הבלוג בעזרת השם יעביר את כל האמת על העיר ביתר עילית, חדשות ביתר עילית, על העומד בראשה ועל כל הקורה בעיר היפה והחשובה לנו .
נבקש מכל מי שיש לו חומר להעביר לכתובת : betarbitnufa@gmail.com
יום שלישי, 18 במרץ 2014
התקבל במייל בשעה אחד וחצי בלילה
האם התחבורה בקריסה?
למעלה
מחצי שעה חיכו יותר מ100 אנשים עם ילדים (בקור הירושלמי) ב"מוקד שרי ישראל"
האם זה נקרא "באים ונוסעים" לא היה שום התייחסות של החברה אפילו לאחר
עשרות פניות של אנשים שעמדו עם הילדים הבוכים והעייפים והמקוררים
וכשכן הגיע אוטובוס היה רק לA . איפה השירות לתושבי B? אני אישית חיכיתי מעל חצי שעה . ליבי יוצא לתושבי B זוגות צעירים וילדים קטנים. ביום היה חם ובלילה נהפך לקור קפור ! הסדרן בתחנה לא נתן שום מענה רק אחרי שלא נתנו לאוטובוס ריק קל קווים להמשיך לנסוע התחיל לזוז משהוא. האותו הדבר היה אחרי העצרת תפילה . 20 אוטובוסים ריקים של קווים לאומת 5 אוטובוסים מפוצצים של עילית. איפה התדמית של "עילית" הישנה לעומת קווים החדשה !?!
גם אנחנו היינו בין העומדים בשרי ישראל בשעה 12:00 בלילה בקור ובכיות הילדים, לא היה שום התייחסות מהחברה גם לאחר עשרות פניות, גם הסדרן (מוחמד) שהיה במקום נעלם פתאום וחזר רק לאחר 25 דקו' (עם עוד סדרן - יכול להיות שפחד מרוב האנשים שבתחנה) ואמר שאמור להגיע 2 אוטובוסים אחד לגבעה א' והשני לגבעב ב' בו בזמן שהיו בתחנה למעלה מ-150 אנשים (את זה שאמור להגיע 2 אוטובוסים אמר כבר 25 דקו' קודם שהיו בתחנה רק קומץ קטן של אנשים) וכמובן לאחר שהגיע האוטובוס הראשון לגבעה א' היו דחיפות וצעקות, וגם הנהג לא נתן בתחילה לעלות לאוטובוס לא פתח את שני הדלתות, ולמטה נשארה אמא (משפחת ש.) עם עגלה ותינוק וילדיה היו על האוטובוס והנהג התחיל לנסוע עד שהאנשים הקימו צעקות ואז נאות הנהג לפתוח את הדלת לאמא המסכנה והילדים הבוכים איפוה אמא, ולאחר כמה דקות הגיע האוטובוס לגבעה ב' ושוב חזרו הדחיפות והצעקות וכשכולם עלו ותפסו ספסלים ומקומות, נזכרו שיש אשה על כסא גלגלים עם 3 ילדים וכמובן היו צריכים לפנות מס' ספסלים עבורה ושוב היו צעקות בקיצור בלגן גדול האם זה הכוונה באים נוסעים כבר עדיף שיהיו תחנות רגילות שהרי בזמן שחכינו בתחנה עברו למעלה מ-20 אוטובוסים שבחלקם היה מקום לשבת ??? מקווה שהמצב לא יחזור שוב ושבאמת החברה תועיל לתת שירות יותר טוב לציבור נוסעיה נ.ב. ממתי שחברת עילית זכתה במכרז גם במודיעין עילית (קווים) אנשי ביתר התחילו לקבל פחות שירות עדיף שיהיה פיצול בין תושבי ביתר לתושבי מודיעין וכדו'
בס"ד גם אוטובוסים פנימיים של העיר לא נסע כרשום בלוח הזמנים של פורים! התקשרתי למוקד כמה וכמה פעמים עד שענה לי מוקדן. אמרתי שיש בעיה בקו 3 ונוסעים מחכים בתחנה 25 דקות, למרות שלפי לוח זמנים כל רבע שעה יש אוטובוס, אבל המוקדן במקום לבדוק מה קורה, אמר שמעביר פנייה שלי לטיפול. מקווה אני מאוד שהם לא יתחילו לעבוד כמו ביתר תור! אברהם שוליאקוב.
בסה"כ חברת עילית טובה יותר משאר החברות אם כי גם היא טעונה שיפור, צריך לבקש בצורה יפה שיחליפו למשל את מכשירי הרב קו המיושנים שמעכבים את הנסיעה, במודיעין עילית בקוים יש כבר מכשיר חדש ומשוכלל וטוב יותר, אז למה לנו לא מגיע.
וכשכן הגיע אוטובוס היה רק לA . איפה השירות לתושבי B? אני אישית חיכיתי מעל חצי שעה . ליבי יוצא לתושבי B זוגות צעירים וילדים קטנים. ביום היה חם ובלילה נהפך לקור קפור ! הסדרן בתחנה לא נתן שום מענה רק אחרי שלא נתנו לאוטובוס ריק קל קווים להמשיך לנסוע התחיל לזוז משהוא. האותו הדבר היה אחרי העצרת תפילה . 20 אוטובוסים ריקים של קווים לאומת 5 אוטובוסים מפוצצים של עילית. איפה התדמית של "עילית" הישנה לעומת קווים החדשה !?!
השבמחקגם אנחנו היינו בין העומדים בשרי ישראל בשעה 12:00 בלילה בקור ובכיות הילדים, לא היה שום התייחסות מהחברה גם לאחר עשרות פניות, גם הסדרן (מוחמד) שהיה במקום נעלם פתאום וחזר רק לאחר 25 דקו' (עם עוד סדרן - יכול להיות שפחד מרוב האנשים שבתחנה) ואמר שאמור להגיע 2 אוטובוסים אחד לגבעה א' והשני לגבעב ב' בו בזמן שהיו בתחנה למעלה מ-150 אנשים (את זה שאמור להגיע 2 אוטובוסים אמר כבר 25 דקו' קודם שהיו בתחנה רק קומץ קטן של אנשים) וכמובן לאחר שהגיע האוטובוס הראשון לגבעה א' היו דחיפות וצעקות, וגם הנהג לא נתן בתחילה לעלות לאוטובוס לא פתח את שני הדלתות, ולמטה נשארה אמא (משפחת ש.) עם עגלה ותינוק וילדיה היו על האוטובוס והנהג התחיל לנסוע עד שהאנשים הקימו צעקות ואז נאות הנהג לפתוח את הדלת לאמא המסכנה והילדים הבוכים איפוה אמא, ולאחר כמה דקות הגיע האוטובוס לגבעה ב' ושוב חזרו הדחיפות והצעקות וכשכולם עלו ותפסו ספסלים ומקומות, נזכרו שיש אשה על כסא גלגלים עם 3 ילדים וכמובן היו צריכים לפנות מס' ספסלים עבורה ושוב היו צעקות בקיצור בלגן גדול
השבמחקהאם זה הכוונה באים נוסעים כבר עדיף שיהיו תחנות רגילות שהרי בזמן שחכינו בתחנה עברו למעלה מ-20 אוטובוסים שבחלקם היה מקום לשבת ???
מקווה שהמצב לא יחזור שוב ושבאמת החברה תועיל לתת שירות יותר טוב לציבור נוסעיה
נ.ב.
ממתי שחברת עילית זכתה במכרז גם במודיעין עילית (קווים) אנשי ביתר התחילו לקבל פחות שירות עדיף שיהיה פיצול בין תושבי ביתר לתושבי מודיעין וכדו'
בס"ד
השבמחקגם אוטובוסים פנימיים של העיר לא נסע כרשום בלוח הזמנים של פורים! התקשרתי למוקד כמה וכמה פעמים עד שענה לי מוקדן. אמרתי שיש בעיה בקו 3 ונוסעים מחכים בתחנה 25 דקות, למרות שלפי לוח זמנים כל רבע שעה יש אוטובוס, אבל המוקדן במקום לבדוק מה קורה, אמר שמעביר פנייה שלי לטיפול.
מקווה אני מאוד שהם לא יתחילו לעבוד כמו ביתר תור!
אברהם שוליאקוב.
רבותי, להתלונן למשרד התחבורה, כאן זה לא יעזור כלום מה שתכתבו,
השבמחקתשללחו הכל למשרד התחבורה בפקס 03-6849876
אנחנו מאד רוצים שביתר בתנופה תשרת את הציבור ותפנה למשרד התחבורה
השבמחקבסה"כ חברת עילית טובה יותר משאר החברות אם כי גם היא טעונה שיפור, צריך לבקש בצורה יפה שיחליפו למשל את מכשירי הרב קו המיושנים שמעכבים את הנסיעה, במודיעין עילית בקוים יש כבר מכשיר חדש ומשוכלל וטוב יותר, אז למה לנו לא מגיע.
השבמחק