יום שני, 3 ביוני 2013

המוקד הטלפוני של עיריית ביתר עילית - מחלקת גביה

התקשרתי היום למוקד הטלפוני של מחלקת הגביה של ביתר עילית.
 
1-700-700-612
 
המתנתי 14:34 דקות על הקו עד לקבלת מענה.
 
וזה לא פעם ראשונה...
 
כל פעם שאני צריך להתקשר אליהם, לבירורים, תשלומים וכו'... המצב הוא כזה המתנה מורטת עצבים.
 
אשמח באם תוכל להעלות זאת לתועלת הציבור, אולי המצב ישתנה....
 
 
והנה עוד מייל באותו נושא
 

אני אזרח שגר בעיר כבר תשע שנים...ואף פעם לא פיספסתי לשלם חשבון מים וארנונה...בחודש האחרון נאבד לי החשבון...ולא ידעתי כמה נשארתי חייב  ניסיתי לחייג למוקד חמש שש פעמים חיכיתי מעל חצי שעה כל פעם והשארתי את הפון שלי שיחזרו אליי...כדי שאוכל לשלם את חשבוני....ואף אחד לא חזר אליי....בשבוע האחרון כבר קיבלתי תחשבון החדש וכמובן גם את הישן...ורצתי לשלם זאת פלוס ריבית על זה שלא שילמתי בזמן....
והיום 2.6.13 גם אחרי ששילמתי קיבלתי הודעה לבית על ניתוק מים....


לפחות ראיתי כשהעירייה רוצה משהו היא יודעת מהר לבוא עד הבית....

אז למה כשמתקשרים למוקד לא מתיחסים י.ש

4 תגובות:

  1. אנונימי4.6.2013, 9:09

    דברים שבשגרה קיבלתי ניתוק לאחר 6 ימים ששילמתי +קנס שהיתי צריך להילחם שיוותרו .ושיחברו את המים לאחר שעות פעילות העיריה כאילו שאני לא בסדר

    השבמחק
  2. אנונימי28.12.2015, 11:36

    לי אמרו במוקד כאשר ביקשתי לשלם תחפש תחברים שלך
    אני מבין שזה מוקד גביה חיצוני שעובד בנפרד ממחלקת הגביה בעריה

    השבמחק
  3. השכרתי את דירתי והשוכרים לא שילמו ארנונא,ולמי עיקלו את חשבון הבנק לי,הבנתם,אטימות מוחלטת.

    השבמחק
  4. גם היום אותו הסיפור...
    ובנוסף אני אובדת עצות..אין למי להתקשר בשביל לחבר חזרה את המים שנותקו ביום חם..
    אני עם עוד ילדים קטנים בבית.
    הטימטום חוגג!!!!

    השבמחק