יום שישי, 11 באוקטובר 2013

התקבל במייל : מכתב מתושבת רחוב החיד"א

לביתר בתנופה שלום!

אני תושבת ביתר הגרה ברחוב החיד"א ובעלת רכב מודאגת לאחר שניבנה ליד ביתי בנין מרכז קהילתי לציבור הרחב של ביתר עילית ללא אישור השכנים הגרים באזור זה .

בכל פעם כשיש אירוע או כנס בבנין זה לא יהיה לי איפה לחנות ליד ביתי כי כבר עכשיו יש הרבה תושבים שאינם גרים באזור זה הבאים וחונים את רכבם ממול ביתי. בבנייני יש 6 דיירים ומתוכם 4 עם רכב כולל אני ויש ממול ביתי 11 מקומות חניה לאורך והרבה שכנים מבניינים ממול חונים ממול ביתי חניה כפולה ואפילו תופסים 3 מקומות חניה כי להם אין איפה לחנות והם אינם יודעים לחנות.

האם זה בסדר שכשאני חוזרת מיום ארוך בעבודה אני צריכה לחנות בצד ברחוב דברי חיים הרחוק מביתי כי לי אין איפה לחנות בגלל שאין חניה ליד הבית שלי וכמובן גם השכנים שלי אינם יכולים לחנות!!!

 איני צעירה ובשבילי להתחיל ללכת עד לרכב שלי ובחזרה החונה בכלל ברחוב אחר מאוד קשה!!

למה העירייה אינה יכולה לדאוג לצבוע מחדש את מקומות החניה בדיוק כמו שהיא דואגת לחדש את מקומות החניה לנכים!!

למה העירייה לא יכולה לבוא לטובת התושבים הגרים ליד המתנס ובנין המרכז קהילתי ולהוסיף לכל מקום חניה ליד כל בנין את מספר הבנין ומספר הדירה בדיוק כמו שיש בשכונות מסוימות בירושלים שיהיה לנו את האפשרות לחנות ליד הבית שלנו ולא ברחוב אחר ובמרחק הגדול מביתנו? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה