יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

התקבל במייל : אנא פרסמו זאת שוב, בהדגשה, שכבר 4 ימים לא קיבלנו שום התייחסות!!​!!!


בס"ד

10/10/13

לכבוד כבוד ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין הי"ו

אנו תושבי - שכונת התמר -  דיירי הבניינים מוצפי 42, החוזה מלובלין 47 ו- 49 ואדמורי ויזניץ 5 הח"מ, עוקבים בדאגה כבר 3 שנים אחרי נסיונות של הקבלן חיים זקן לשנות את יעוד המגרש הצמוד אלינו, ולהופכו ממרכז מסחרי קטן פינתי, למגדלי דירות להשכרה בני 7 קומות ! ולהכפיל את שטח הבנייה, ובכך להיצמד לחלונות ביתינו ומרפסותינו, לטווח אפס!!

רכשנו את הדירות לפני מספר שנים, במיטב כספינו, ואז בדקנו את ההיתרי בנייה, והם היו בניין פינתי קטן בן 3 קומות, בטווח מרחק נורמלי מהדירות שלנו, המחטף שהם רוצים לבצע כעת, הינו פשע לכל דבר!

זה יוריד את ערך הדירות שלנו, בכ-150,000-220,000 ש"ח!!!

זה יחסום לילדינו התמימים את האויר! את הנשימה! את המינימום פרטיות! בצורה טוטאלית!!!

מה המניעים של העייריה - שאמורה לדאוג לתושבים - לדון בזה בכלל ??

האם בשביל שוחד נהפוך את ביתר היפה למחנה פליטים נוסח שועפאת ?

אין גבול לתאוות הבצע של חיים זקן ולשיתוף הפעולה של אלו שאמורים להיות נציגינו בעירייה???

אנו מודיעים בזאת כי נילחם עד חורמה בתוכנית הזאת, לא יקום ולא יהיה, וחבל שתנסו אותנו...

(אנו יודעים יותר מידי על קשרי ההון והשלטון בעירנו, בפרט בנושא חיים זקן - משה הס - חללי גג - דירות למקורבים וכו' הכל מגובה בעדויות, וחבל שהדברים יגיעו למחוזות לא רצויים).

אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, היו לצידינו במערכה הזאת, אתם הנציגים שלנו, קיבלתם מאיתנו מנדט לפעול בעבורנו, אל תמעלו בשליחות הקדושה הזאת, עצרו לחלוטין את התוכניות הזדוניות הללו !!

אנו דורשים לקבל תשובה מיידית וברורה מלשכת ראש העיר בנושא.

משפחות: רובינפלד, הירשמן, בוקשפן, לוברבוים, פרידמן, אפשטיין, יפרח, פישמן, קלצקי, הגר, הרוש, לוי, רבינוביץ, גבאי, בראנד, בינעט, קרויזר, וויסבראד, ולס, כהן, זיידע, הרצל, הכט, וייס, ברגר, אקער, בוקרצקי, גוטפרב, הלר, ורצברג, גרוסמן, ניסים, ביטון, ליברמן, גריפלד, דייטש, רייכמן, ווינגולד, גליק, ויינשטיין, פרוש, ליכטנשטיין, ולנשטיין, שיינברגר, פריינד, וגשל, וינגרטן, גוטליב,

נ.ב. יודגש כי אין להאמור קשר לטיב הדיור להשכרה שזה בעייה כלל שכונתית, כואבת לכשעצמה, הנידון הוא על ההרחבה לגובה ולרוחב, שתחריב את איכות החיים לכולנו.

 

עברו כמה ימים ואין שום התייחסות מצד העייריה !!!!!!!

כנראה שהשוחד לא נותן להם אפילו להגיב..

אנו שוקלים להתארגן כולנו להצבעה למען סיעת למעננו בראשות הרב מנחם זיידה שהבטיח לעשות הכל בשביל לעצור את התוכנית של חיים זקן, כרגע הוא המועמד היחיד שיכול להכניס כמה חברי מועצה מטעם התושבים, שבאמת יהיו איתנו וישרתו אותנו, ולא ידאגו רק לאינטרסים ודילים וקמבינות למיניהם.

אנחנו חייבים נציגים בעירייה שיוכלו לטרפד את התוכנית הזדונית הזאת.

"תשועה ברוב יועץ" נשמח שכל אחד יביע את דעתו בנידון,

יש לנו עכשיו בבחירות הזדמנות חד פעמית לשנות את רוע הגזירה.

זה המצב נכון לעכשיו.

בברכת ישוב טוב ללא עוררין

תגובה 1:

  1. בשבוע האחרון, הוא מאד לחוץ שהענין התפרסם בדיוק לפני הבחירות, אז בכל מקום הוא מציג גירסה אחרת, לחלק הוא טען שמשרד השיכון כופה עליו, לאחרים הוא טען שזה עבור דירות להשכרה רגילה מענין האם אתם מכירים בכל הארץ קבלן שבונה דירות על שטח שמיועד למסחר עבור השכרה חופשית לכל המעוניין, לאחרים הוא עטן שזה בפיקוח רבני, ולאחרים הוא טען שבכלל להד"ם מדובר בסה"כ בשלוש דירות, אז איך אפשר להאמין ולסמוך עליו.

    השבמחק