יום שישי, 26 ביוני 2015

פורסם היום בביתר

חברי מועצת העיר!! נמאסתם!!
תתעוררו!! עושקים אותנו! ואתם מתעלמים??
עד מתי תתנו לראש העיר את חופש הפעולה??
ראש העיר ביחד עם חבריו חברי מועצת העיר נותנים יד להטיל גזירות  על תושבי העיר, אנו באחת התקופות הקשות ביותר שביתר חוותה מדובר על גזירות מכל צד שרק אפשר.
נפרט חלק מהגזירות שמוטלות על ציבור האברכים והתושבים.
  1. בשבועות האחרונים קיבלו אברכים טלפונים מחוקרים מטעם העירייה המעוניינים לבדוק את ההכנסות שלהם האם יש אמת בהצהרות שלהם או שיש להם עוד הכנסות כאילו כביכול מדובר בשקרנים.
  2. בימים האחרונים קיבלו חלק מהתושבים הודעות על ביטולי הנחות לשנת 2014 משום שלא ברור האם באמת הם זכאים להנחה, שימו לב הביטולים הם "בשיטת הסמוך" בהנחה שכנראה התושב לא ילך להילחם על ההנחה משנה שעברה.
  3. העירייה פרסמה שישנה חברה שמונתה לבצע סקר נכסים בעיר ולחייב את תושבי העיר בארנונה מעודכנת הם בטוח לא באו להחזיר לנו כסף .....
  4. בכל הארץ מחירי המים ירדו אבל בביתר מחיר המים יקר יותר מכל הערים בהם קיים תאגיד, רק לאחר מכתבים של אברכים מהעיר הורידו את המחיר בביתר נכון לחשבונית האחרונה [לאחר ההוזלה] 8.322 ש"ח לקוב מים וביוב [ללא מע"מ], ובתאגידים' המחיר הוא 8.05 ש"ח לקוב כולל מע"מ.
  5. בחודש האחרון העלו רוב המקוואות בעיר, את מחיר המנוי החודשי מ-75 ש"ח ל-95 ש"ח לחודש, ייקור של יותר מ-20%, זאת עקב כך שהעירייה התחילה לגבות תשלום עבור מים מהמקוואות, ושוב פעם התושב משלם את החגיגות שפרנסי העיר חגגו במשך שש שנים.
  6. בשנה האחרונה הפסיקה העירייה לשלם תשלומי חשמל למוסדות הפטור כתוצאה מכך העלו המוסדות את השכר לימוד, ושוב ההורים הם אלו שמשלמים את מחדלי העירייה .
  7. מחלקת תרבות הושבתה, לכו תבררו אצל כל תושב של עיר אחרת מה הוא מקבל ממחלקת תרבות ותבינו את גודל הצעקה .
  8. מחלקת תכנון ובנייה מושבתת ראש העיר פיטר את הכוח אדם שהיה במחלקה, ושוב התושב הפשוט סובל ומחכה כמעט שנה להיתר בנייה .
  9. מחלקת שפ"ע (שיפור פני העיר) – המחלקה מושבתת רוב הכבישים בעיר שבורים, פסי האטה שלא נבנו נכון, לא מטופלים,  כמובן התשובה היא שאין כסף לתקן ושוב אנחנו התושבים סובלים .  
  10. אגרת שמירה - רק בחודש האחרון היו מספר פריצות לבתים שבחסדי שמים נגמרו ללא נזקים בנפש, מי לוקח אחריות מה יקרה ח"ו בפעמים הבאות? האם הגבירו את השמירה בעיר? האם ידעתם שבמודיעין עילית משלמים כבר 6 שנים יותר זול מביתר לאגרת שמירה ומסתדרים? למה אנחנו צריכים לשלם יותר יקר?  האם התושבים מקבלים תמורה לזה? או שהם שם למעלה לא מפסיקים לגנוב את הכסף של השמירה בכל מיני תחבולות שאין כאן המקום לפרט, ומשאירים אותנו להתמודד עם הפריצות והגניבות.
  11. אגרת פועלים –  הטילו על תושבי ביתר מס חדש בשם אגרת פועלים ששוב לא נותנת את הפתרון לשמירה אמתית בעיר, אלא עוד אופציה לקומבינות ומשחקים עם התקציב, תשאלו זאת כל קבלן בעיר ותבינו עד כמה השחיתות צועקת לשמים.
  12. למה בכל הערים החרדיות יש אולמות חתונה ורק בביתר לא ? האם נראה לכם שלמישהו מעניין מתושבי העיר?
  13. חדר מיון קדמי - איך זה שראש העיר לא מצליח במשך 7 שנים לקדם את הפרויקט הזה, בעוד שישנם אנשים שמוכנים לקחת את המקום ולהפעילו תוך חודשיים ? נראה לכם שטובת העיר בראש מעיניו או טובת אינטרסים אחרים שאין כאן המקום לפרט.  
  14. העולה על כולם היא העלאת הארנונה בשבוע הקרוב למגורים ב9 אחוז ולעסקים ב22 אחוז, לא יאומן! ראש העיר חגג על חשבוננו במשך כל השנים ועכשיו מגיש לנו את החשבונית, מי אמור לשלם את ההתנהלות הכושלת של ראש העיר במשך 7 שנים? בנוסף, העלאת הארנונה לעסקים ב22 אחוז תטיל עלינו בעקיפין גם עליית מחירים בעיר, ושוב אנו התושבים נסבול. מי נראה לכם ימשיך לעבוד בעיר עם ארנונה כל כך גבוה? רק טייקונים מחוץ לעיר שיעסיקו ערבים במחיר זול.

אליכם תושבי העיר אנו קוראים

אל תתייאשו, בידינו למנוע את כל הגזירות האלו ע"י פנייה לחברי המועצה ולבקש מהם, אנא הפסיקו לפגוע בנו אל תתנו יד לראש העיר בגזירותיו.



3 תגובות:

  1. וכל זה רק קצה הקרחון!

    השבמחק
  2. אנונימי28.6.2015, 2:10

    מבקש לשנות את הכתוב: גם מוסדות המוכר שאינו רשמי נדרשי לשלם חשמל.

    השבמחק
  3. יוחאי אמזלג3.7.2015, 0:52

    כאילו שאכפת להם, עיר מטונפת.

    השבמחק