יום שני, 19 במאי 2014

התכתבות מערכת ביתר בתנופה עם מר ציון פת מנכ"ל חברת עילית

כהמשך להתכתבות כאן

שלום לך ציון יקירנו שיחי'

אחרי דרוש שלמוך הטוב
נפתח בתגובתך מהסוף להתחלה

בסעיף 5 הגבת.

הלוואי וכל ילדי ישראל היו זוכים לשרות שניתן בתחבורה הציבורית הן בביתר
עילית והן במודיעין עילית.

צודק אתה במאה אחוזים, התחבורה בביתר לעומת ערים אחרות היא טובה מאד, אם
כי בכל הארץ ניכר בשנים האחרות שיפור בתח"צ פנימית, ואולי זה אף
בזכותם,ועל כך מגיע לכם ולך בפרט ייש"כ מיוחד. 'תמשיך לעשות חיל למען עם
ישראל'.

בסעיף 4 הגבת

עמדות לטעינה-אכן במסגרת המכרז הותקנו עמדות במודיעין ולא בביתר עילית (כפי
שלא הותקנו בעוד עשרות יישובים ברחבי המדינה)-צריך לדאוג שבמכרז הבא זה
יהיה ובמקביל לנסות ולבקש תוספת על האחת שהותקנה לניסיון.

לדעתי תגובה לא מספקת, בדקנו באתר שלכם וברוב הערים יש לכם יותר ממכונה
אחת פעילה בעיר, ומדוע יגרע חלקנו, יש צורך להדגיש שמכונה כזו נותנת מענה
לבעלי 'כרטיס אשראי', וכן חוסכת בזמן הן לנוסע והן לנהג ולנוסעי
האוטובוס. ציפינו לתגובה טובה יותר.



בסעף 3 הגבת

הפתרון להסעת תלמידים נעשה גם באמצעות קווים עירוניים ולא רק באמצעות קווי
תלמידים ולכן צריך לבחון את המכלול כולו ודומני שבביתר יש מענה כולל לא פחות
טוב.

שוב תגובה אינה מספקת, כתושבי העיר אנו נחרדים לראות מידי יום את הצפיפות
באוטובוסים העירוניים שעמוסים עד אפס מקום בתלמידים, זה ממש נס כל יום
שלא קורה בהם אסון ח"ו, וכידוע שאין סומכין על הנס, ומה עוד שהורים רבים
מעוטי יכולות שאנים בעלי רכבים נאלצים לשלוח את התלמידים בהסעות פרטיות
ומשלמים על כך הון רב, אתן את עצמי כדוגמא אני משלם מידי חודש 450 ש"ח
עבור בני ובתי שנוסעים בהסעה פרטית. ושוב מדוע יגרע חלקנו מתושבי מודיעין
עילית, סיפר לי חבר שמתגורר במודיעין עילית שאשתו מלווה באוטובוסים שלכם
וההורים משלמים סה"כ חופשי חודשי שנתי של תלמיד, אם היה קיים מצב כזה
בביתר הייתי חוסך מידי שנה אלפי שקלים שחסרים לי.

בסעיף 2 הגבת

אין ספק שמכרז חדש הוא הזדמנות לשפר ולקדם,
ברור שבתחילתו של מכרז האמצעים חדישים יותר כך היה עת זכינו במכרז
בביתר עילית וכך קרה גם במודיעין עילית ובע"ה יקרה גם במכרז הבא בביתר
עילית.

אני חושב שזה תהיה בשורה לעיר ביתר, אם כי כבר היום מצבינו טוב וטוב מאד,
אך תמיד אפשר וצריך להשתפר יותר, וכדוגמא כפי שציינו במכתבנו 'מכונות
התיקוף' הישנים ועוד ועוד.


בסעיף 1 הגבת

היקף הנסיעות והקווים נקבעים ע"י משרד התחבורה-תפקידנו כמפעיל
לבצע זאת בצורה טובה ואני מקווה שאנו עומדים בכך.

זה מסוג התשובות שנוהגים עסקנים למיניהם לתרץ, וכידוע שהכל תלוי בכח
הרצון, וכשרוצים אפשר לדאוג שמשרד התחבורה יקבע החלטות, ואם קצת מאמץ
אפשר אפילו לשנות במשרד התחבורה החלטות שכבר התקבלו, כך שזה תשובה שעונים
בטלפון לאחד שמבקש שיעשו עבורו קו לדימונה או למטולה, ולא לדבר שנצרך
ודחוף.


בכבוד רב
ותודה על תגובתך הענינית
באהבה

ביתר בתנופה

תגובת מר ציון פת היקר

השלום והברכה
אין בכוונתי להתנצח עד אין קץ
אשיב באחרונה על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון


1.לנו כחברה יש אינטרס להגדיל את היקף השרות
ואם הדבר היה תלוי בנו היו עושים כן.
אני חייב לציין שפרנסי העיר עושים רבות כדי לשפר ולהגדיל
את השרות ועד כה בהצלחה מרובה
ברור לך שיש מגבלות תקציביות,מידיעה אני יכול להעיד
שאין יישוב בארץ(גם לא מודיעין) שזכה לתוספת שרות בשנים האחרונות כפי שזכו תושבי ביתר עילית .

בכל שנה היה גידול של 8% לפחות וגם בתקופה הקרובה בע"ה כך יהיה.
 

2.לא מבין מה הבעיה עם מכונות התיקוף ואני מקווה שאין
לך ציפיות שבכל פעם שיוצאת לשוק מכונת תיקוף חדשה נחליף את המכונות בביתר עילית.
 

3.הסעת תלמידים-מחיר החופשי חודשי לנוער בעירוני ובבינעירוני בביתר
הוא הזול והאטרקטיבי ביותר בתחבורה הציבורית.
גם בביתר יש מוסדות שמצרפים מלווים בקווי השרות אתה מוזמן
לארגן מלווים כאות נפשך.
ההורים והמלווים צריכים לשלם מחיר של מבוגר גם במודיעין עילית
ואין להם שום היתר להשתמש בכרטיס נוער. 


4. עמדות הטענה-בכל הערים בהם הותקנו עמדות הטענה זה נעשה כחלק מהמכרזים החדשים ואין הדבר תלוי כלל ברצונו או בעמדתו של
המפעיל יש לציין כי במסגרת אשכול חשמונאים נתקין עמדות כאלה
בבית שמש בירושלים ובבני ברק כך שגם לתושבי ביתר תהיה אפשרות
להשתמש בהם.


לסיכום
אין לתושבי ביתר על מה להלין ובמקרה זה דווקא הדשא של השכן פחות ירוק מסכים שתמיד יש לשאוף ולפעול לשיפור
 

ובזכות כאלו שאיכפת להם כמוך ובזכות כאלו שפועלים מול הרשויות ומקדמים את התחום כך יהיה
 

ערב טוב. 

מערכת ביתר בתנופה מצדיעה למנהלים שכאלו [גם אם היא לא מסכימה עם כל הנאמר]
שיודעים להתמודד עם ביקורת בצורה חיובית וענינית.

4 תגובות:

  1. אנונימי20.5.2014, 0:02

    אני מצטט את לשון המערכת לציון פת:
    "צודק אתה במאה אחוזים, התחבורה בביתר לעומת ערים אחרות היא טובה מאד"

    אתם שם בביתר בתנופה, תפסיקו לבלבל את השכל.
    או שאתם - כמו מר רובינשטיין היקר - עדיין ישנים בשעה 8:00 בבוקר או שאתם אתם סתם נמנים על כת חנפנים.
    צאו וראו מה קורה בתוך האוטובוסים שמסיעים את התלמידים בהלוך ובחזור. איזה דוחס. איזה דוחק. איזו צפיפות. איזה מחניק. בתחנות האחרונות של שתי הגבעות, כבר א"א להכניס אפילו תיק אוכל לאוטובוס... ילדים וילדות. מורים ומורות. כולם כגוש אחד, ירחם השם. אני נוסע בקוים הפנימיים כל בוקר ובוקר, ורחמיי על האברכים החסידים ששומרים שמירת עינים. איזה פאדיחות יש להם. חבל"ז.
    זה בקוים הפנימיים.
    ומה בקוים הבינעירוניים? עקבתם פעם באופן מקצועי ויסודי כמה פספוסים יש בגבעה ב' בקווים לירושלים בעיקר בשעות אחה"צ??
    האם אתם מודעים בכלל למתרחש בקו לבני ברק. אתם יודעים שאם משפחה מבקשת בימי שישי ובערבי חג לעלות לאוטובוס בתחנת היציאה מביתר - אין לה כל סיכוי שבעולם למקום ישיבה, וברוב המקרים גם לא למקום עמידה?
    האם שמעתם על העיכוב המכוון של האוטובוס בשעה 7:30 ביציאה מקרית ספר ביום העצמאות, למשך 3/4 שעה. סתם בגלל התעקשות הנהג.
    הגיע הזמן לנפץ את האשליה שמדובר בחברה טובה מאד. מדובר בחברה סבירה למדי. ותו לא. וגם זו מחמאה גדולה.

    השבמחק
  2. אנונימי20.5.2014, 13:17

    צודק זה שמעלי בכל מילה. הקו לב"ב דפוק בעיקר בימי שישי.

    השבמחק
  3. אנונימי20.5.2014, 18:17

    יש טענה צודקת במשרדי עילית - משרד התחבורה עוקב אחרי כמות הנוסעים לפי העברת כרטיסי הרב קו
    הרבה ילדים וגם מבוגרים לא מעבירים את הכרטיסים בנסיעה - גם אם יש לכם חופשי זה לא נספר כנוסעים
    נא לזכור כל נסיעה להעביר את הכרטיס

    השבמחק
  4. אנונימי25.5.2014, 20:33

    תמשיכו כולכם לבלבל את המוח...
    א. עילית היא חברה כמו כולם שקודם כל צריכה להתפרנס!!! לא ייתכן שיבוא איזה שהוא עלוקה מהעירייה או מהבלוג הרכלן הזה וינסה למצוץ לה את הדם.
    ב. ע"פ בדיקות וסטטיסטיקות של משרד התחבורה עילית היא מס' 1בארץ. תגידו מה שבא לכם... הבעיה היא בציבור שלנו שאף פעם לא מספיק להם תמיד רוצים יותר מהאחרים כאילו שמגיע להם.

    השבמחק