יום שבת, 1 במרץ 2014

קיימו וקיבלו היהודים

רבותי, ההיסטוריה חוזרת. ר"ח אדר ב', וגזירות קשות מתקדרות מעל לראשינו. גזירות קשות בתואנות שונות ומשונות, מעין מהדורה חוזרת של "ישנו עם אחד מפוזר ומפורד בין העמים, ואת דתי המלך אינם עושים". "ויזעקו אל ה' בצר להם". זהו צוו השעה. בצעד חסר תקדים, באופן שלא זכור כמותו, קוראים כל גדולי ישראל להתאחד מחר בשעה 16:00 ליד "בניני האומה" בתפילה ובזעקה אל ה'. מי רואה אותם יוצאים  ואינו יוצא? בשעה שכל גדולי ישראל קוראים לצאת להתפלל ולזעוק נגד חילול השם שהוא חמור מאוד, תפילה וזעקה היא מצווה, וכל אחד חייב להשתתף.

יש להתעדכן עפ"י הנחיות חברת "עילית" (ראו פוסט נפרד). איש בל יעדר!

מנסיון קודם במעמדים כאלו, יש להיערך מראש. יש לקחת בחשבון קריסה אפשרית של מערך התחבורה, וסיכוי סביר לחזור בשעות הערב המאוחרות מאוד. יש להצטייד באוכל, שתייה, בספרי לימוד וכו'. מי שמעוניין אכן להגיע בזמן לעצרת, כדאי לו מאוד לצאת ככל האפשר מוקדם יותר. נמסר כי משעה 14:00 לערך לא יפעלו הרכבת הקלה, כל תחנה המרכזית, וכביש מספר 1 ייסגר. והחכם עניו בראשו ייערך ויתארגן כיאות.

תגובה 1:

  1. אנונימי2.3.2014, 9:21

    מעמד הכנסת ספר תורה שהיה אמור להתקיים היום לבית המדרש של חסידות האלמין בביתר עילית, לזכות הרה"צ ר' יוסף צבי שמואל וייסנשטרן זצ"ל נדחה ליום רביעי הקרוב עקב העצרת.

    השבמחק