יום ראשון, 21 באפריל 2013

אתר קוקר: ביתר: האופוזיציה של רובינשטיין מרימה ראש: "ראש העיר לא ילקק דבש" פרסום ראשון.

כנסו לכתבה בקוקר כאן

ביתר: האופוזיציה של רובינשטיין מרימה ראש: "ראש העיר לא ילקק דבש" פרסום ראשון.
 
זר שנקלע לביתר היה בטוח מן הסתם כי ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין סגר באסטה והא רק ממתין לסיום ההליך הפורמלי של הרכבת מועצת העיר אשר תהיה כפופה למרותו , אולם מתחת לפני השטח מתנהלים מגעים חשאים לשינוי המפה הפוליטית בעיר.
מאיר פרוש – פטרונו של מאיר רובינשטיין שבבחירות האחרונות שם את כל כובד משקלו בכדי שיבחר כבר לא מוכן שוב להילחם בקבוצות האחרות. פרוש חווה קשיים אחרי המלחמה הזאת בגיוס תמיכה בירושלים. כזכור, היה צריך לתת לדגל התורה את החינוך העצמאי כנדוניה תמורת תמיכתה בו בירושלים. דבר אשר עורר את זעמם של הפלג השני בתוך אגו"י-גור.
מבדיקהת "קוקר" עולה כי, אף חסידות או קבוצה לא חתמה על הסכם עם מאיר רובינשטיין וכל הסיכומים שישנם כביכול הם סיכומים בעל פה. גם חסידות באיאן שהיא החסידות הגדולה והמשמעותית ביותר במשחק לא חתמה איתו שום הסכם, כאשר איש החסידות המעורב בתוך נבכי הדברים אמר לנו זאת.
בביתר ישנם כמה גופים שמנסים לארגן קבוצה רצינית שתגרום לכך שיהיו בחירות ובתקווה שמאיר פרוש לא יחזור על המלחמה אותה ניהל בפעם הקודמת, מה גם שיש לזכור שהבחירות בביתר יהיו הפעם באותו התאריך כמו בערים האחרות כך שפרוש לא יהיה גם פנוי להילחם כמו בפעם הקודמת.
בנוסף לזה יש את סיעת טוב שכבר הודיעה כי היא שוקלת לרוץ לראשות העיר. כזכור בביתר קמה התנועה הזאת.
עוד נודע כי גם הרב יצחק רביץ חבר מועצת העיר בביתר מטעם דגל התורה בנו של הח"כ ז"ל עשוי להתמודד .
גורמים בביתר טוענים לקוקר כי הקיץ הזה הולך להיות רותח, ורובנשטיין בניגוד לפרסומים לא ילקק דבש בדרך לכיבוש הממלכה הביתרי"ת שעשויה להפנות לו עורף .

 

תגובה 1:

  1. אנונימי22.4.2013, 8:04

    טוב מאוד רוצים אלטרנטיבה בעיר.

    השבמחק