יום שלישי, 20 בינואר 2015

התקבל במייל בעניין חנות חסדי משה - פיקוח נפש, עגלות עפות

לכבוד ר' מאיר רובינשטיין
ראש העיר


נשלח אליך עשרות פניות בעניין המטרד של מכולת חסדי משה ברחוב נדבורנא אל לצערי לא רק ששום דבר לא השתנה לטובה אלא בעל המכולת ראה שאין דין ואין דיין כאן העיר, הכל הפקר, העירייה לא אומר מילה אז הוא מרשה לעצמו להתנהג בצורה הרבה יותר ברברי מבעבר ובלי טיפת התחשבות בשכנים.
למרות שיש מתקן לקרטונים הוא ממלא את הצפרדע שנועד לשקיות אשפה של השכנים, בקרטונים (פתוחים) וכך לא נשאר מקום בתוך הפח.
למרות המטרד הוא שם עגלות ומלגזה במדרכה וחוסם את המעבר וכן מסכן את העוברים בכך שעגלות עפות לתוך מכוניות ולתוך הכביש ולא מזמן ילד נפצע ממלגזה שהוא שם במדרכה שדרס אותו.


לציין: החנות פועל ללא רשיון עסק, השטח בו פועל המכולת מוגדר כמבנה ציבור ולא שטח לעסקים, בוצעו במכולת עבירות בנייה חמורות שמכער את השכונה ולכן איננו רואים סיבה למה אתה לא מסוגל לטפל במטרד - לרווחת דיירי הרחוב ואתה מתעקש שהמכולת ימשיך לפעול תוך הטרדת וסיכון השכונה.
בקיצור - למרות שתחילתו בפשיעה וסופו בפשיעה וקיבלת עשרות תלונות שזה מהווה מטרד לשכנים ושהוא לא מתחשב במינימום המתבקש בשכנים לא חל כל שינוי לטובה ולצערי המצב רק הולך ומחמיר.


כתושב העיר אני מצפה שתשתמש בכישורים שלך וביכולת שלך לטיפול שורש ואמיתי במפגע.



בכבוד רב

ועד השכונה

2 תגובות:

  1. צרות עין!! כולם נהנים ממכולת קרובה לבית ופתוחה קרוב לשבת. ובעניין האסטתי- ילדי השכונה מלכלכים הרבה יותר מאשר החנות עם עטיפות של חטיפים, גם ילדי בית הכנסת שם עושים פוגרום כל שבת ומרוקנים את הקרטונים ואת הבקבוקים לכביש. קודם כל תטפלו בזה

    השבמחק
  2. צרות עין!! כולם נהנים ממכולת קרובה לבית ושפתוחה בשעות נוחות. ולגבי האסתטיקה- ילדי השכונה מלכלכים הרבה יותר. למשל כל שבת אין מצב שלא ישארו עטיפות של חטיפים, קרטונים ובקבוקים ממכלי המיחזור מוצאים דרכם החוצה באורך פלא ואף אחד לא חושב עלזה???

    השבמחק