יום ראשון, 15 באוקטובר 2017

האם השירות של חברת עילית מתחיל לרדת בעקבות חיבוק הדב של רובינשטיין? תושבים מתלוננים על שירות מזעזע. הנה אחת התלונות. נמשיך לעקוב. חברת עילית מוזמנת להגיב.


בערב חג שמחת תורה חכינו מהשעה 14.45 כאשר בזמן זה היה צריך להופיע אטובוסים להסיע את כל העומדים שם, כאשר למעשה רק כארבעים דק' לאחר מכן אחרי שנעמדנו כולנו בשמש הקופחת, בערך בשעה 15.25 הופיעו כ-5 אוטובוסים עירונים ואספו את כולם בדוחק רב.

חשוב חשבתי שבוודאי אין לחברה עכשיו אטובוסים גדולים מכיון שכולם עושים את דרכם ירושלימה, אי לכך מחוסר ברירה ומחמת דאגתם לא היה מנוס להעלותינו כך לעיר הק', כך דנתי אותכם לכף זכות, אך מה מאד חשכו עיני כאשר עברנו ליד חניון עילית, אנו רואים אותו מלא אוטובוסים גדולים, אשר חונים שם בשלוה, הרי הנהגים הנוהגים על העירונים אחרי שסיימו את מסלולם בעיר, במקום לשולחם מיד עלינו, יכלו קודם להחליף אוטובוס למרות אי רצונם.

האמת היא שרציתי גם להתלונן על מה שחיכינו כ"כ הרבה זמן, ועוד הרבה התעללויות למשך כל ימי החג, אבל מכיון שלהביא אוטובוסים עירוניים מנוגד לחוק, אשר ע"כ אמרתי בליבי שאם אקבל תשובה המניחה את הדעת אשקוט, ולא, אפנה למשרד התחבורה על כל אוטובוס עירוני שיצא משם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה