יום שבת, 13 בספטמבר 2014

זה עירייה שומרת חוק?!

חבר עיריית ביתר, ר' אורי הולצמן, שלח מכתב לגורמים הרלוונטיים ובראשם ראש העיר ויו"ר וועדת תכנון ובנייה בשבוע שעבר, ובעיקרי הדברים שאלה פשוטה. האם העירייה סגרה חניות חוקיות סה"כ 13 כולל חניית נכה בתחילת רחוב חב"ד, או לא? אם כן סגרה, באיזה אסמכתא חוקית. ואם לא, מדוע גורמי פיקוח עירוניים לא אוכפים פתיחה של החנייה, המוגדרת כחוקית לכל דבר ועניין??
אף אחד לא טרח לענות
עד לרגע זה לא טרח מאן דהוא לענות על השאלה, שנומקה עם כל האסמכתאות ותמונות מצורפות. מדובר בפגיעה הכרוכה בפיקוח נפש יומיומי של עשרות נשים וילדים העוברים למעונות, לגנים, לחיידרים, ולבית הספר. קרו מספר תאונות במקום, משבירת דלתות של מכוניות שהוציאו ילדים בסמוך לכביש, ועד פגיעה ממשית בילד לפני כשלושה חודשים. סכנה בטיחותית חמורה, ואם העירייה סגרה את החניות, גם עבירה חוקית ללא צידוק.
 ייתכן שמישהו חומד לספח בעתיד את השטח להרחבת בית הספר שלו, והרים כמה טלפונים למי שהרים בעירייה, והנה, הופ! שמו בכמה שעות עבודה מחסומים לחניות. אחרת איך אפשר להסביר את סגירת החניות הפושעת ונגד היתר בנייה מפורש החתום ע"י מהנדס העיר???  כל עוד ר' אורי הולצמן לא מקבל תשובה מנומקת היטב וחוקית מי ולמה סגר את החניות הכ"כ נחוצות, אין לדעת את המניע הנסתר העומד מאחורי העניין.
אינטרס ראשון במעלה של העירייה לענות תשובה על כך
אם יתברר שאכן העירייה עשתה זאת, מדובר בהפרה גסה של החוק. הרי מחר בבוקר יבוא מפקח וישאל תושב מדוע בנית לא כחוק? הוא יוכל לענות לו פשוט: "את כל החוקים כבר אכפת בעיר? תתחיל מבדיקה של סגירת החניות, ואח"כ תבוא אלי!" לכן, תמוה מאוד שהעירייה בראשות מאיר רובינשטיין לא מתייחסת 
כלל לטענות שהועלו על החניות. 
"החוק" הפך להיות המלצה, עובדים לפי אינטרסים בלבד
זו דוגמא קלאסית איך מתנהלת העיר הזאת. היתרי בנייה? רק פשוטי העם. מקורבים? יבנו גם שתי קומות נגד התב"ע. הוכחות? למכביר בעיר הזאת. סיור קצר בעיר יגלה הכל. 

4 תגובות:

  1. אנונימי14.9.2014, 7:55

    פרסמו זאת בחוברות שאתם מחלקים! כולם חייבים לדעת מה באמת קורה בעיר!

    השבמחק
  2. ישראל הלוי14.9.2014, 14:49

    אורי חזק ואמץ

    השבמחק
  3. אנונימי14.9.2014, 15:36

    כל הכבוד לאורי הולצמן. איפה כל חברי העירייה יפי הנפש???

    השבמחק
  4. אחד שסובל כל בוקר וכל צהריים מהמהומה במקום15.9.2014, 0:11

    אנא אל תותרו להם. לאט לאט תגלו את כל השטיקים והטריקים איתם מנהל רובנשטיין את העיר.

    איך אמר איש חכם מזקני העיר: "תורידו מכל פרוייקט את כל "הלאטעס" של השטיקים של רובינשטיין, כל הפרוייקט נופל"...

    השבמחק