יום שני, 1 ביוני 2015

מכתב מאחת שרוצה לקנות דירה בעיר

חייבת לשתף,

אני מעוניינת לרכוש דירה בעיר ביתר...לצורך כך לקחתי עו"ד שיעזור לי בתהליך ...היות והדירה כוללת תוספות בניה התבקשתי מהעו"ד ללכת לעירייה ולבקש ממחלקת הנדסה אישורים על כך , על פי החוק כל רוכש דירה זכאי לקבל אינפורמציה עבור הדירה אותה מעוניין לרכוש.

ברוב נימוסיי צלצלתי למחלקת הנדסה לברר כיצד מתבצע התהליך הנ"ל , לאחר כמה ימים שאין כלל מענה טלפוני במחלקת הנדסה, ואינני מתייפייפת ...
כשראיתי כך פשוט החלטתי להגיע פיזית למקום, כשהגעתי נודע לי שפספסתי את שעת "קבלת הקהל" לאותו היום ועלי לשוב יום אחר (שכחתי לציין שאינני תושבת המקום , אלא הגעתי מירושלים)

הגעתי שוב, ואז אומרת לי הפקידה שאני צריכה להגיש בקשה,
כששאלתי אותה כיצד מגישים, התשובה הייתה פשוטה, שולחים מייל ואנו "נטפל בבקשה" , צמד המילים האלו שיצאו מפיה נשמעו לי אמינות למדי!!!

נכון להיום, עברו שבועיים מאז, ו"מענה" טלפוני במחלקת הנדסה כבר מיותר לציין שוב....

המשך יבוא.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה