יום ראשון, 28 ביוני 2015

הודעה חשובה לבעלי עסקים בעיר ביתר

מחר מתכוונים חברי מועצת העיר להצביע על צו הארנונה 2016 המעלה את מחיר הארנונה לעסקים ב22 אחוז מהמטר הראשון.
אנא התעוררו בזמן והקימו קול מחאה אצל נציגי הציבור.

אפשר למנוע את העלאה עם קצת יוזמה, הרימו טלפון לנציגי הציבור והסבירו להם שהעלאת הארנונה בכאלו סכומים היא מכת מוות לעסקים בעיר הזדרזו פן יהיה מאוחר.

אנא תפיצו לכל בעלי העסקים בעיר


צו ארנונה 2016

צו ארנונה 2015

יום שישי, 26 ביוני 2015

בעקבות ישיבת המועצה ביום שני בעניין העלאת הארנונה מתכננים בעלי העסקים בעיר שביתה בכל החנויות לאות מחאה על העלאת הארנונה ב22 אחוז מהמטר הראשון תפיצו


פורסם היום בביתר

חברי מועצת העיר!! נמאסתם!!
תתעוררו!! עושקים אותנו! ואתם מתעלמים??
עד מתי תתנו לראש העיר את חופש הפעולה??
ראש העיר ביחד עם חבריו חברי מועצת העיר נותנים יד להטיל גזירות  על תושבי העיר, אנו באחת התקופות הקשות ביותר שביתר חוותה מדובר על גזירות מכל צד שרק אפשר.
נפרט חלק מהגזירות שמוטלות על ציבור האברכים והתושבים.
  1. בשבועות האחרונים קיבלו אברכים טלפונים מחוקרים מטעם העירייה המעוניינים לבדוק את ההכנסות שלהם האם יש אמת בהצהרות שלהם או שיש להם עוד הכנסות כאילו כביכול מדובר בשקרנים.
  2. בימים האחרונים קיבלו חלק מהתושבים הודעות על ביטולי הנחות לשנת 2014 משום שלא ברור האם באמת הם זכאים להנחה, שימו לב הביטולים הם "בשיטת הסמוך" בהנחה שכנראה התושב לא ילך להילחם על ההנחה משנה שעברה.
  3. העירייה פרסמה שישנה חברה שמונתה לבצע סקר נכסים בעיר ולחייב את תושבי העיר בארנונה מעודכנת הם בטוח לא באו להחזיר לנו כסף .....
  4. בכל הארץ מחירי המים ירדו אבל בביתר מחיר המים יקר יותר מכל הערים בהם קיים תאגיד, רק לאחר מכתבים של אברכים מהעיר הורידו את המחיר בביתר נכון לחשבונית האחרונה [לאחר ההוזלה] 8.322 ש"ח לקוב מים וביוב [ללא מע"מ], ובתאגידים' המחיר הוא 8.05 ש"ח לקוב כולל מע"מ.
  5. בחודש האחרון העלו רוב המקוואות בעיר, את מחיר המנוי החודשי מ-75 ש"ח ל-95 ש"ח לחודש, ייקור של יותר מ-20%, זאת עקב כך שהעירייה התחילה לגבות תשלום עבור מים מהמקוואות, ושוב פעם התושב משלם את החגיגות שפרנסי העיר חגגו במשך שש שנים.
  6. בשנה האחרונה הפסיקה העירייה לשלם תשלומי חשמל למוסדות הפטור כתוצאה מכך העלו המוסדות את השכר לימוד, ושוב ההורים הם אלו שמשלמים את מחדלי העירייה .
  7. מחלקת תרבות הושבתה, לכו תבררו אצל כל תושב של עיר אחרת מה הוא מקבל ממחלקת תרבות ותבינו את גודל הצעקה .
  8. מחלקת תכנון ובנייה מושבתת ראש העיר פיטר את הכוח אדם שהיה במחלקה, ושוב התושב הפשוט סובל ומחכה כמעט שנה להיתר בנייה .
  9. מחלקת שפ"ע (שיפור פני העיר) – המחלקה מושבתת רוב הכבישים בעיר שבורים, פסי האטה שלא נבנו נכון, לא מטופלים,  כמובן התשובה היא שאין כסף לתקן ושוב אנחנו התושבים סובלים .  
  10. אגרת שמירה - רק בחודש האחרון היו מספר פריצות לבתים שבחסדי שמים נגמרו ללא נזקים בנפש, מי לוקח אחריות מה יקרה ח"ו בפעמים הבאות? האם הגבירו את השמירה בעיר? האם ידעתם שבמודיעין עילית משלמים כבר 6 שנים יותר זול מביתר לאגרת שמירה ומסתדרים? למה אנחנו צריכים לשלם יותר יקר?  האם התושבים מקבלים תמורה לזה? או שהם שם למעלה לא מפסיקים לגנוב את הכסף של השמירה בכל מיני תחבולות שאין כאן המקום לפרט, ומשאירים אותנו להתמודד עם הפריצות והגניבות.
  11. אגרת פועלים –  הטילו על תושבי ביתר מס חדש בשם אגרת פועלים ששוב לא נותנת את הפתרון לשמירה אמתית בעיר, אלא עוד אופציה לקומבינות ומשחקים עם התקציב, תשאלו זאת כל קבלן בעיר ותבינו עד כמה השחיתות צועקת לשמים.
  12. למה בכל הערים החרדיות יש אולמות חתונה ורק בביתר לא ? האם נראה לכם שלמישהו מעניין מתושבי העיר?
  13. חדר מיון קדמי - איך זה שראש העיר לא מצליח במשך 7 שנים לקדם את הפרויקט הזה, בעוד שישנם אנשים שמוכנים לקחת את המקום ולהפעילו תוך חודשיים ? נראה לכם שטובת העיר בראש מעיניו או טובת אינטרסים אחרים שאין כאן המקום לפרט.  
  14. העולה על כולם היא העלאת הארנונה בשבוע הקרוב למגורים ב9 אחוז ולעסקים ב22 אחוז, לא יאומן! ראש העיר חגג על חשבוננו במשך כל השנים ועכשיו מגיש לנו את החשבונית, מי אמור לשלם את ההתנהלות הכושלת של ראש העיר במשך 7 שנים? בנוסף, העלאת הארנונה לעסקים ב22 אחוז תטיל עלינו בעקיפין גם עליית מחירים בעיר, ושוב אנו התושבים נסבול. מי נראה לכם ימשיך לעבוד בעיר עם ארנונה כל כך גבוה? רק טייקונים מחוץ לעיר שיעסיקו ערבים במחיר זול.

אליכם תושבי העיר אנו קוראים

אל תתייאשו, בידינו למנוע את כל הגזירות האלו ע"י פנייה לחברי המועצה ולבקש מהם, אנא הפסיקו לפגוע בנו אל תתנו יד לראש העיר בגזירותיו.



יום חמישי, 25 ביוני 2015

שימו לב מי תמך בהעלאת הארנונה בועדת כספים רובינשטיין רביץ עוביידי והרשלר בושה !!!!


התקבל במייל: בעניין החשמל בהדר ביתר

הנה העתק מתשובתם של נציבות תלונות הציבור


שלום .. בנציבות תלונות הציבור התקבלו מספר תלונות של תושבי שכונת הדר ביתר בביתר עילית בנושא ניתוק החשמל. התלונות בוררו באינטנסיביות מול חברת החשמל, עיריית ביתר עילית והמינהל האזרחי. נציגי משרדנו גם ביקרו בשטח ונפגשו עם תושבי השכונה ועם נציגים מעיריית ביתר עילית. במהלך הבירור הועלתה טענה נוספת בנושא אספקת מים וגם היא בוררה. ואולם, לקראת תום הבירור, הודיע לנו אחד מהמתלוננים על הגשת עתירה לבג"ץ נגד חברת החשמל ונגד עיריית ביתר עילית באותם עניינים נשוא התלונות. מאחר שהעניין תלוי ועומד היום בבית משפט, הבירור מושהה עד לקבלת החלטה בהליך המשפטי בבית משפט, וזאת נוכח הוראות סעיף 38 (5) לחוק מבקר המדינה, התשי"ח-1958 [נוסח משולב], שלפיהן לא יהיה בירור בתלונה בעניין התלוי ועומד בבית משפט או שבית משפט הכריע בו לגופו. בינתיים העירייה הודיעה לנציבות כי אספקת המים חודשה. עם סיום ההליכים בבית משפט, תשוב הנציבות ותידרש לעניין ככל שיהיה בכך צורך ובשים לב לגדרי סמכותה.


ככר השממה היום עשו שם משהו נמשיך לעקוב

בככר הזו לא נוגעים כבר כמה שנים. פשוט הזנחה. כמה פעמים כתבנו בעניין. אתמול הביאו חומרים למקום. נמשיך לעקוב.

