יום חמישי, 23 בינואר 2014

התקבל בדוא"ל: עניי עירך קודמים??

לכבודכם
רציתי לעלות דבר שמאד כואב לי על כך שחלק מעובדי העירייה לא מתגוררים בה, חלקם אפשר לראות אפי' לפי חזותם שאין להם קשר לעיר חרדית, אשמח אם תפרסמו את מכתבי, ואשמח אם תושבי העיר יגיבו למכתבי.
"עניי עירך קודמין"
כמה עובדים מקבלי משכורת בעלי תפקיד או סתם פקידים מעובדי העירייה אינם מתושבי העיר ? .
האבסורד הגדול שזועק ממחלקות העירייה הוא לא רק שהעירייה לא דואגת לפרנסה לתושבי העיר [להבדיל מ'גוטרמן' למשל], אלא אפי' חלק מהמעוסקים/ות על ידה, אינם מתושבי העיר, וכאן שואל האזרח הקטן שמשלם מיסים לעירייה 'ואנחנו מה' ?
ההגיון הבריא מחייב שהעירייה תעסיק את תושביה, בעדיפות עליונה גם לפני מקורבים שמחוץ לעיר.

בברכה
ד. ר.

3 תגובות:

  1. אנונימי23.1.2014, 23:47

    הענין כואב מאוד

    לחיזוק הענין אוסיף
    לא רק שעובדי העיריה אינם תושבים
    למה החברות שנותנות שירות לעיריה כגון שמירה / גינון / תחזוקה / שיפוצים וכו שבכל עיריה קטנה נותנת עדיפות המכרז לתושבי העיר רק לא בביתר

    השבמחק
  2. בס"ד
    ההיגיון הבריא זה לא בעירנו! אצלנו לא הולכים לפי ההיגיון! למשל: חבר שלי שאל את פינדרוס בזמנו, - האם יאפשרו לו לפתוח בעיר פנצ'ריה? השיב לו הנ"ל שאין כאן מקום! למרות שיש מקום בשפע!
    תשובות כאלו משיבים פקידים ברוסיה כאשר הם רוצים לקבל שוחד. והשתובה נטולה היגיון מעידה על כן! אבל אצלנו בעיר התורה?! היתכן?
    בכבוד רב: אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  3. בס"ד
    כאשר רובינשטיין הבטיח לפני הבחירות תעסוקה לתושבי העיר! אני רואה שהוא לא התכוון לקיים זאת! למכתב של בחורי ישיבה בנושא תעסוקה בעיר הוא אפילו לא התייחס!
    יש לו פרנסה ודי לו בכך!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק