יום שני, 25 באוגוסט 2014

התקבל בדוא"ל מהורה לבנות, ב"בית ספר בית יעקב החסידי" פתיחת שנת הלימודים - דם ילדינו אינם הפקר


לכבוד ביתר בתנופה

כהורה לשלש בנות הלומדות בביה"ס בית יעקב החסידי בגבעה ב' שהם לומדים עדיין בתוך קראוונים לאחר סבל של יותר מעשר שנים בקיץ ובחורף חום וקור, האם התלמידות הנ"ל יכולות להתחיל ללמוד במצב שאנחנו נמצאים כעת זמן מלחמה, שבקראוונים אין שום מקום ממוגן ובוודאי לא חדר ממ"ד, וגם לטענתם שבשעת אזעקה יכנסו לחדר מדרגות בבנין ממול ראשית תתארו לעצמכם כ-300 בנות ואולי אפילו יותר נכנסות תוך דקה וחצי לתוך עשרות חדרי מדרגות, וכמו"כ ברחוב קדושת לוי בקרוואנים אין מבנים מסביב לקראוונים יש רק ממול הביה"ס ובשביל להגיע לתוך חדר מדרגות צריך לעבור כביש רחב דו סטרי שבאמצע יש גדר הפרדה ואי אפשר לעבור רק במעבר חציה, אז איך רוצים שיכנסו לחדר מדרגות, האם כך מתכננן ראש העיר להתחיל את שנת הלימודים תשע"ה

בו בזמן שלפני הבחירות הבטיח להרב גנזל שיהיה מבנה לביה"ס ברחוב חב"ד ולכן הרב גנזל שלח מכתב לכל ההורים (מכתב של רובינשטיין עם חתימת הרב גנזל) להצביע עבורו בבחירות, איפה ההבטחה ואיפה המבנה נראה לי שעדיין לא הקצו שטח עבור המבנה של ביה"ס

וכן מתקרב זמן החורף שהתלמידות יושבות במבנה עם טיפטופי גשם וקור אימים יושבים עם מעילים מגפים בשלוליות ומטריות מהגשם הזולף, האם כך מתכנן ראש העיר להתחיל את שנת הלימודים תשע"ה


ברצוני לארגן עצומה מההורים לבל להתחיל את סדר הלימודים בקראוונים כמו שלהרבה מוסדות סדרו בקיץ מקום חילופי ממוגן עקב המלחמה, ברצוננו שגם בנותינו ילמדו במקום ממוגן לא רק במלחמה אלא גם בשמש וגשם

10 תגובות:

  1. אנונימי25.8.2014, 15:01

    הצבעתם למושחת תמורת הבטחה שאינה שווה את הנייר. בתי לומדת בבית ספר שגם שם ביקשו מכולם להצביע רובינשטיין תמורת הבטחה שאינה מקוימת. בבית הכנסת שלי ביקשו מכולם להצביע רובינשטיין תמורת סיוע שהובטח להית הכנסת. גם שם כמובן הבטחה לא קוימה. לא הצבעתי לו. אני לא סומך על הבטחות של שקרן וגנב.הפתרון יהיה בהצבעה שלא על בסיס מפלגתי. כפי שאני ליטאי והצבעתי זיידה.

    השבמחק
  2. אנונימי25.8.2014, 20:11

    הצבעתם רובינשטיין , תאכלו אותה בשקט ובתאבון, אם יש לכם תלונות אנא הביטו בראי והטיחו את כל התלונות בזה שמשתקף מולכם .

    השבמחק
  3. אנונימי26.8.2014, 1:33

    אני הורה השולח את תלמידי לביה"ס החסידי ולצערי הרב הצבעתי וייסברג שאני מתחרט מאד על כך כיון שלא רק שהבטיח להיות אופוזיציונר לרובינשטיין ויעזור לכולם (הבטחות לשווא - ראה מיון שהבטיח ועדיין עומד על אותו דבר) אלא גם התחבר לרובינשטיין תמורת כמה ג'ובות שיכנס לכיסו, אני בטוח שלא נכנס בשביל לעזור לתושבים כיון שעדיין אנו לא רואים שום דבר שהועיל לציבור ובפרט לבוחריו {נראה אם יצKיJ לעשות משהו בנידון של בית הספר בית יעקב החסידי, פרט למיון שעל זה קם וצעק שצריך להצביע עבורו כי הוא יביא את המיון לתושבים - לא דובים ולא יער}, לציין את המפלגה של זיידה שב"ה מה שהבטיחו משתדלים לקיים על הצד הטוב ביותר וב"ה הרבה נאזרו על ידם

