יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

"השקרן" מכה שוב (2) והפעם: מנפלאות "ביתרלנד"

לא פחות מ-25,000 ילדים נהנו ממתקני "ביתרלנד". כך מכריזה הכותרת בשבועון "משפחה", ובעוד שבועונים  שמקבלים במייל ישיר את השקרים מידי פעם בפעם.

מי שיעשה חישוב פשוט, יעלה תמיהה גדולה: הייתכן שבמשך שלושה ימים, ובכל יום למשך שלוש שעות לבנים ושלוש לבנות, יהנו 25000 ילדים מ-14 מתקנים?
האם בתוך שש שעות  * 3 ימים, אפשר לתת ל25000 ילדים להשתמש ב-14 מתקנים?
השאלה אינה נשאלת סתם כך. רבים מתושבי ביתר הגיעו בשעות הלא סבירות בין 20:00 ל-23:00 בלילה, (שעות של גנבים, לא של ילדים) וניסו להנות מההבטחה הגדולה. אפס, המתנה של כשעהורבע לכל מתקן, כך שבקושי נהנו בשלוש שעות בשני מתקנים, ויצאו בפחי נפש.

מה הסיבה שתושבי ביתר "נדחקו" לשעה כה מאוחרת בלילה?
קודם כל, יש את עובדי העירייה. הם יקבלו יחס מועדף בשעות היום. אח"כ, יש צורך גם בקצת "יחסי ציבור" ממלכתיים. יש את "תושבי הדרום" שזכו לקבל אישית מידי ראש העיר את הכרטיסים. אח"כ יש כל מיני "מויסדעס" שסגרו דילים עם "גורמים בלישכה". ואחרונים אחרונים לא חשובים בכלל, הלא הם ה"זיבורית" של תושבי ביתר, אלו שמשלמים ארנונה גבוהה, הם יהנו בין 8 בלילה לאחת עשרה! פשוט בושה!

מה היה קורה אילו היו נותנים לתושבי ביתר ראשונים בשעות הבוקר, ולעובדי העירייה בין שמונה לאחת עשרה בלילה??? הרי גם כך זה פינוק לא קטן, כי אין להשוות צפיפות של 25000 ילדים (לדעת ראה"ע) לצפיפות של כמה עשרות ילדי חברי עירייה?!

הרוגאלאך המפורסמים ביותר בעולם
ילדי משפחה מסויימת הגיעו ללישכת ראש העיר עם מגש "רוגאלאך" ועם ציורים. אנו מודים לראש העיר וכו'. כל הכבוד לילדי החמד המקסימים. כמובן שראש העיר דאג "למנף" את הרוגאלאך והציורים לכל כותרת אפשרית. חבל שלא השיגו איזה "חסות" לרוגאלאך האלה...

הפרסום ב"משפחה"

2 תגובות:

  1. יוסי וינשטוק24.8.2014, 14:16

    בסוף הוא ממילא ילך הביתה על שחיתות, זה שאלה של זמן

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא כל כך פשוט! הרי חשבו שהחשב המלווה הוא זה שיגרום למאיר ללכת הביתה או להבדיל מאחורי סורג ובריח! אבל זה לא קרה!
      אומנם עליו לזכור ששקרים זו איסור תורה! ואי אפשר להסתיר מרצע בשק!
      אברהם שוליאקוב

      מחק