יום שני, 29 באוגוסט 2016

התקבל במייל: רחוב מעזריטש 31 מקום סכנה שלעירייה לא איכפת מזה

בס"ד

לכבוד הבלוג הנפלא 'ביתר בתנופה'
הנושא בעולו של עירנו ביתר יצ"ו

ברחוב מעזריטש ליד מספר 31 ישנו מדרכה רחבת ידיים, ולצערינו ישנם נהגים עבריינים אשר מפקירים את חיינו וחיי ילדינו בכך שנוסעים ומחנים את רכבם במקום זה. אין צורך להרחיב על הסכנה העצומה שיש בדבר זה ובפרט שהרבה פעמים מחנים שם לזמן רב משאיות רחבות ומונעים את המעבר על המדרכה בכלל, ומי שצריך ללכת שם חייב לרדת לכביש, וכמה פעמים בניסים גדולים נמנעו פגיעות בנפש ה"י, וכבר קרו מקרים מצערים כאילו בעירנו  ה' ישמור.
פניתי כמה פעמים למוקד העירוני ולכמה חברי מועצה באופן אישי בבקשה ובתחנונים  לגדור את הפירצה הזאת בגדר קבוע וחזק מכל הכיוונים, אך כולם מבטיחים הבטחות ואינם עושים כלום, (שמו שם כמה אבנים גדולות, אך יום למחרת הגיע בן בליעל אחד והזיז את אחד האבנים כדי שיוכל לעלות על המדרכה. וגם זה לא מספיק כי יש נהגים שעולים למדרכה מכיוון החניה של בית הכנסת אמשינוב) כנראה שחיי ילדינו אינם מספיק חשובים בעיניהם.

ע"כ פניתי אליכם שתפרסמו מחדל זה ברבים ולבקש בקול ברור וחזק לגדור פירצה זו מכל הכיוונים בגדר קבוע וחזק שלא יוכלו להזיזו לעולם ,כולל מסביב הערוגה וכולל המדרכה שמתחילה מהחניה של בית הכנסת אמשינוב. ואולי עי"ז מישהו ייזכר לעשות משהו, כדי שלא נהיה מהצועקים לאחר אסון רח"ל.

ולסיום הייתי ממליץ לעומד בראשות העיר או לדוברו המסור, להחליף את הסלוגן של העירייה שהם דוחפים לכל מקום, מ'התושבים במקום הראשון' ל'התושבים במקום האחרון', מנסיון, התושבים באמת לא מעניינים אותם, רק היכן שאפשר להצטלם ולעשות יח"צ זולים, זה מאד מאד מושך אותם, לצערינו.

צירפתי כמה תמונות ממקום הסכנה.

בברכת כל טוב סלה

רחוב המגיד ממעזריטש








תגובה 1:

  1. אנונימי31.8.2016, 23:23

    מתי כבר תבינו שהמפגע הראשי יושב בבניין העירייה?

    השבמחק