יום שבת, 14 בספטמבר 2013

לתושבים נמאס, לא רוצים קומבינטור בראשות העיר! הגיע במייל: מכתב גלוי ממנהל מוסד מהגדולים בעיר


לכבוד הבלוג החשוב "ביתר בתנופה"

 אני רוצה לנצל את תחילת השנה החדשה ולומר לכם יישר כוח.

לצערי הסיכוי לשנות ממש את המצב ולמנוע את בחירתו של רובינשטיין לראשות העיר הוא קטן (אולי תאמרו שזה בגלל שככה כולם חושבים זו נהיית נבואה שמגשימה את עצמה).

אבל לפחות אתם עושים דברים חשובים לתועלת הציבור, בגללכם מתקנים דברים, פוחדים לעשות דברים מסוימים, נזהרים משחיתות גלויה (לפעמים).

קחו את עניין הבורות בדרכים, השמירה, ת"ת דרך התורה (חינוך מיוחד), בי"ס החסידי לבנות שגם לו היו בעיות עם המבנה ועוד וכבר תראו זכויות רבים למען הכלל.

כמנהל מוסד אני נאלץ להסתדר עם רובינשטיין, להזמין אותו לביקורים ולהצטלם ולפרסם וכו' ואני גם עושה את זה כי אין לי ברירה, אני מסתדר אתו. אולי בגלל ההשתייכות הקהילתית שלנו אולי בגלל דברים אחרים.

ועדיין כתושב מגיע לנו מישהו אחר שינהל את העירייה בשקיפות ובהגינות.

במצב כזה המוסד שלי לא יקבל פחות, הוא יקבל אותו דבר עם פחות לחץ ובהרבה פחות רעש וצלצולים.

חבל שהמהלך לא התחיל מוקדם יותר אולי היינו מצליחים להעיף אותו כבר בסיבוב הזה.



שנה טובה וגמח"ט.

השם שמור במערכת


2 תגובות:

  1. אנונימי15.9.2013, 0:45

    חיבים להעיף את רובנשטיין

    השבמחק
  2. אנונימי15.9.2013, 12:51

    מדוע אתה טוען שהתחילו מאוחר מידי? הרב וייסברג כבר לפני שלשה חודשים יצא לדרך ובעז"ה גם הולך לנצח.

    השבמחק