יום שני, 22 בינואר 2018

ערב בחירות והשקרן מתחיל להבטיח על ימין ועל שמאל ומדוע יוסי שטרית יו"ר ועדת תכנון ובניה נעדר מהתמונות?


רובינשטיין: האם סיפרת לגדולי ישראל לתוך איזה מתחם פחונים עלובים זרקת את ילדי החינוך המיוחד?

רובינשטיין לקראת הבחירות מתחיל בסדרת ההבטחות של חלוקת בניינים לכל מי שרק זז. כך או כך, קיבל הרשאה או לא קיבל, בונים או לא בונים.

זוכרים את קהילת הדף היומי שהיו אמורים לקבל ממנו בניין שלם? יודעים מה קרה עם זה? ועוד סיפורי הבטחות שכמובן התקיימו בחלקן או כלל לא.

עכשיו באה עונת הבחירות ופיזור ההבטחות חוזר לזירה.

אמש נסע רובינשטיין בני-ברקה להצטלם עם כמה מגדולי ישראל לקראת מסע הבחירות שיהיה בעוד פחות משנה. הכותרות הכריזו שישו ושמחו בשמחת התורה ראש העיר הדגול הנערץ והמהולל בכל התשבחות מאיר רובינשטיין התקבל לברכה אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, כשהוא מלווה בסגנו רביץ לרגל הבניין שאוטוטו נבנה עבור בני התורה וכו' וכו', מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א ברכו בחום את המשלחת וכו' וכו'

אבל אנחנו שבעי הבטחות מחד גיסא ומאידך כועסים על גזלת מבני הציבור מאידך לא יודעים אם לצחוק או לבכות מהכותרות המבישות הללו.

מה מוזר היה שרובינשטיין לקח איתו רק את איציק רביץ סגנו ובלא שלקח את החבר השני בדגל התורה יוסי שיטרית. יודעי דבר מספרים לנו ששטרית נענש בעקבות כך שהוא אינו מציית לדיקטטור במאת האחוזים. שמועות מספרות שרובינשטיין כועס מאוד על שטרית משום שהעז לחשוב להתמודד לראשות העיר שהיא כידוע ירושתו של הדיקטטור רובינשטיין.


מצורפות תמונות של מסע הצילומים האחרון:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה