יום שני, 29 בספטמבר 2014

התקבל במייל :פחי הזבל בביתר. נא לפרסם. אגב, התמונות צולמו במוצאי שבת שובה.


שלום וברכה!

רציתי לפנות בשמי ובשם כל דיירי רחוב הרבי מלובביץ.
יש ברחוב 15 בנינים וכן 2 בתי כנסיות וישיבה לבחורים צעירים ובית מדרש נדברונא וכן עוד תושבים מסוף רחוב מעלות האדמור מבוסטון שמשתמשים ב2 פחי זבל
בחשבון הכי פשוט יוצא למעלה מ500 איש משתמשים ב2 פחי זבל.
 

השאלה היא האם זה שירות של עריה לתושבים. אני משלם ארנונה מלאה ולא מקבל שום שירות מהעריה. האם אני צריך להיות קהילה או קרוב לצלחת בשביל דבר כזה מינימלי???
אני יפנה לכל גורם שאפשר עד שהדבר הזה יסודר בדרך הכי מהירה.






תגובה 1:

  1. אנונימי29.9.2014, 17:55

    מדבר הפועל ניקיון
    אני לא לדעת עברית טוב
    אבל אני יסביר לך למה לא באתי
    אני ראיתי אתם כותבים על שבת הולך באלגן בעיר
    אז לא רציתי לעשות באלגן עם מכונית שלי לבוא בשבת שלכם

    השבמחק