יום ראשון, 23 במרץ 2014

האם לשכת התעסוקה תחזור לביתר? ימים יגידו

ל"ביתר בתנופה" נודע, כי ראה"ע מאיר רובינשטיין שוחח מספר פעמים עם גורמים בסניף ביטוח הלאומי בירושלים, בנסיון להחזיר את לשכת התעסוקה לביתר. וזאת בעקבות העלאת הנושא על סדר היום ע"י ר' מנחם זיידה, והמכתב ששלח, וכן תלונות התושבים באתר "ביתר בתנופה".
השאלה הנשאלת היא, האם יש כוונה רצינית להחזיר הלישכה לביתר באופן מיידי, או שניאלץ לחכות עד לבחירות הבאות בעוד למעלה מארבע שנים? אם אכן ראה"ע יחזיר את הלשכה לביתר, אנחנו הראשונים שנברך ע"כ.

בשבוע שעבר הגיע למערכת מכתב של תושבת ביתר והרי הוא לפניכם:

לכבוד מערכת "ביתר בתנופה"

שלום רב,
אני תושבת ביתר. עבדתי חמש שנים כמזכירה. לאחרונה עקב סגירת העסק, פוטרתי מעבודתי. זה שהעבירו את הלשכה לירושלים פגע בי כרעם ביום בהיר. בכלל בפעם הראשונה הפסדתי שבוע אבטלה כלומר כמעט שליש משכורת בגלל שלא הודיעו לי בצורה מסודרת שהלשכה בביתר נסגרה. חוץ מזה, אני צריכה לנסוע אוטובוס אחד לירושלים, לאחר מכן לנסוע ברכבת הקלה עד למרכז העיר. גם ככה הסכום שמקבלים מהביטוח לאומי הוא זעום, ועל נסיעות הלוך וחזור אף אחד לא משלם לי. אני פונה לראש העיר בבקשה: בחרתי בך בבחירות, בתקווה שתקל על התושבים ולא להיפך. אני מבקשת בשם עוד הרבה מתושבי ביתר. יש הרבה זקנים וחולים שנאלצים להיטלטל ככה עם אוטובוס ורכבת, ולבזבז יום שלם. גם אתה לא יודע מה ילד יום ואולי אתה תצטרך לעבור את המסלול הזה. החזר בבקשה את המצב לפחות כמו שהיה!

בברכה
ב.ל.
נאלצים לנסוע באוטובוס ורכבת

2 תגובות:

  1. אנונימי23.3.2014, 20:16

    גברת ב. ל. נכבדה, כשבחרת בו מה חשבת שתקבלי, אוזן קשבת? נו באמת, אולי יחס ? הצחקת את כל העיר , כשבוחרים לוזר פושט רגל זה בדיוק מה שמקבלים.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק