יום שני, 6 באוקטובר 2014

האם מר אברימלה ויספיש, המו"ל של "שערים"  עתון-החסות של מאיר רובינשטיין
 עומד לקראת פשיטת רגל??

צפור קטנה לוחשת לנו, שכל הסערה-בכוס-מים שארגן ראש העיריה מאיר רובינשטיין, בהקמת פורום אנשי עסקים, עלאק, בשבוע שחלף - היה בעצם מעין נסיון של קרש-הצלה שרובינשטיין אירגן לאברימלה בן חסותו.

כפי שנודע ל"ביתר בתנופה", דובר באסיפה הזו, בין השאר, על הצורך החיוני לפרסם מודעות בעתון "שערים". כשרובינשטיין מעלה נימוקים משכנעים כיד הדמיון הטובה עליו.

מה שהעלימו מהנאספים - מצבו העגום של העתון המידרדר והולך. כשמצבו מחמיר שבעתיים בעקבות איסור פרסום המודעות שהטיל משרד הפנים על מאיר רובינשטיין.

כזכור לתושבים חדי עין שהבחינו, כי מאז הבחירות לפני כשנה, ירד דרסטית מספר המודעות שהורגלה לשכת ראש העיר רובינשטיין לפרסם השכם והערב בעלוני ביתר למיניהם.


יש לציין זאת לזכותו של חבר מועצת העיר הנמרץ יו"ר סיעת "למעננו -תושבים למען תושבים" מנחם זיידה, שפעל ללא ליאות בענין זה והתריע חזור והתריע כיו"ר ועדת הביקורת, כחבר המועצה וכאזרח איכפתי, על הבזבוז העצום של כספי ציבור. 

הדבר חלחל והשפיע. וראש העיריה צמצם את המודעות חלקית. תקופה קצרה לאחר הבחירות. עד שהגיע החשב המלווה והבהיר לרובינשטיין שמנחם זיידה צודק לחלוטין, ושההתהלכות עד כה לא היתה חוקית בעליל, וסגר לגמרי טוטאלית את ברז המודעות הלא חוקיות.

כיום יושב החשב המלווה מר זנזורי בבית העיריה בביתר פעמיים בשבוע במשך יום עבודה תמים, מ8:00 עד 19:00-20:00 ובנוסף עליו יש גם צוות מיוחד במשרד הפנים (צח"מ = צוות חקירה מיוחד), והם מחשבים את העלויות העצומות שיצאו מכספי תקציבים חשובים שיועדו למען רווחת וחינוך תושבי העיר, ונזרקו לריק עבור האדרת שמו של איש אחד. בחישוב גס, מדובר על סכום עצום של מיליוני ש"ח שבוזבזו לאורך 6 שנות הקדנציה הראשונה של מאיר רובינשטיין.


אברימלה ויספיש, שהורגל במשך מספר שנים לבלות ימים כלילות, ובמיוחד בלילות, לחסות בצל חבורתו של מאיר רובינשטיין ללא דאגות. המודעות זרמו. העיריה שילמה. החבורה חגגה. רובינשטיין נהנה מליטוף האגו. ורק תושבי העיר התמימים, לא ידעו כמה תקציבים נמנעו מהם בעקבות סעיף המודעות השערורייתי.

אך לא עוד. פתאום הכל נגמר. אין זרם מודעות מטעם העיריה. החגיגה נגמרה. ומר ויספיש מוצא עצמו במילכוד. מה יעשה?  לכתת רגליו ולחפש מודעות ממשרד למשרד ומחברה לחברה?! זה לא עבורו. זה מתאים למתחרהו הנמרץ שבאורח פלא, גם אחרי שהעיריה הפסיקה את זרם המודעות, השכיל לעבוד, ולעבוד קשה, והשיג מודעות בהיקף יפה, והעתונים שלו ממשיכים לשמור על גזרה מלאה...

כאן הוא הגיע לנותן לחמו ופטרונו שנחלץ חושים למען "חבר מועדון ה...", והמשך הדברים הלא הם כתובים עלי עתונו של ויספיש, כשמר ויספיש משלם לו במטבע קשה: כתבה ארסית נוספת נגד סיעת "למעננו - תושבים למען תושבים".

מאידך, נודע ל"ביתר בתנופה", כי מזכירות סיעת "למעננו - תושבים למען תושבים" ובראשם  מנחם זיידה ואורי הולצמן חברי מועצת העיר החליטו בישיבת הסיעה, לאחר התייעצות עם רבנים מו"צ בעירנו, כי לא תהיה כל תגובה לכתבות הנבזות. גם כי איננו ראוי לתגובה...

"ביתר בתנופה"  מביע תקוה שמר ויספיש יתעשת וישים אל לבו כי אנו בין ימי הדין לימי שמחתנו, כי "חרב פיפיות" בידיו (בומרנג בלע"ז) ומסיימים בטוב.




3 תגובות:

  1. מהבוקר עד עכשיו ספרנו מספר עצום של כניסות לפוסט הזה.
    כ פ ו ל מהפוסטים הקודמים האחרונים...

    האם זה אומר משהו על הפופולריות של אברימלה ויספיש?
    האם זה אומר משהו על המאגר העצום של נושיו?

    לניחושכם

    השבמחק
  2. ז. ג. שכונת התמר7.10.2014, 20:49

    זה כל מה שיש לכם לפרסם על אברימלע גנב??
    וזה שהוא מסתובב בלילות?
    וזה שהוא לווה כל הזמן מאנשים סכומי עתק ולא מחזיר?
    וזה שהוא מתעלק ומשנורר כל הזמן מכל מיני נדיבים ונגידים מקומיים ממש עלוקה דביקה.
    לידיגיער בצורה מושלמת שכל ענינו רק לסכסך ולהסית

    השבמחק
  3. מטח ירוק8.10.2014, 13:02

    איש המחלוקת ויספיש הוא פושט רגל ידוע שחייב כסף לכולם

    השבמחק