יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

הגיע במייל: מצוקה קשה בכביש מזריטש פינת חבד. מכתב שנשלח לראש העיר ולבכירי העירייה

שלום וברכה.

ברצוני להתריע על בעיה קשה מאד וחמורה שקיימת בביתר עילית:

בצומת הרחובות חב"ד פינת מזריטש שוכנו מוסדות לימוד רבים. יש שם את התלמודי תורה : "קול יעקב", " חב"ד" , "נטעי מאיר" ו"אורחות חיים". וכן יש את טיפת חלב ומעון "גן עדן" וראיתי לאחרונה שמקימים בית כנסת ברחוב חב"ד ליד המבנה של התלמוד תורה "קול יעקב".

כל המוסדות האלו ממוקמים באיזור הצומת הזו, שהיא אינה רחבה אבל שופעת אוטובוסים. ובשעות הפעילות של המוסדות , בעיקר בזמני יציאה והגעה של התלמידים, האיזור הופך להיות אזור מסוכן מאד.

הדבר הכי מציק, וזה מה שגורם לבעיתיות הקשה, זה שלא הופעל שיקול דעת נכון (או שלא הופעל שיקול דעת בכלל..) בבניה של המוסדות ואין אפשרות גישה נוחה עם רכב, לכל מוסד יש לא יותר מאשר 4 מקומות חניה קרובים. וכן מדובר במוסדות שיושבים על כביש ראשי, הכביש לא רחב ומאד פעיל.

הכל ביחד יוצר בעיה קשה מאד, במיוחד לאור העובדה שאין מקום מסודר להחנות את הרכבים ואת הסעות הילדים.
אתם מוזמנים לבוא לביקור בצומת הזו בשעות הקשות ולהווכח עד כמה המצוקה קשה מאד, במיוחד בימי שישי בשעה 12:00 בצהריים שהמוני ילדים נוהרים לרחוב ורכבים רבים מנסים לתפוס לעצמם מקום חניה קרוב. אנשים בלית ברירה מחנים את הרכב בכל צורה אפשרית, ילדים קטנים וגדולים משתחלים לכביש מכל פינה , אוטובוסים עמוסים עוצרים בתחנות הצמודות, וממש מפחיד לנהוג שם.

יש שם בלגן וכאוס שרק בניסי ניסים, מסתיים ללא פגע.

לתגובתכם בנידון אודה
ואשמח לשמוע צפי ופתרון לפתירת הבעיה
תושבים שאכפת להם




2 תגובות:

  1. איש אחד17.10.2013, 13:22

    לרובינשטיין אין זמן להתעסק אם כאלה זוטות הוא עוסק עם החמ"ק והאולמות והמתנסי"ם ומוסדות לחינוך מיוחד ועם אגרת השמירה כבר 6 שנים,

    השבמחק
  2. אנונימי17.10.2013, 17:50

    כל מילה פנינה! הבן שלי רשום שם באחד המוסדות. וזה פשוט סיוט כאשר אשתי לוקחת את בני מהאיזור המטורף הזה. בין אם לחכות בתוך האוטו כאשר זה לא שייך שהבן שלי יבוא לאיזור כמלא מכוניות וזה סכנת נפשות, ובין אן זה לעלות לקחת אותו אין שום מצב להחנות שם כי אין מקום שם. יפה שעה אחת קודם אם הבעיה תטופל כי זה סיוט מדי יום מה שקורה שם אם כי אני סקפטי באשר לטיפול בעניין הזה.

    השבמחק