מחירי המים בביתר

מדוע מחירי המים בביתר עילית יקרים יותר מבשאר הארץ 'תאגידי המים'
הרי זה לא הגיוני שתושבי רמת אביב-הרצליה-קיסריה-חיפה-סביון [העשירים ברובם]
ישלמו על מים זול יותר מתושבי ביתר עילית [העניים ברובם] וזאת למרות שהנ"ל משלמים מע"מ, ובביתר עילית שלא קיים בה 'תאגיד' ולא משלמים מע"מ. 

המחיר בביתר נכון לחשבונית האחרונה [לאחר ההוזלה] 8.322 ש"ח לקוב מים וביוב [ללא מע"מ], וב'תאגידים' המחיר 8.05 ש"ח לקוב כולל מע"מ.

כמו"כ התנאים שלנו תושבי ביתר עילית גרועים יותר מבתאגידים

כזכור לפני הבחירות החליטה 'ועדת הכלכלה של הכנסת'

ש'בתאגידים' אי אפשר לנתק מים על חוב ללא ועדה, כשהועדה מתכנסת מחוב של 1000 ש"ח, ובביתר עילית מחוב של 500 ש"ח העירייה יכולה לנתק מים ללא שום ועדה גם אם מדובר במשפחה במצוקה ומבורכת ילדים.

בעבר טען ראש עיריית ביתר ר' מאיר רובינשטיין בכתבה שפורסמה 'בתשלום' שהוא לא הקים 'תאגיד' בביתר כי זה בזבוז כסף לג'ובים, אבל התוצאה שאנו משלמים יקר יותר מהתאגידים למרות שהתנאים שלנו גרועים יותר.

התקבל במייל : פקק המנהרות !

אם חשבו תושבי גוש עציון-וביתר עילית, שפתיחת כביש בגין דרום עד לשכונת גילה, תשפר ותקצר להם את זמן הנסיעה בשעות העומס, אז לאכזבתם הם גילו שלא, מאז פתיחת הכביש החדש מידי בוקר ישנו פקק תנועה ארוך שמתחיל במחסום המנהרות עד לרמזור בשכונת גילה,
נהגים רבים טוענים שהרמזור בצומת גילה קוצר, כמו כן רכבים רבים שהיו פונים ימינה לכיון דרך חברון-קבר רחל, מאז פתיחת הכביש החלו לפנות שמאלה דרך הרמזור דבר המוסיף רכבים נוספים לרמזור הקצר, ולכן נגרם הפקק המיותר הזה מידי יום ללא שום סיבה מובנת או מוצדקת,


אי לכך אם אתה תושב גוש עציון-חברון-ביתר עילית, אנא העבר את הודעה הלאה בתקוה שזה יגיע לאיש הנכון בעיריית ירושלים או בכל מקום אחר. 

התקבל במייל: אנא בבקשה לא להרפות מכתיבה על המחדל של השבתת מחלקת ההנדסה בעירייה


אנו תושבים הגונים ומשלמי ארנונה מלאה (ויקרה...) הגשנו בקשה להיתר בנייה כבר לפני חודשים רבים, ומתברר שחוץ מלהעלות אבק במחלקת ההנדסה - לא קורה כלום!

השבוע העירייה הזהירה מפני בנייה ללא היתר! איך אפשר לחנוק ככה את התושבים שאין להם מקום בבית להשכיב את ילדיהם ורוצים להרחיב קצת אך אין כל מענה והתייחסות מצד העירייה?

אנו בין הפטיש והסדן וזועמים מאד!

יום שלישי, 23 ביוני 2015

שאלה גלויה ליצחק רביץ מחזיק תיק הכספים בעיריית ביתר

מה אתה בתפקידך כמחזיק התיק שממונה על גביית הארנונה עשית למען האברכים ?

אתה כנציג האברכים כביכול אמור לתת גושפנקא להעלות את הארנונה מידי שנה? האם לכך נבחרת ?

האם עשית משהו לעצור את חקירות נגד האברכים והמסירות נגדם ?

רביץ! נזכור ביום הבחירות מי תמך בגזירות ומי לא!!!

חברי פרויקט ארץ ישראל היפה מבקרים מחר בבוקר בביתר שילחו לרכזת רויטל לוואצפ תמונות עם כתובות היכן ניתן לראות את עירנו המוזנחת מתחת לכל ביקורת

רכזת ארץ ישראל יפה רויטל 0544996032

מחר יום שלישי רובינשטיין עושה להם סיור בביתר 

תפיצו 

יום שני, 22 ביוני 2015

ניצחון מוחץ לוועד העובדים של עיריית ביתר עילית בבית המשפט

ניצחון מוחץ לוועד העובדים של עיריית ביתר עילית.

בית המשפט חייב את העירייה להגיש לו את רשימת העובדים דבר שהעירייה סירבה להציג וקבע שגם את רשימת העובדים של חברות כוח האדם והחברה לפיתוח יעבירו תוך 48 שעות .

בנוסף בית המשפט קבע שעד הדיון הבא לא תיושם תוכנית ההבראה ולא יתקיים הליכי פיטורים וכד'.

ולמי שלא מבין על מה המאבק במילים פשוטות: כל הטענה של העירייה הייתה שההסתדרות הם לא הארגון המייצג עכשיו שהם יצטרכו להגיש לבית המשפט את רשימת העובדים והשתייכותם כך הועד יוכל להתחיל לפעול כמו שצריך. 








יום ראשון, 21 ביוני 2015

שאלה גלויה לראש העיר ביתר ר' מאיר רובינשטיין.

ב"ה
כתושב ביתר אשר התחיל לחתן ילדים נוכחתי לראות שאין לי סיכוי לקנות לילדים שלי דירה בזול. מה לעשות, לא נולדתי במקום הנכון. אבי וחמי הם אנשים פשוטים שעובדים למחייתם וגם אנחנו המשפחה שלנו כזו. יש לי עבודת מלמדות ואישתי מזכירה אבל אין לנו שום "קשרים" אז התייאשתי מדירה בפרויקט.
בנתיים לבן ולבת שהתחתנו קניתי דירה במחיר מפולפל ממאכער שעשה עלי סיבוב ואת המשכנתא הגבוהה שילמנו על ידי שבנינו יחידת דיור נוספת. כך בכל אופן זכו בני לדירה בלי קשרים.
בחודש האחרון החליטה העירייה לשלוח חוקרים לכל האברכים שיש להם יחידות דיור ולבטל להם את ההנחה בארנונה בזמן שכולם יודעים שזו לא הכנסה. בקושי בקושי משלמים עם זה את המשכנתא שהיו צריכים לקחת בגלל הסיפספור בדירות בעיר.
ר' מאיר אתה לא מבין את זה? אתה לגמרי מנותק?

נחש בפחד יצחק ונחש ארסי מזן נדיר בהרב שך הלילה במוצ"ש

יום שישי, 19 ביוני 2015

הודעת סיעת למעננו בעניין צו ארנונה 2016



מזעזע בגן ברחוב מוצפי בביתר עדיין אין חשמל בגלל ניתוק חברת החשמל. 30 בנות תחת חום.

בגן ברחוב מוצפי בביתר עדיין אין חשמל בגלל ניתוק חברת החשמל. 30 בנות תחת חום.
נראה את ראש העיר מנתק לעצמו את המזגן לשעה לאות הזדהות.
בעקבות הפרסום ב"ה חיברו להם את המים אך עדיין 30 בנות יושבות בחום הזה בגן חשוך בלי חשמל.

יום חמישי, 18 ביוני 2015

סרטון שוד הרכב בתחנת הדלק ביתר.

דובר המשטרה ש'י:
זוג ישראלים מבוגרים אשר הגיעו אל מתחם תחנת הדלק סונול בביתר עלית אשר על כביש 375, ירדו מרכבם מסוג טויוטה לנד קרוזר בצבע לבן ונכנסו אל חנות הירקות הסמוכה כאשר באותה שעה נמצאת ברכב נכדתם (15.5). חשוד אשר הגיע למקום הבחין כי הרכב נותר ללא השגחה, נכנס אליו והחל להימלט בנסיעה, כאשר הבחין כי ברכב נותרה הנכדה, הוריד אותה החשוד בכיכר סמוכה ונמלט בנסיעה מהמקום. נערכות סריקות לאיתור הרכב והחשוד. משטרת מרחב חברון פתחה בחקירת האירוע.יש לציין כי הנערה לא נפגעה ולא זקוקה לטיפול רפואי.

