יום שישי, 29 בינואר 2016

שוב רובינשטיין בורח מאחריות. בנות קטנות שלא חטאו סובלות והוא בורח.

לכבוד ביתר בתנופה להלן תמונות שצולמו ביום ו 29.1.16 בקשר לגן בדרכי איש 12 כמעט שבוע כבר שאין שם חשמל ומגיע אוטובוס בבוקר ומסיע את הבנות לגן אחר ומחזיר אותם בסוף היום לגן ובתמונות רואים גם את הנזילות שמהתקרה וגם את הדלי שאוסף את המים ועל הדרך גם את המעילים שאין להם מקום במתלים וכו
נכון להיום עדיין לא ידוע מתי יטופל הבעיה
ומצורף גם תגובת העיריה למרות שאין בה שום אמת משום שהבניין עומד ללא פיתוח או שינוי כבר כמה שנים כך שזה לא נובע מזה שהשכן למעלה בונה.
לטיפולכם המסור. תודה
תגובת עיריית ביתר עילית:
מדובר בגן פרטי לחלוטין ולא עירוני. מבנה הגן הוקצה ע"י העירייה לעמותת "גני בית יעקב" לפני מספר שנים ונמצא ברשותם המלאה, על כל המשתמע מכך.
מבדיקה שערכנו נמצא, כי מקור הבעיה הינו גג הגן שהוקצה לעמותת "תפארת צבי" לבניית ביכנ"ס. העמותה עדיין לא סיימה את הבנייה ובעקבות כך חודרים גשמים לארון החשמל וגורמים לקצר.
העירייה פנתה לעמותות הנ"ל בדרישה לטיפולם המיידי בנושא ולקיום אחריותם וחובתם. במקביל, למרות שמדובר בגן ומפעיל פרטי, מתוך אחריות לילדים, שלחה העירייה מספר פעמים בשנה האחרונה חשמלאי מטעמה שניסה לסייע לפתור את הבעיה, באופן חלקי בלבד.
העירייה עומדת על דרישתה מבעלי העמותות הפרטיות הנ"ל לתחזק כיאות את המבנה שקיבלו, לתקן מיידית את התקלה, ולא להשאיר ילדות כבנות ערובה לוויכוחים בין שתי העמותות.

2 תגובות:

  1. חוות הסוסים ופינת חי בשבילי חינוך מטופלים ומטופחים על ידי העירייה באופן כזה שבנות הגן הזה לא חולמות! סוסים והכלבים של מקורבים יותר חשובים מילדים של אלו שאינם מקורבים ומקובמנים!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. אנונימי2.2.2016, 12:57

    אם הגן היה שייך לקבוצות הרלוונטיות הכל היה מטופל ע"י העירייה באופן מלא!!!

    השבמחק