יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

התקבל במייל: הודעה לגולש מאיר רובינשטיין מביתר עילית:

כשאתה עומד לספר שקר גס,
נא בדוק את העובדות שלא תצא אידיוט פלוס שקרן...

------
במה דברים אמורים?

הנה:

בפאנל שנערך כעת (יום שני חוה״מ סוכות, יט תשרי. אגב,ציפור קטנה מחוגי "קול חי" מלחשת לי, שזו בעצם הקלטה מפאנל שנערך יומיים לפני יום כיפור ... הכנה ליום מחילה וסליחה...)  ברדיו קול חי בהשתתפות ראשי הערים החרדיות סיפר ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין,  כי לפני שבועיים התקשר אליו אחד מראשי המתנחלים ואמר לו שיש באותו יום הצבעה בוועדת הכספים על ההתנחלויות והבטיח לו שגם ביתר ומודיעין עילית בפנים. והוא מבקש שידאג שגפני יצביע בעד ואכן הוא דאג וכך היה. 

העיר לו אחד מיושבי הפאנל אבל הרי גפני בכלל לא חבר בוועדת הכספים.... 

-----

האם ראש עירנו נהיה סנילי או שזו דוגמית מהתנהלותו??
"ביתר בתנופה" מגיש כשירות לגולש מר רובינשטיין את רשימת חברי ועדת הכספים בכנסת. ותמהנו, אם כב' דובר אמת, אז למה לא דובר על השפעה על ח"כ ליצמן, שהוא הח"כ היחידי של יהדות התורה המכהן כחבר הועדה, שיצביע בעד העברת התקציב??


2 תגובות:

  1. אנונימי14.10.2014, 16:42

    אפשר לחשוב שהוא יודע מה קורה בעיר שלו...
    אז איך ידע מה קורה בכנסת.

    לכן טוב שאתם כותבים ומתריעים בביתר בתנופה.
    ככה הוא לומד על מה שקורה ולפעמים אני מבחין שאחרי שאתם כותבים. אחרי יום יומיים או אחרי שהוע או חודש, פתאום באים מהעיריה לתקן את הליקויים שהתרעתם..

    השבמחק
  2. ביתריסט כועס שהצביע נכון14.10.2014, 20:15

    תכנית מטומטמת לגמרי הקשבתי קצת ונגעלתי איך עושים מאלפי בוחרים כלום אחד גדול כאילו מצביעי זיידה הם בסך הכל מחרחרי ריב ואיזו קבוצה קטנה בציבור. כלומניקשטיין הביתהההההההההההההההההההההההההה אני שונא את מאיר היהיר.

    השבמחק