השקרים ועלילות של עיריית ביתר עילית תשע"ה והפעם צו ארנונה 2016 מוגש למועצת העיר לאישור היכונו למערכה











ביתר עילית: בני 14 שדדו ילד בן תשע







יום רביעי, 17 ביוני 2015

בעקבות התחקיר של ערוץ 1 על הקורה בעיריית ביתר פנתה עמותת אקים ישראל העוסקת בפעילות למען הילד המיוחד למנכ"לית משרד חינוך לבדוק את העניין לעומק



בעקבות התחקיר של ערוץ 1 על הקורה בעיריית ביתר פנתה התנועה לאיכות השלטון במכתב למבקר המדינה ולוועדה לביקורת המדינה לחקור את הנושא



בעקבות התחקיר של ערוץ 1 על הקורה בעיריית ביתר פנתה התנועה לאיכות השלטון במכתב לקבלת הבהרות מעיריית ביתר







השקרים ועלילות של עיריית ביתר עילית תשע"ה


מה אם התכנית פרויקט 'שיפור פני העיר' [טיפול בהזנחה של ה-7 שנים האחרונות] שפורסם ב'שערים' בחודש אלול תשע"ד, שמיד אחרי החגים יתחילו בפרויקט, כל שבוע רחוב אחד, לאחר החגים טען ראש העיר בראיון ב'שערים' שבתחילת השנה הלועזית הפרויקט ייצא לדרך, לאחר מכן בפרסום נוסף פורסם שיש זוכה ושהפרויקט יתחיל ברחוב קדושת לוי, וכעת אנו כבר ב-16 לחודש ה-6 הלועזי, והאם למשהו יש פרטים היכן ומה תיקנו ?


לפני ש'עושים סדר וצדק בארנונה' שיעשו 'סדר וצדק בלשכות העירייה' במשכורות-בתקנים-ברכבים-בדלקים-ובכיבודים. בג'ונגל אומרים - לא הוגן להיטפל ב'גדי' על הדשא שלקח, כשלא מטפלים באריות על הגדיים שטרפו



לפני ש'עושים סדר וצדק בארנונה'

שיעשו 'סדר וצדק בלשכות העירייה' 

במשכורות-בתקנים-ברכבים-בדלקים-ובכיבודים.

בג'ונגל אומרים - לא הוגן להיטפל ב'גדי' על הדשא שלקח, כשלא מטפלים באריות על הגדיים שטרפו.





בגן ברחוב צדקה בביתר אין חשמל ואין מים ומחזיקים שם 30 ילדות. מי יכול לעזור.

בגן ברחוב צדקה בביתר אין חשמל ואין מים ומחזיקים שם 30 ילדות. מי יכול לעזור???

יום ראשון, 14 ביוני 2015

תושבים מודים לר' אורי הולצמן חבר מועצת העיר, סיעת "למעננו תושבים למען תושבים",
על השתדלותו להסרת המפגע והרעש בלילות ברחוב דברי חיים.
אולי לא תקראו על זה בכלי תקשורת חרדים אחרים....

הנה תכתובת מייל מהצהריים. לא נגענו. רק מחקנו הפרטים האישיים, שחלילה לא יבולע להם.
==============



בתאריך 14 ביוני 2015 בשעה 14:22, מאת             :

לכבוד הרב אורי הולצמן הי"ו
אחרי שבתות רבות של רעש ובלגן ממגרש הכדורגל הצמוד לרחוב דברי חיים. זכינו ב"ה לשבת שקטה ורגועה.
ביום חמישי הוצבו "בטונדות" בתוך המגרש והוסרו מתקני המשחק, כמו שהובטח לנו ע"י העיריה.
אני מודה לך מאד על כל העזרה שלך לתושבי הרחוב.
בברכה
                   - דברי חיים  
ביתר עילית


===========

בס"ד
תודה לכם על התודה..
לא תמיד אנשים זוכרים להודות למי שעמל וטרח עבורם, במיוחד שאין לנו כותרות בתקשורת על מעשינו, מסיבות מובנות.

שיהיה לכם יום מוצלח ונעים
אורי הולצמן




הלחימה בכפר חוסאן בין 2 חמולות



יום שישי, 12 ביוני 2015

בעקבות התאונה הבוקר קריאה למשרד התחבורה לבניית כיכרות בכניסות לישוב צור הדסה

היום זה קרה, אחרי שנים בהם התושבים באזור מתריעים על הסכנה בכניסות לצור הדסה, היום אירע אסון כאשר רכב פרטי ואוטובוס התנגשו בכניסה לישוב.

התוצאה הטרגית- הרוג כבן 50 שני נערים פצועים במצב בינוני ועוד שניים פצועים קל.

תושבים זועמים ודורשים התקנת כיכרות בכניסה לישוב, "יש לבנות ככרות בהקדם הכביש הזה הוא סכנת נפשות, אנחנו מופקרים.