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי26.8.2014, 19:05

      אני אחד שהצביע רובינשטיין ולצערי אני מתחרט על כך, וכל מה שכתבת לעיל נראה מוזמן ע"י מישהו ,אני נעזרתי רבות ע"י הרב וייסברג , הרב ויי סברג לא הבטיח מעולם בשום פורום שהוא יהיה באופוזיציה הוא הבטיח לעזור לכולם וזה מה שהוא עושה יום ולילה ואם אתה טוען אחרת כנראה שאינך תושב העיר, לגבי מיון קדמי אף אחד לא מצפה שהוא יביא כסף מהבית ויבנה לך חדר מיון , לגבי הגובות שהוא מכניס לכיס פשוט הצחקת את הקוראים , ולסיום לפני ראש השנה תרים טלפון להרב וייסברג ותבקש סליחה על התגובה המשמיצה ללא בסיס אני מכיר אותו הוא בן אדם טוב והוא יסלח לך.

      מחק
    2. אנונימי26.8.2014, 21:19

      אם כל ההורים של ביה"ס של גנזל היו מצביעים עבור וייסברג הייתם יושבים היום במבנה חדש ומרווח , אז על מה בדיוק אתה מתלוננן מה וייסברג כבר יכול לעשות עם מנדט אחד, אעפ"כ ממה ששמעתי הוא עוזר לכל פונה ללא הבדל חוג או עדה, ואין החי מכחיש את החי.

      מחק
    3. אנונימי27.8.2014, 15:00

      לי אישית הוא אמר שהוא יהיה אופוזיציונר לרובינשטיין ואני בקשתי ממנו לפני הבחירות שיעזור לי במשהו מסוים ולכן עבדתי קשה שיבחר והבאתי למעלה מ200 קולות, ועד כרגע לא נענתי ולכן כתבתי את תגובתי הנ"ל, ח"ו אני לא רוצה להשמיץ אותו (ואם ח"ו נפגע אני מבקש את סליחתו)

      מחק
    4. אנונימי28.8.2014, 15:36

      התגובה שלך מאד משונה , דיברתי עם הרב וייסברג לפני כמה רגעים והוא בכלל לא מודע על הדו שיח כאן , לעצם העניין הוא הכחיש מכל וכל שאי פעם נתן הבטחה למישהו שהוא יהיה בכל מצב באופוזיציה ויש הבדל גדול בין להיות באופוזיציה לבין להיות אופוזיציונר למישהו מסוים, כ"כ אמר לי שלפי כמויות האנשים שאמרו שהביאו לו 200 קולות או 300 קולות הוא היה יכול היום להיות ראש ממשלה, הוא מוכן להתחייב על כך שאין דבר כזה שמישהו פנה אליו אי פעם ולא נענה , יכול להיות שלא תמיד אפשר לספק לכל אחד את כל הציפיות שלו , אבל לכתוב לא נעניתי לא קיים אצלו , הוא ביקש ממני לכתוב לך שהוא לא נפגע מאף אחד והוא סולח לך מראש וכל מי שיש לו מקלדת צריך לדייק במה שהוא כותב , כתיבה וחתימה טובה לכל בית ישראל.

      מחק
  4. יוחנן בלוי26.8.2014, 20:41

    גנזל הודיע לכיתות ו' ז' ח' שביום ה' לא פותחים את שנת הלימודים בגלל שאין כיתות נורמליות שרובינשטיין הפקיר את הבנות

    השבמחק
  5. אנונימי27.8.2014, 15:27

    לגנזל אין כיתות ולאבי אורן (נתיבות שלום ) פורסם הקצאה לאולם בית ספר.

    יש לי את הפרסום. פשוט מי שילם .....

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי28.8.2014, 19:26

      פרסום ההקצאה לאולם לאבי אורן זה סיפור רק ליודעי חן, זה כלל וכלל לא פשוט ומי יודע איזה חילול השם עוד יהיה מהסיפור הזה, והמבין יבין.

      מחק