יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

מכתב גלוי לר' מאיר רובינשטיין:



1. ראשית כל קבל מחמאה על קמפיין לשון הרע לא מדבר אלי. אין ספק שזה רעיון מבריק. הרי מי כמוך יודע מי הוא המועמד שיש לו מה לחשוש אם הציבור ח"ו ידע וישמע על מעלליו במיוחד בתקופת הבחירות.
 אני סמוך ובטוח שבוודאי גם זכית למענק יפה של הסופסרים של הסלוגן. קבל צל"ש.

2. התרגשתי לראות את המודעה בה אתה מבקש מהקב"ה *"ולא יענש שום אדם בסיבתי"*. תשמע זה חזק. כתבת גם שאתה מוסר הודעה מראש שאתה מוחל לכל מי שדיבר עליך לשון הרע. זה מדהים. בוודאי סלחת גם לשמונת האברכים אותם תבעת במיליון שקל בתביעת דיבה בבית משפט השלום בירושלים. אני בטוח שמשכת כבר את התביעה. חבל שאתה לא מפרסם את זה לציבור. זה יכול בוודאי להוסיף לך קולות, לא פחות מכל גימיק אחר. עצה שלי? כדאי לך לפרסם שמשכת את התביעה, גם אם באמת לא משכת. הציבור יאמין. גבי אורן ועיתון 'שערי מאיר' ידווחו על כך. אז מה אכפת לך?!

3. מאוד חשוב שאף אחד לא יאמין ללשון הרע ולא יקשיב ללשון הרע ולא פחות חשוב מכך, שיצביע למי שאומרים לו מבלי לשאול שאלות מיותרות. אבל אתה יודע שיש גם תפילה ידועה שחיבר בעל החפץ חיים זי"ע בו כל אחד מבקש באופן אישי מהקב"ה שיציל אותו *מלדבר לשון הרע על אחרים*. אל תשכח. חשוב לפרסם גם את זה. אם אין לך מימון לזה, לפחות תדפיס כמה בודדים במדפסת ותתלה בלשכה, במטה, בבית וברכב.

בינתיים אל תאמין לשום לשום הרע בחיים, גם לא על עצמך.

אוהב אותך. חזק ואמץ!

אלי זלמנוביץ
יו"ר ועד ההורים חינוך מיוחד

תגובה 1: