטלטל רגלית או להמתין לאוטובוס נוסף שיקח אותם לבתיהם. האם צפוי חלילה טרור נגד אוטובוסים בתוך ביתר??? לא בחוסאן, אלא בתוך העיר ביתר?!
הסיפור מתחיל שבועיים קודם. משיחה שערכנו עם כמה נהגים עולה התמונה הבאה: הרב פנחס כהן בתפקידו כאחראי טיפול בנוער הנושר בביתר, הגיע להסכם בע"פ עימם. (כל זאת לפי גירסת הנהגים בע"מ) עד הראשון לחודש הנוכרי הנוכחי, נערי שוליים מסויימים קיבלו נסיעות חינם ככל אשר יחפצו. כלומר סע ככל יכולתך בתנאי שלא תפריע. לאחר שפקע ההסכם הבלתי כתוב, החלו התנכלויות לנהגי האוטובוס כולל זריקות אבנים. אם עד לאחרונה הנהגים נאלצו לנסוע כרגיל בעל כורחם מחשש שיפוטרו צצה בעיה נוספת. כמנהג הרבה חברות בארץ, הם התאגדו במסגרת ששומרת על זכויותיהם ב"הסתדרות". כך שכבר לא כל כך פשוט לאיים עליהם עוד בפיטורין כבעבר! בקיצור, נוצרה בעיה שכרגע אין לה פיתרון. כל זה רק בגלל שרובינשטיין החליט על רקע אישי להעביר מתפקידו את הרב פנחס כהן. עובדתית, בתקופת הרב פנחס כהן היה שקט בביתר. תושבי ביתר שואלים: האם אנו עומדים בפני טרור חדש???

5 תגובות:

  1. אנונימי19.3.2014, 13:25

    באמת מחריד לחשוב שהזריקות אבנים הם ע"י יהודים ולא ע"י ישמעאלים בעוקף חוסן, אבל כשכל הטיפול ועשיה בנוער במוצקה זה רק ביחצנות בעיתונות על כאילו עשיה, זה התוצאה שהתושבים צריכים לסבול לא רק מהפיצוצים הנוראים שהדהדו במשך הלילות בחודש האחרון אלא גם בשביתות והפגנות של נהגים שבאמת לא אשמים, שהנוער המצוקתי לא מטופל לא ביד רכה ואפי' לא ביד קשה.

    השבמחק
  2. ברגע שאדון ראש העיר רובינשטיין יפסיק להתנכל ולפגוע בכל דרך אפשרית ברב פנחס שעושה את עבודתו נאמנה לנערים בעיר הכל יוחזר על מקומו בשלום!!!!

    השבמחק
  3. ברגע שאדון ראש העיר רובינשטיין יפסיק להתנכל ולפגוע בכל דרך אפשרית ברב פנחס שעושה את עבודתו נאמנה לנערים בעיר הכל יוחזר על מקומו בשלום!!!!

    השבמחק
  4. ברגע שאדון ראש העיר רובינשטיין יפסיק להתנכל ולפגוע בכל דרך אפשרית ברב פנחס שעושה את עבודתו נאמנה לנערים בעיר הכל יוחזר על מקומו בשלום!!!!

    השבמחק
  5. בס"ד
    דבר זה חמור ביותר וצריך טפול דחוף! גם על ידי העירייה וגם על ידי המשטרה!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק