יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

"השקרן" מכה שוב (1)

חבל שראש העיר מאיר רובינשטיין ממשיך בשקריו מול עם ועולם. הרי לא ייתכן שראש עיר שהשנה לא נתן כלום לטובת פתיחת שנת הלימודים, יפרסם בעיתונים הסרים לטובתו שקרים במצח נחושה, על מאה כיתות שהעירייה נתנה, נתון שלא היה ולא נברא. מה שכן קרה, בעקבות כך שהעירייה לא עזרה בכלום, מנהלי המוסדות התארגנו יש מאין, והשיגו בכוחותיהם מה שהשיגו.

אפשר היה להבין, אילו ראש העיר היה מצטדק שכרגע המצב בעירייה בכי רע, ויש חשב מלווה, ולכן זה-מה-יש. אבל לא, הוא מעדיף להמשיך במסכת השקרים.

לשקר אין רגלים
אמר פעם פוליטיקאי, שהוא אף פעם לא משקר. הוא משתמש באמת קיימת, ורק מנפח אותה. זאת לא משום שאותו פוליטיקאי היה מפורסם ביראת שמים שלו, אלא משום העובדה הידועה שלשקר אין רגלים.
ואילו ראש העיר, לא זו בלבד שהוא "מנפח" נתונים, אלא שהשנה בביתר מוסדות לא קיבלו שום סיוע מהעירייה, ונאלצו להתארגן לבד. ריהוט חדש, מבני ארעי נוספים ועוד.

הפרסום ב"המבשר"

תגובה 1:

  1. אנונימי25.8.2014, 12:08

    היו מוסדות שקיבלו אישור לקחת קרוואנים ישנים, אבל ההובלה הייתה על חשבונם. דוד זיידה מויז'ניץ ארגן כמה מוסדות שלקחו הובלה ביחד בכדי להוזיל עלויות. במו עיניי ראיתי מנהל מוסד משלם למיכאל כסף עבור ההובלה. מוסדות אחרים לא קיבלו גם את זה.
    תשאלו כל מנהל מוסד אם אני צודק.
    רובנשטיין רמאי!

    השבמחק