יום שני, 2 בדצמבר 2013

אין כניסה

בס"ד 
מאת בער'ל רבינוביץ' 
יש כביש בעיר שהושקעו בבנייתו מליונים רבים, כנראה מתקציבים ממשלתיים, ועל כך יש לומר יישר כוח ליוזמים. אך דא עקא, הכביש מחטיא את מטרתו, ואינו מסייע למטרה שלשמה הוא הוקם. מדובר על כביש המחבר בין פינת רחוב רוז'ין ובעל התניא בגבעה א', ישירות לכביש שמתחבר לרחוב כנסת מרדכי בגבעה ב'. הכביש הוקם למנוע עומסים וליצור קישור מהיר ולא דרך איזורי מגורים צפופים בין שתי הגבעות. אך כפי שנראה בתמונה (המצורפת) יש תמרור אין כניסה מכיוון רחוב בעל התניא, כך שמרבית שעות היום הכביש שמם כמעט לחלוטין. בדיוק זוהי הנקודה שיכולה לקצר מאוד את הדרך לגבעה ב' בלי לעבור דרך איזורים עמוסים ודוקא שם יש "אין כניסה". אפשר להסביר שמדובר בסכנה בטיחותית ולפי תקן, ושיש סכנה מהמכוניות הבאות ממול שאין להן שדי ראייה מספיק, אך התירוץ הזה הוא לא מספיק. משום שעם תכנון נכון, ושינוי לא גדול של הכביש בפנייה שלו שמאלה ניתן לפתור הבעייה. בטוח זה יעלה פחות מאשר לבנות את "גשר החלומות", והתועלת תהיה לבטח רבה הרבה יותר.

4 תגובות:

  1. אנונימי2.12.2013, 18:24

    את גשר השולם זכר

    השבמחק
  2. אנונימי3.12.2013, 12:10

    ממש כמו בחלם. כביש יקר שלא משתמשים בו.

    השבמחק
  3. אנונימי3.12.2013, 22:06

    זה ההשיג היחיד שנזקף "לחובתו" של רובינשטיין בשש שנים

    השבמחק
  4. אנונימי5.12.2013, 6:43

    בביתר לא נוהגים פחות מ 90-100 בכביש פתוח אז תחשוב בנהיגה דו-סטרי בכביש הצר המפותל הזה כמה הרוגים יהיו פה אם זה יהפוך לכביש שימושי וסואן

    השבמחק