יום שלישי, 30 ביולי 2013

התקבל במייל : הורה לילד בת"ת אור עולם כותב

לכבוד ביתר בתנופה


אתמול בערך בשעה 5 אחה"צ למשך כשעה וחצי לפחות היו צעקות בקרוואנים של ת"ת אור עולם ליד החנייה של האוטובוסים ביציאה השנייה מביתר.
השתתפו: מאיר רובינשטיין, ישראל תיק, יוסי דייטש והרב וייסנשטרן המנהל של הת"ת לחינוך מיוחד החסידי בעיר שהשנה היה בבניין של המתמידים.

מידי פעם הצטרף לצעקות הרב לינדר המנהל של אור עולם וגם עוד איזה בחור בלתי מזוהה.

מישהו שניסה להקשיב סיפר לי שהוא שמע שהרב וייסנשטרן אמר שם שרובינשטיין רוצה לסגור את החיידר.

אתם מוכנים לנסות לברר לי? יש לי בן בחיידר וחשוב לי לדעת.

מאז שהרב וייסנשטרן נכנס לחיידר לפני שנתיים, החיידר עבר מהפך. הוא הכניס שם מנהל חינוכי וביחד עשו שם סדר.
היום מדובר במקום שמתקנאים בו ובאים לראות אותו ממוסדות אחרים בירושלים. הוא מקצועי מאוד וברמה רוחנית גבוה.
הבעיה היא שאני חושש שהרב וייסנשטרן (שגר במודיעין עילית) קצת תמים והוא מאמין ללוקשן שרובנשטיין עלול למכור לו.
בעבר ניסינו לקשר אותו עם ישראל פכטר אבל זה לא יצא לפועל.

הבן שלי ב"ה מאוד מתקדם ומצליח שם ואני פוחד שרובינשטיין יהרוס את החיידר כי זה בטח עולה לו כסף שכמובן עדיף שילך למקורבים שלו.
אני מתכוון לארגן הורים שיצאו להפגנה אם זה באמת נכון.
למי שיש פרטים שיעדכן בתגובות

תגובה 1:

  1. אנונימי31.7.2013, 14:53

    רובנשטיין הבטיח לרב ויסנשטרן את המבנה שהיה בתשע"ג של עץ חיים ברח' דרכי איש אבל הוא הפר את ההבטחה שלו.
    אנו מתכוונים להודיע לרב וייסנשטרן מחר שאנו פותחים את הלימודים בכיכר העירייה

    השבמחק