התקשרתי היום למוקד הטלפוני של מחלקת הגביה של ביתר עילית.
אני אזרח שגר בעיר כבר תשע שנים...ואף פעם לא פיספסתי לשלם חשבון מים וארנונה...בחודש האחרון נאבד לי החשבון...ולא ידעתי כמה נשארתי חייב ניסיתי לחייג למוקד חמש שש פעמים חיכיתי מעל חצי שעה כל פעם והשארתי את הפון שלי שיחזרו אליי...כדי שאוכל לשלם את חשבוני....ואף אחד לא חזר אליי....בשבוע האחרון כבר קיבלתי תחשבון החדש וכמובן גם את הישן...ורצתי לשלם זאת פלוס ריבית על זה שלא שילמתי בזמן....
לפחות ראיתי כשהעירייה רוצה משהו היא יודעת מהר לבוא עד הבית....
אז למה כשמתקשרים למוקד לא מתיחסים י.ש
1-700-700-612
המתנתי 14:34 דקות על הקו עד לקבלת מענה.
וזה לא פעם ראשונה...
כל פעם שאני צריך להתקשר אליהם, לבירורים, תשלומים וכו'... המצב הוא כזה המתנה מורטת עצבים.
אשמח באם תוכל להעלות זאת לתועלת הציבור, אולי המצב ישתנה....
והנה עוד מייל באותו נושא
אני אזרח שגר בעיר כבר תשע שנים...ואף פעם לא פיספסתי לשלם חשבון מים וארנונה...בחודש האחרון נאבד לי החשבון...ולא ידעתי כמה נשארתי חייב ניסיתי לחייג למוקד חמש שש פעמים חיכיתי מעל חצי שעה כל פעם והשארתי את הפון שלי שיחזרו אליי...כדי שאוכל לשלם את חשבוני....ואף אחד לא חזר אליי....בשבוע האחרון כבר קיבלתי תחשבון החדש וכמובן גם את הישן...ורצתי לשלם זאת פלוס ריבית על זה שלא שילמתי בזמן....
והיום 2.6.13 גם אחרי ששילמתי קיבלתי הודעה לבית על ניתוק מים....
לפחות ראיתי כשהעירייה רוצה משהו היא יודעת מהר לבוא עד הבית....
אז למה כשמתקשרים למוקד לא מתיחסים י.ש
דברים שבשגרה קיבלתי ניתוק לאחר 6 ימים ששילמתי +קנס שהיתי צריך להילחם שיוותרו .ושיחברו את המים לאחר שעות פעילות העיריה כאילו שאני לא בסדר
השבמחקלי אמרו במוקד כאשר ביקשתי לשלם תחפש תחברים שלך
השבמחקאני מבין שזה מוקד גביה חיצוני שעובד בנפרד ממחלקת הגביה בעריה
השכרתי את דירתי והשוכרים לא שילמו ארנונא,ולמי עיקלו את חשבון הבנק לי,הבנתם,אטימות מוחלטת.
השבמחקגם היום אותו הסיפור...
השבמחקובנוסף אני אובדת עצות..אין למי להתקשר בשביל לחבר חזרה את המים שנותקו ביום חם..
אני עם עוד ילדים קטנים בבית.
הטימטום חוגג!!!!