יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

בעניין העסקת הערבים בביתר

6 תגובות:

  1. אנונימי7.8.2014, 3:50

    בס"ד
    קישקוש בגרוש! בתלמוד תורה בשבילי חיוך עובדות נשים בכיתות של בני 13 -14, יש בעיות של ייחוד, מגדלים כלבים תוקפניים! ואף אחד לא עושה כלום! לא רבנים ולא דיינים אשר אליהם פניתי ולא ועדת האיכלוס ולא חברי המועצה (כולל זיידה). למרות שמה שקורה שם זה נגד ההלכה! גם כאן אף אחד לא יעשה שום דבר!
    יודעים רק לדבר ולקשקש! וכשמגיע מבחן המעשי יש תירוצים!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      נא לתקן שבילי חינוך. כתבתי כשהייתי רדום. תודה.
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  2. אנונימי7.8.2014, 4:03

    בס"ד
    כולם יודעים רק לקשקש! אף אחד לא יעשה דבר! כמו שכתבתי במכתב "המעוז החילוני" בשביל לחסוך 3 ש"ח נסיעה באוטובוס מוכנים לעבור על איסור גזל, ועולים על הסעה של תלמידים בלי לשלם! מה נומר על חיסכון של מאות שקלים בקניות אצל רמי לוי?!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  3. אנונימי7.8.2014, 4:12

    בס"ד
    לדרוש אי אפשר! רק חרם! אבל מי יסכים להפסיק לקנות ברמי לוי?

    השבמחק
  4. אנונימי8.8.2014, 0:33

    לידיעת הקשקשנים שלא יודעים איך מנהלים עסק
    עסק בעם כדוגמת רמי לוי לא יכול שלא להעסיק ערבים.זה כמו שיגידו לו לא להעסיק נשים על פי חוק הוא חייב להעסיק כל אדם באשר הוא אדם .מה שכן הוא לא חייב להעסיק אותם קופאים
    ומי שרוצה לעשות חרם על ערבים אז הוא מוזמן לא ליסוע באוטובוסים לא לאכול לחם לא ללכת לית חולים לא לקנות בקניונים ואפילו לא לדבר ולהתעסק בפלאפון אז בבקשה לכל הנאורים החשוכים תעשו משהוא עם עצמכם כמו שאומרים תתקדמו

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      לידיעתך האנונימי, - לא מדובר כאן שלא להעסיק ערבי ישראל, אלא פלסתינים! אשר להם חייבים להוציא אישור מיוחד ממנהל אזרחי!
      חוץ מזה יש מלא עסקים שלא מעסיקים ערבים בכלל! למשל חברות ההובלות של עולי רוסיה, אשר מעסיקים פועלים רוסים על אף שזה הרבה יותר יקר מלהעסיק ערבי! כי להם יש עיקרונות! לא כמו אצלכם הישראלים העיקרון היחיד הוא כסף! קניונים, חברות הסלולר, וחברות ההסעות (חוץ מעילית) לא מעסיקים למעלה מ 90% ערבים! ואין להם אפילו פלסתיני אחד!
      אברהם שוליאקוב

      מחק