יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

פניה של תושבת העיר בעניין המקוואות בעיר למנחם זיידה

כותבת אליך אישה כאובה מאד מאד מאד!!!!
אני כותבת אליך על נושא כאוב מאד שבעיקרון אין מן הראוי לשתף אותו 
בין כל כך הרבה אנשים, אך בגלל הדחיפות העצומה אני פונה אליך ומתחננת אנא התייחסו בהתאם.
אתמול בלילה חזרתי הביתה בשעה 11:50 מהמקווה שנמצא ברח' מהרי"ץ.
כאשר הגעתי לשם כבר בשעה 9:00 בערב, הווה אומר שהמתנתי לתורי יותר משעתיים וחצי, וכשאני יצאתי נשארו עוד קרוב לחמש עשרה נשים, שזה אומר שהם יצאו משם לא לפני שתים עשרה וחצי,אחת בלילה!!!!
הייתי מדלגת על זה אם זה לא היה קורה כבר פעם שישית ברציפות, 
בפעמים האחרונות שמגיעים למקווה יש תורות שאי אפשר לדמיין, (והמצב מתואם אחד לאחד במקוה ברחוב ברים כפי ששמעתי גם מהבלניות שהתייעצתי איתם האם לעלות ללמעלה וגם מנשים)
הסיפור הזה מקומם כפליים כאשר יודעים שיש מקווה שעומד מוכן ברחוב מוצפי.
אתמול גונבה לאוזני שמועה שאני פשוט רוצה לא להאמין לה שהמקוה אינו נפתח בשל בעיות פוליטיות!!!!!!! 
אני לא רוצה להאמין כי אני לא מאמינה שיש מישהו שיכול לקחת על הכתפיים שלו 
אחריות על יותר מחמישים פלוס משפחות שנגרם להם צער רב כל ערב.
ביתר עילית היא עיר חרדית והמצופה מעיר חרדית שבנושא הזה תשקיע הכי הרבה.
יש לנו בביתר פארקים יפיפיים שמוקמים ללא סוף וכיכרות פאר עם נושאים מרשימים!!!
זה מרשים רק את כוכבי היופי שביתר מקבלת מידי שנה. את ציבור התושבים זה לא מרשים.
גבעה ב' מאוכלסת באלפי משפחות צעירות שמקווה הוא הכרחי בשבילם, ובמיוחד צריך להתחשב בעובדה שכמות הדירות שרשומות בטאבו לא כוללת את היחידות שצצות חדשות לבקרים, שגם הם מכילות כמות עצומה של זוגות צעירים שדרוש להם מקווה באופן סדיר לרוב!!!!!
לא יתכן שגבעה ב' תקבל רק שתי מקוואות לנשים, 
אני לא יכולה להסביר לכם את הצער הרב שזה גורם, אני לא יפרט לכם כאן סיפורים שאני שומעת מנשים כי זה לא מתאים אבל אני חושבת שמספיק להפעיל מעט את הראש כדי להבין מה הנזק הנגרם לכל אישה בכזה מצב.
זה נכון שאנחנו נשים חרדיות שנקפיד על מצווה חשובה זו בכל מצב באש ומים, אבל
אני בטוחה שאם היה מדובר בעירייה חילונית מזמן היו פותרים את הדבר כדי לחבב מצוה כל כך חשובה על הנשים החילוניות, אני לא חושבת שבגלל שאנחנו חרדיות אנחנו צריכות לסבול.
בעיניי היה צריך לדאוג לפחות לעוד שתי מקוואות באזור בהתחשב בעובדה שפרויקטים רבים כרגע מתווספים ואני לא רוצה לדמיין את הלחץ הרב שיהיה כאשר יגמרו בעוד חצי שנה ר-ק את הפרויקטים שבקדושת לוי, זה יהיה קטסטרופה אמיתית. 
אבל בהתחשב בעובדה שהמקווה שמוצפי עומד על כנו זו פשוט התעללות בציבור בצורה הכי פשוטה שיכולה להיות, אין יותר התעללות מזה!!!!


אנא ממך בבקשה, עשה הכל על מנת שהמקווה השני יפתח, המצב אינו נסבל וזועק לשמים!!!!!!


בכבוד רב
אישה כואבת מאד


נ.ב. עותק נשלח למשרד הדתות.

מנחם זיידה x11223344@gmail.com

13:04 (לפני 0 דקות)
ב
ב"ה

שלום!

לצערי אנחנו מטפלים בעניין כבר חודשים רבים. גם המקווה ברחוב מהרי"ץ נסגר לתקופה עקב שריפה כאשר מטעם העירייה לא עשו מספיק בכדי לתקן אותו עד שהקמנו קול צעקה ואז ב"ה החלו התיקונים עד להפעלתו מחדש.

בעניין המקווה הנוסף ברחוב הרב מוצפי,כמעט הושלמה בנייתו כבר כמה שנים ולצערנו לא משלמים אותו עד הסוף זמן. בעקבות לחץ שעשינו החלו העבדות בכדי לסיים את כל העבודות על מנת שהמקווה יוכל לפעול. אנחנו עומדים במעקב צמוד ולא מרפים מהגורמים שאמורים לדאוג לכך שהמקווה יחל לפעול.
בכל אופן בכדי להגביר את הלחץ אשמח באם תעבירי לחברותיך את מספרי הטלפון של ראש העיר וסגניו על מנת שיקבלו כמה שיותר שיחות טלפון בכדי שיבינו שהציבור לא מסוגל ולא מוכן יותר להמשיך ולסבול. ככל שהלחץ יגבר נקווה שהדבר יקודם.
יש לזכור שהמבנה מומן ע"י משרד השיכון ובנוסף גם היה תורם שתרם למבנה זה, כך שלא מקובל אולי תירוץ תקציבי שבלי קשר אסור שיהיה.

מספר הטלפון של ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין הוא: 054-3347-637 או 054-8418458,
יהודה דייטש עוזר ראש העיר 050-5611-573,
ר' יצחק רביץ מ"מ ראש העיר - 050-5481-056
ר' יהודה עובידיי סגן ראש העיר 054-2286310
ר' בנימין הרשלר סגן ראש העיר 052-7637712 

בבניין ירושלים ננוחם
בברכה, חיים מתוקים עליכם 
מנחם זיידה
חבר מועצת העיר ביתר ויו"ר ועדת הביקורת 
057-3175574
054-7580878
02-5802056
פקס 02-5800545
P    חשבו ירוק. האם באמת יש צורך בהדפסת מסמך זה?    

3 תגובות:

  1. בס"ד
    אולי כדאי להתחיל להחתים תושבים בפניה אל ראש העיר ומשרד הדתות? הוא לא יעיז להתעלם מאלפי חתימות!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. זה נושא מאוד חשוב

    השבמחק
  3. אנונימי6.8.2014, 20:19

    מצער שהנושא הזה כבר יותר משנה בכותרות ושום דבר חוץ מזה שהעיתונים בביתר קרי 'מידע ביתר' ו'שערים' באופן לא צנוע בעליל עשו מכך כותרות ותמונות כדי שכל ילד ובחור ידע ויתודע לנושא רגיש זה לא יצא מזה שום דבר.

    השבמחק