יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

כמה פעמים יכולים להתלונן ולא מתייחסים?!

גם כאן וגם ב"שערים" במדור "ביקורת בונה", הציפו את הבעיה הישנה והמוכרת על מפגע פריקת המשאיות ליד רמי לוי. תושבים של הרחוב התלוננו, וכולם מכירים את הבעיה.

והנה עבר תושב העיר, וצילם מה שראה היום בבוקר. (רביעי) בתמונה נראית גברת עם עגלת קניות עמוסה, כשהיא מנסה לעשות את הצעד הלא - פשוט: לחצות כביש בביטחה. אין שדה ראיה, רמפה פתוחה של המשאית, והמשאית עצמה באמצע הכביש.

אין ברירה, אם למשל יעמידו שוטר בכל בוקר שעתיים, וייתן 1000 שקלים נניח קנס לכל נהג משאית, אולי הנהגים יקימו קול צעקה, ואדון רמי לוי יסדר בחניות שסיפח שלא כחוק, מקום ראוי לפריקה.

הבעיה מוכרת לכולם זה זמן רב, ועד עכשיו אף חבר עירייה לא הרים את הכפפה לטפל בה. התושב ששלח התמונה במייל כותב שלתושבים ברחוב כבר נמאס להתלונן על זה.


3 תגובות:

  1. אנונימי17.8.2014, 3:42

    ראשית, רואים שהיא נסחבת עם עגלת קניות של רמי לוי מחוץ לשטח החנות. האם היא ביקשה אישור לכך מבעלי החנות?
    שנית, כתבת שהאשה מנסה לעשות צעד לא פשוט-לחצות כביש בבטחה. הסבר לי בבקשה, האם עולה בדעתו של אדם שפוי שניתן לחצות כביש בבטחה במקום ללא מעבר חצייה? תתכבד נא אשה חשובה זו ותקפיד על כללי חצייה בטוחה וזהירות בדרכים ולא תסכן עצמה כאשר היא עלולה לגרום למשפחתה טרגדיה איומה.
    אני מסכים עם עצם הסיכון שאני עצמי עד לו פעמים רבות, אך גם כאשר כותבים על סיכון זה צריך להפעיל שיקול דעת והגיון ולא לגבב שטויות המגחכות את הכותב.

    השבמחק
  2. אנונימי18.8.2014, 0:39

    אענה על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון.
    על צורת התגובה בכלולותה, שהיא נשמעת מחושבת ועניינית, אם כי מופרכת מעיקרה. התחילה יפה, אך הסיומת מעידה על אי יכולת להכיל דעה אחרת. "לגבב שטויות המגחכות את הכותב". אילו היו אלו שטויות, לא היית טורח כלל להתייחס אליהן, ובטח שלא לנמק בכאלו טיעונים מפולפלים.
    א. לגבי "גניבת" עגלות, שכאילו ברור לך שהיא לקחה ללא אישור וכו'. לא שמעת מעולם על "החושד בכשרים"? מסתבר, שרק מי שאינו תושב העיר, אינו מכיר את הבעיה שיש בחוסר חניות, והרכב חונה מחוסר ברירה מעבר לכביש. (כתוצאה מביריונות של רמי לוי בספחו חניות לאיחסון)
    ב. לטענתך שהיא עוברת במקום ללא מעבר חצייה, רק מי שאינו תושב העיר, לא יודע שאין מעבר חצייה כלל, עד רחוב דרכי איש! ומה תעשה אותה גברת, שמעוניינת סה"כ לקחת את העגלה לרכב שעומד בצד הכביש בחניה???

    ג. מדבריך עולה, שאתה מגן על כל מחדל שקיים בעיר מסיבות אינטרסנטיות. אחרת, איך אפשר להבין שאתה מזדעק על שזועקים על מפגע ראשון במעלה??? הרי גם אתה עצמך כתבת שזו בעיה, אז מה האינטרס שלך להשקיט את התלונה על מפגע בטיחות חמור ונפשע זה יום יום?
    ואתה עוד מהין לכנות הטענות שאתה עצמך מודה בהן, כגיבוב שטויות?
    אדרבא, תסביר את עצמך.

    השבמחק
  3. אנונימי19.8.2014, 20:50

    אתם סתם נטפלים לרמי לוי. פעם על זה שלקח שטחי חניה, פעם אחרת על שמעסיק ערבים, ואחר כך שמחלק תלושים כביכול לראש העיר. הגזמתם לגמרי!

    השבמחק