למה לתושבי ביתר עלית לא מגיע 'קו' רשמי למירון, כמו שקיים ב -אלעד-בית שמש-אשדוד-ב"ב-י"ם- ועוד מעט גם במודיעין עילית.
שימו לב ל'אלעד' שקיים בו קו רשמי [רק בל"ג בעומר] שמספרו -'290'- המחיר בו לכרטיס הלוך ושוב ללא סבסוד 68.50 ש"ח ואחרי סבסוד 45 ש"ח.
אם היה קו רשמי מ'ביתר עילית', מה היינו מרווחים!
א. מגיעים עד 'מירון' ולא רק עד 'עין זיתים' ולא צריך להיסחב בשאטל כחצי שעה לחינם.
ב. השרות טוב יותר כי אפשר ויש אצל מי להתלונן 'משרד התחבורה', ולא מדובר בחברה פרטית [נתיבות חסד] שאין אצל מי להתלונן.
ג. גם המחיר היה זול יותר במסובסד ובלא מסובסד, כי אם המחיר של
הקו יהיה לדוגמא 74.80 ש"ח לכרטיס הלוך ושוב, כמו למשל המחיר בקו 985
מאשדוד-למירון, שמורחקת ממירון כמו ביתר עילית, או 67.20 ש"ח לכרטיס הלוך
ושוב כמו המחיר בקו 987 מבית שמש-למירון, שקרובה למירון בכ-12-15 דקות יותר
מביתר עילית, ועל זה היינו מוסיפים כ-15-20 ש"ח סבסוד מהעירייה לכרטיס
המחיר היה עומד על כ-50-55 ש"ח לכרטיס הלוך ושוב, [העירייה השנה הקצתה
50000 אלף ש"ח לסבסוד] מחיר זה היה גם לנוסעים בערש"ק [חסידי באיאן,
וקרלין] והם לא היו נצרכים לשלם 85 ש"ח במכירה מוקדמת מסובסדת או 110 ש"ח
לא מסובסד.
בדקתי במפות גוגל וראיתי שההפרש בין ביתר עילית לי-ם הוא 8 ק"מ מירושלים זה 198 וק"מ וביתר עילית זה 206 ק"מ, גם בזמן הנסיעה מחשב גוגל את ההפרש ב-5 דקות בלבד, ובירושלים מחיר הנסיעה הוא 74.80 ש"ח, אז למה באמת בביתר אין קו.
השבמחקאתם צודקים, אבל חבל שנזכרתם כעת, מאוחר מידי. אבל בהחלט צריך לעשות קו
השבמחקכנראה שהתחבורה בביתר זה לא משהו משהו
השבמחק