יום חמישי, 23 בפברואר 2017

הישג אדיר לסיעת התושבים "למעננו" תושבים למען תושבים. המענה הרפואי בביתר יהיה פעיל 24/7 בזכות פעילות הסיעה שחוללה את המהפכה

מאז הקימו חברי מועצת העיר נציגי התושבים מנחם זיידה ואורי הולצמן מוקד רפואי בלילות נהנו מכך תושבים רבים, ונפשות רבות הציל מוקד זה. מתנדבי הצלה מדווחים שהקריאות בלילה ירדו באופן משמעותי.

בעקבות פתיחת המוקד יצאו הודעות מצד העירייה על פתיחת החדר מיון קדמי בתוך 90 יום דבר שכצפוי לא קרה בפועל.

לאחר מכן הודיעה ט.ר.ם. על פתיחת מוקד בשבתות.

המוקד הרפואי של למעננו בינתיים עבר שדרוג ועבר לרחוב המגיד ממעזריטש למקום רחב עם אפשרות לעשות ספירת דם ובדיקות דם של צהבת לתינוקות.
אך הפעם החליטו לקחת מחברי מאוחדת סכום מלא משום שלא היו בהסכם עם מאוחדת.

בתוך זמן קצר הודיעה מאוחדת שהיא פותחת מוקד רפואי משלה שיתן מענה רפואי בלילות.

כך הצליחו חברי המועצה של סיעת התושבים להביא שירות רפואי בלילות לתושבי העיר.

מנחם זיידה יו"ר ועדת הביקורת חבר מועצת העיר אומר "נבחרנו למען התושבים. התפקיד שלנו להביא רווחה לתושבי העיר ביתר בכל נושא, אם בהקלות בארנונה ומניעת העלות מיסים, ואם שיפור השירות לתושבים בכל עניין.  ההצלחה שלנו היא בזכות התמדתו ומסירותו של ידידי וחברי ר' אורי הולצמן שהקים את המוקד הרפואי לפני שנה במסירות נפש ממש.

כמו שהבטחנו, אנחנו נבחרנו תחת הסיסמה תושבים למען תושבים, כל מטרתנו היא רווחת התושבים בלי קשר לאינטרסים חיצוניים שאינם קשורים לעיר"

ר' אורי הולצמן שהקים את המוקד הרפואי והיה לרוח הפעילה אמר "המלאכה עדיין לא הושלמה, קבלתי על עצמי לדאוג לרווחת התושבים יחד עם יו"ר הסיעה ר' מנחם זיידה".

למעשה , אפשר לומר זו ההצלחה הכי גדולה של סיעת התושבים מאז מנעו את גזירות הארנונה כאשר כל תושב בעיר הרוויח כסף לכיס. כיום הם שוב מסמנים v ובהחלט רשמו לעצמם השיג משמעותי שבזכותם יש מענה רפואי בלילות לתושבי העיר ביתר.

מהסיעה מסרו

"מטרת סיעת למעננו היא שיהיה מענה רפואי לתושבים. לא משנה אםם זה דרך הפעלת מוקד בעלות של למעלה ממיליון ש"ח או דרך מאוחדת, העיקר שלתושבים יהיה רווחה ומענה, אנו מודים להקב"ה שהצלחנו גם במשימה לדאוג לרפואה סביב השעון לתושבים ששלחו אותנו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה