יום רביעי, 24 ביולי 2013

התקבל במייל : איסור להכניס פנלית או איסכורית לעיר

לכבוד ביתר בתנופה

שלום וברכה

שוב שחיתות בעיר יש איסור גורף להכניס פנלית או איסכורית לעיר בהוראת יהודה קלמן .
הלכתי להתעמת אתו והוא אמר לי שאין אישור תב"ע בעיר לבנייה קלה ,
אמרתי לו שזה למחסן שגובהו 1.80 שזה מותר על פי חוק ,
אמר לי שזה הוראה של יהודה דוייטש. פניתי ליהודה דוייטש .ואמר שזה הוראה של ראש העיר .


ואני שואל איך בנו את תיבת נח בעיר  .
מחסן המתנ"ס.
מפעל הקמח .
חנות חומרי הבניין . של י.מ. תעשיות.
חדר שינה של גולדשטיין .

הכול זה מבנים תקניים?

כנראה שצריך להיות מקורב למלכות .

בבדיקה שערכתי מצאתי שבניית פנלית נעשית רק ע"י חברת י.מ. תעשיות ושרק הם יכולים לבנות בתי כנסת .ושקבלת רישיון בניית בית הכנסת מותנה שרק הם בונים. ושהחברה קיבלה שטח ברחבת הביטחון להניח ציוד.ולאחרונה קיבלה שטח לפתיחת חנות חומרי בניין באנגר בסוף חזון איש. ואני שואל איך לא מפרסמים שיש שם שטחים לעסקים ? לפי מה מקבלים ? מי צריך להיות בשביל לקבל.

5 תגובות:

  1. אנונימי25.7.2013, 1:19

    את קלמן הזה היו צריכים כבר מזמן להעיף מהעיר הוא מושחת כמו הבוס שלו

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי27.7.2013, 22:51

      קלמן בן משפחה של רובינשטיין

      מחק
  2. אנונימי26.7.2013, 1:38

    הבניה באיסכורית מכוערת ביותר

    השבמחק
  3. אנונימי26.7.2013, 9:10

    צריך להילחם ולא רק לכתוב לקחת עורך דין להיתאגד 10 אנשים לפחות ולפנות לגורמים המתאימים ... הבעיה שלנו החרדים אהחנו רוצים חיים קלים ומוכנים רק לקטר ולא לוקחים אחריות אישית... פעם היה לי בעיה עם העריה הלכתי לעורך דין שילמתי והכל היסתדר במהירות הבזק יעלה תפסיקו לקטר מי שרוצה לבנות שישלם על יעוץ מישפטי כמה מאות שקלים ויפסיק לאכול את הלב...תודה וברכה אחד מישלנו

    השבמחק
  4. בהוראת יהודה דייטש? מעניין שלשכנים שלי - גיסים שלו יש מחסן פנלית בגינה...

    השבמחק