יום שלישי, 28 במאי 2013

״במקום לתקן את הגשר מקימים בית חולים״

כבישי האספלט של ביתר נשחקים הרבה יותר מהר מבשאר מקומות בארץ
במקום לרבד באספלט חדש בצורה מקצועית
המציאו בביתר את שיטת טלאי על טלאי
וכך מתקנים פה ושם עד...
עד שהכל יהיה טלאי אחד גדול
שיטת הטלאי בתמונות שלפניכם

3 תגובות:

  1. אנונימי28.5.2013, 13:44

    חלם

    השבמחק
  2. אנונימי28.5.2013, 17:34

    ומדוע זה נשחק כל כך מהר?

    תשאל מומחים, זה שווה פוסט בפני עצמו.

    אני בפירוש מודיע שאני לא כותב נתונים מדוייקים אלא תיאוריה, ואידך זיל גמור:

    נניח שהתקן קובע 3 שכבות של אספלט.

    מה עושים בעיריית ביתר שרוצים להרוויח מכל דבר כמה גרושים וקופונים שמנים לכיס האחורי?

    מקבלים תקצוב ממשלתי מלא לסלילה תקנית, מסכמים עם הקבלן שיעשה רק 2 שכבות ולעיתים רק שכבה אחת של אספלט, ואת יתרת הכסף משלשלים לכיס.

    ומכאן ההסבר מדוע כבישי ביתר נשחקים כל כך מהר!

    ומכאן גם ההסבר מדוע כל מכסי בורות הביוב על הכביש לא מיושרים באותו גובה עם הכביש, (פשוט כי חסר שם אספלט)!

    וראיה פשוטה תמצא לכך שתבדוק שבהרבה מאוד מקומות בביתר תוכל לראות שהאספלט הרבה יותר נמוך מהסימון של אבן השפה של המדרכה.

    כבעל רכב אני מאוד ניזוק מההתנהלות העבריינית הזו.

    אני מאוד ישמח שאי פעם יקום מאן דהו, ישקיע כמה שקלים בהבאת מומחה שיכתוב על כך חוות דעת מקצועית, יעביר זאת לידי חוקרי משטרה, היועמ"ש, מבקר המדינה וכו' וכו' ומי שצריך לתת הדין - יייענש!

    ולנהגי ביתר תבוא הרווחה והישועה.

    נ.ב. אני מבקש ממך, תעשה שיעורי בית בנידון, ותכתוב על כך פוסט מסודר. זה בהחלט שווה!

    השבמחק
  3. אנונימי29.5.2013, 17:36

    אפשר לתבוע את העירייה על נזקים שנגרמים לרכב , תבעתי על נזק בגלל גובה פסי האטה וחברת הביטוח שילמה

    השבמחק