יום חמישי, 13 ביוני 2013

במכתב שהתקבל בדוא"ל תושב כותב על הנקיון הכושל, שלטון היחיד של מאיר רובינשטיין ראש העיר ועל חיי הראווה.

מה קורה בגיזרה הפוליטית בביתר?

לפני שנתחיל, אני חייב להדגיש כי אין לי ולא היה לי כל דבר נגד ראש העיר המכהן מאיר רובינשטין ולא נגד אף אחד אחר בנושא הזה , באופן אישי רק בנושא הציבורי .

הסיפור הוא פשוט:

בבחירות האחרונות עלה מאיר רובינשטין לכהן כראש העירייה, היה זה ניצחון מתוק של דידן נצח, ניצחון ששנתיים לאחריו עוד הרגישו פעיליו כי הנה ההגה חזר למקומו הטבעי. החריקות בין פעיליו של ראש העיר החלו כשלא מינה אף מקורב לשום תפקיד בכיר או ניהולי בעירייה, העמיד לראש לשכתו את יהודה דייטש בחור טוב, מינה את אורלנצ'יק לרשת הגנים וזהו!

אז שמא יאמרו ג'ובים הפעילים רוצים?

לא ולא הבעיה הראשית של רובינשטיין זה בכך שהוא חושב שפעיליו ותושבי העיר עשויים מנייר ביצוע שאפשר להטות לכל צד שהוא. מתברר למפרע שלא כך הם פני הדברים. הציבור אינו טמבל ותעיד על כך העובדה שכיום אין בית כנסת בעיר שבוא מדברים עליו ועל צורת ניהולו באהדה אלא ההיפך. רבים הם הדברים בהם הוא נכשל, החל מתברואה וכלה בבקשות אישיות של תושבי העיר שאותם הוא הזניח. חיי הראווה שבחר לחיות, זה לקח זמן עד שהגיע לזה אבל עם האוכל בא התיאבון, מקווה פרטית בביתו, רכב יוקרתי בייבוא אישי, דירת חלומות ששיפץ לפני שנתיים, המסעדות וחיי הנהנתנות הפכו לבלתי נסבלים. וכשחסר כסף בעיריה מה עושים? מעלים מיסים. זה החל בשמירה, מים, ביוב וארנונה.

מה עשה כדי לקבל את תמיכת הקהילות?

הדאגה היחידה שלו היא שיענקל רוטנברג יהיה מרוצה, איך עושים את זה? בעיה. אבל לא לרובינשטיין. הוא דאג לו במקומות הנכונים וכיום הוא לא עושה צעד אחד בלעדיו, את כל ראשי הקהילות הוא לקח איתו ודאג להם כמו שצריך. המתיק איתם סודות מדינה התייעץ עם מי שצריך. וקדימה - אין בחירות, הכריז לפני חצי שנה שכל הקהילות איתו ובכך חשב לפתור את עצמו מהכאב ראש הזה שנקרא בחירות. 

אבל פטרוניהם של ראשי הקהילות לא מסכימים לשמוע על זה ולכן בינתיים אין לרובינשטין אף קהילה שחתומה על הסכם. בואין יחתמו איתו אחרי קרלין שמסרבת בכל תוקף לקבל אותו לחמש שנים נוספות. דגל התורה עדיין לא סגורה איתו למרות המרדף הנואש אחריהם. תכלס אף חסידות גדולה.

ומה קורה בגיזרת ש"ס?

שירות טוב עשה לו אריה דרעי שבלי לקבל אף תמורה הכריז תמיכה במאיר רובינשטיין, כך רובינשטין היה בטוח שיש לו את ש"ס, ישב עם אריה דרעי בבוקר ההכרזה ורצה לסגור איתו פינות, דרעי אמר לו יהיה בסדר אל תדאג, אני אדאג לך. בערב היה אירוע תורני בו אמר דרעי שהוא תומך ברובינשטיין מבלי לבדוק את השטח הזועם והבוער. אף פגישה עם נציגי שס בעיר. זה אומר שדרעי עוד יחזור בו מן הסתם.

לזה הולכים לשים סוף! אסור לתת לו לנהל את העיר. העיר זקוקה לראש עיר שיביא תקציבים, לראש עיר שיביא כספים מחו"ל, לראש עיר שיוריד עלויות מיסים, לחיי נקיון וטיפוח. ואם הוא לא מסוגל לזה. שיילך הביתה.

אמשיך ולעדכן בהתפתחויות.

3 תגובות:

  1. אנונימי13.6.2013, 21:43

    רובינשטיין אלוף ההבטחות .....מה קיים מכל מה שהבטיח לפני 5 שנים ????????????

    השבמחק
  2. אנונימי14.6.2013, 8:44

    מה הוא הבטיח ?
    ההבטחה היחידה להזיז את פינדרוס
    והוא קים ואכן דאג לכמה ג'ובים
    לקרלין נתן לשבסל בוקשפן ג'וב לבנו
    למתמידים ג'וב שמן בחברה הקלקלית
    לערלוי ג'וב לבן של גרליץ
    וכך לכל חסידות כל צעקן קיבל חונך או לוקש אחר עם משכורת
    רוקן את הקופה והגיע עם תכנית הבראה ל40 מליון שקל חוב
    ואנחנו מקבלים עיר מלוכלכת תחזוקה אפס מדרכות שוקעות
    העיקר "העסקנים מרוצים"
    אחר כך יגידו שלמען השלום אסור לעשות בחירות

    השבמחק
  3. אנונימי16.6.2013, 0:47

    העסקנים מרוצים מאודדדדדד ... קיבלו מבנים לבתי ספר שלא קיימים ומשכירים אותם לעירייה ואו שמכרו וגרפו לכיסם את הרווחים
    ג׳ובים מעולים ללא צורך בעבודה בפועל ....
    רובינשטיין מעולה בזה

    השבמחק