יום שני, 27 ביולי 2015

התקבל במייל : פנייה לראש העיר בעניין הקמת תחנת משטרה בעיר

לכבוד מערכת ביתר בתנופה 
שלום וברכה 

רציתי להעיר את תשומת לבכם לעוד משהו רע שעומד ליפול על תושבי העיר האומללים 

ראש העיר מתפאר בזה שהוא מביא לכאן תחנת משטרה גדולה עם 80 שוטרים 
האם חשבתם מדוע העיר ביתר זקוקה לתחנה עם כל כך הרבה שוטרים ושוטרות בעיר ?

וכי זו העיר עם רמת פשיעה כל כך גדולה? 


האם ראיתם עוד עיר חרדית אחת שיש בה תחנת משטרה ? ועוד כל כך גדולה ? 


ומה תהיה התוצאה של תחנה כזו בביתר ?


ששוטרים חילוניים אוכלי שקצים ורמשים יסתובבו יחד עם שוטרות ברחובותינו ויטילו אימה על אזרחים תמימים !!!


ששוטרים משועממים שחייבים למלא פנקסי דוחות יסתובבו בעירנו ויתנו לתושבים דוחו"ת תנועה על עבירות מצחיקות כמו חצייה שלא במעבר חצייה!!!  [ רמת תאונות הדרכים בעיר ביתר,היא מהנמוכות בארץ! ועוד שזו העיר אם הכי הרבה ילדים בארץ ] 


רק לאחרונה למי ששם לב המשטרה החלה בפעילות מוגברת בימי חמישי בלילה [ ליל שישי ] המטרה הרשמית טובה כדי לטפל בנוער נושר שלא ישתולל ברחובות אבל התוצאה היא כזו אדם שחונה ברחוב בבא סאלי ליד חנות לממכר צ'ולנט השטיטלא בשעה 12:30 בלילה כאשר ברור שהוא לא מפריע לאף אחד מקבל דו"ח תנועה,


מקרה נוסף שקרה לאחרונה בביתר ילדה בת 10 הלכה ברחוב עם אח שלה בן כמה חודשים בעגלה לפתע ניגש אליה שוטר ושאל אותה היכן היא גרה והיא אמרה שבסך הכול היא הלכה להביא משהו מחברה שלה והשוטר התלווה אליה עד הבית ושם פתח בצעקות על האימא של הילדה ואיים לתבוע אותה ברשלנות על ששלחה את התינוק עם הילדה.


מקרה נוסף שני אברכים ישבו בשעה 12:00 בלילה ושוחחו ביניהם ברכב ליד הבית, ופתאות ניידת משטרה עוצרת ליידם והשוטר מתחיל לתחקר אותם מה אתם עושים פה למה אתם עומדים כאן ומדברים עד היכן יגיעו הדברים !!!!!!!!!!!


וכי נגזר עלינו לחיות בפחד !!!!!!!!!!!!.

אסור לשלוח ילדה עם אח שלה לקנות משהו ברמי לוי ????????????


אסור לנו לשוחח ברכב ????????????



אני חושב שחייבים לקום עכשיו לפני שזה יוצא לפועל ולהרים קול זעקה העיר שלנו ולא של המשטרה [ אנחנו יודעים כמה הם אוהבים אותנו] 

לא ניתן לשוטרים חילוניים משועממים להטיל אימה ברחובותינו 

ראש העיר מאיר רובינשטיין אנו קוראים לך להתעשת ולבטל מיידית את הרעיון הרע הזה !!!



י.מ. תושב העיר 

8 תגובות:

  1. אנונימי27.7.2015, 14:19

    אולי מעז יצא מתוק, באם תהיה תחנת משטרה בעיר אולי סוף סוף הם יתחילו לבדוק ברצינות את הקורה בעיריה הכי מושחתת במדינת ישראל.

    השבמחק
  2. אנונימי27.7.2015, 17:34

    תעמוד 5 דקות בכביש ראשי ותספור כמה עבירות תנועה מבצעים בביתר.בביתר לתת זכות קדימה במעבר חצייה זה המלצה לא חובה.אנשים מדברים חופשי עם ניידים ביד.אנשים חוצים באמצע הכביש.כל הצעירים שנוסעים כמו מטורפים.כל יום שעובר בלי תאונת דרכים זהו נס של ממש.לכן חובה להוסיף שוטרים ברחובות.ומניין לך האומץ להוציא שם רע על כלל השוטרים שהם אוכלים שקצים ורמשים?וממה אתה מפחד כל כך?יש גם תופעה מדאיגה שילדים בני 7-8 בקושי לוקחים אחים קטנים בני 3 באוטובוסים העמוסים של הבוקר.עד שלא יקרה משהו אף אחד לא יתעורר!

    השבמחק
  3. על פי הלכה אסור לשלוח ילדים קטנים לבד! זו סכנת נפשות! אך לצערנו זו תופעה בעירנו. הרבה פעמים ילדים בני 3 - 4 הולכים לבד וחוצים כביש לבד ולאף אחד לא אכפת!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  4. אנונימי29.7.2015, 11:32

    עיר שלימה מנוהלת על ידי ילד מאפיונר אחד.
    אז איך אתם רוצים שיתנהגו שאר הילידים?

    השבמחק
  5. עדיף שאוכלי שקצים שיסתובבו בעיר מאשר עבריינים ופושעים (אני מתכוון גם לעברייני התנועה אשר בלי נוכחות הולמת של המשטרה נוסעים איך שהם רצים)! על אחד כמה וכמה שאפשר להביא שוטרים דתיים!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  6. חצייה שלא במעבר חצייה זו לא עבירה מצחיקה! זו סכנה גם לחוצה עצמו (על אחד כמה וכמה שתושבים רבים אם לא כולם מדברים בנייד תוך נסיעה) וגם לילדים שרואים ולומדים מזה שמותר לחצות כביש איך שרוצים ואיפה שרוצים!
    לפני שאתה כותב משהו תחשוב!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  7. נראה לי שמי שכתב את המכתב או שאין לא שכל או שהוא רואה מציאות בצורה עקומה. כל בר דעת מבין שאוכלי שקצים עדיפים על עבריינים ופושעים שגם כן לא מל"ו צדיקים!

    השבמחק