יום ראשון, 21 ביוני 2015

שאלה גלויה לראש העיר ביתר ר' מאיר רובינשטיין.

ב"ה
כתושב ביתר אשר התחיל לחתן ילדים נוכחתי לראות שאין לי סיכוי לקנות לילדים שלי דירה בזול. מה לעשות, לא נולדתי במקום הנכון. אבי וחמי הם אנשים פשוטים שעובדים למחייתם וגם אנחנו המשפחה שלנו כזו. יש לי עבודת מלמדות ואישתי מזכירה אבל אין לנו שום "קשרים" אז התייאשתי מדירה בפרויקט.
בנתיים לבן ולבת שהתחתנו קניתי דירה במחיר מפולפל ממאכער שעשה עלי סיבוב ואת המשכנתא הגבוהה שילמנו על ידי שבנינו יחידת דיור נוספת. כך בכל אופן זכו בני לדירה בלי קשרים.
בחודש האחרון החליטה העירייה לשלוח חוקרים לכל האברכים שיש להם יחידות דיור ולבטל להם את ההנחה בארנונה בזמן שכולם יודעים שזו לא הכנסה. בקושי בקושי משלמים עם זה את המשכנתא שהיו צריכים לקחת בגלל הסיפספור בדירות בעיר.
ר' מאיר אתה לא מבין את זה? אתה לגמרי מנותק?

4 תגובות:

  1. אנונימי22.6.2015, 7:51

    אז תפסיקו עם הבניות האלו

    השבמחק
  2. אנונימי22.6.2015, 19:55

    למה להפסיק לבנות שיפסיקו לגבות פרוטקשן מכל אחד שקונה דירה.....

    השבמחק
  3. אנונימי22.6.2015, 20:14

    שלום לך איש יקר, אני קניתי דירה בביתר לקחתי משכנתא אני עובד ומתפרנס ומשלם ארנונה מלאה על כל המטרים בדירה, כעת תסביר לי מדוע אני צריך לשלם ואתה לא? בנית יחידה גרים שם אנשים יש להם קורת גג החוק מחייב אותם לשלם ארנונה, וזה לא שייך לכלומשטיין אותו צריך להעיף לכל הרוחות כ"כ צריך לחייב אותו אישית על כל הביזבוזים שעשה כאן בשנים האחרונות אבל זה לא שייך לארנונה , ארנונה זה חוק מדינה והוא חל על כל מדינת ישראל כולל ביתר עילית.

    השבמחק
  4. אנונימי20.7.2015, 13:30

    1. המאכערים מכרו לך דירה ברח' קדושת לוי/הרב שך בפרוייקטים של אלואל ואשדר. נכון? נו, אתה לא יודע שהדירות שוריינו לבכירי העירייה, והמאכערים הם רק עושי דברם? חלק מהבכירים אף משכירים את הדירות שם שהם קנו בפרוטקציה ובמחיר צחוק. רוצה לבדוק? תתחיל להתקשר למפרסמים דירות להשכרה וגם יח"ד ותתאם מועד לביקור בדירה או ביח"ד ותראה מי מגיע להראות לך את הדירה. בדוק! עשיתי את זה כמה וכמה פעמים ונדהמתי מהשחיתות.
    2. ארנונה ליח"ד? אין שום בעיה, אבל שיתנו את האפשרות לחלק את תשלום הארנונה בעירייה לכל יחידה בנפרד כדי שכל אחד ישלם לפי זכאותו ולא שהבעלים ישלמו תעריף מלא עבור המטרים של הדיירים שלו.

    השבמחק