יום שישי, 24 בפברואר 2017

אומרים תודה : בעקבות הפניה של חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת הביקורת מנחם זיידה הודיע ראש העיר שמוסדות הפטור יקבלו מימון.

עוד הישג לסיעת התושבים

ראש העיר מאיר רובינשטיין הודיע שמוסדות הפטור יתוקצבו. כל זאת קורה מיד אחרי פנייתו של מנחם זיידה יו"ר ועדת הביקורת וחבר מועצת העיר במכתב לראש והרבנים.

רובינשטיין אמר "אסור לנו לקפח חלילה מוסדות החינוך הנאמנים להוראת רבותיהם שליט"א ורשומים כ'מוסדות פטור', ולכן ביקשתי לתקצב גם אותם. סברתי שזו תהיה בושה לעירנו, אם חלילה נקפח לחלוטין מוסדות אלו, וברוך ה' שאנו יכולים השנה לתקצב גם אותם".

למעשה ההישג הזה נרשם לזוכתה של סיעת התושבים שמצליחה שוב ושוב להעלות נושאים לסדר היום ולהוביל לתוצאה.

רובינשטיין בדבריו מכוון למכתבו של זיידה שבעצם הפך לראש העיר האמיתי.

14 תגובות:

  1. אנונימי24.2.2017, 11:34

    הידד לראש העיר המהולל מנחם זיידה המנהל את העיר בעוז ותעצומות ממש שום דבר לא זז בלי שהוא יתן את ההוראה , וגם ברכות למשנהו הולצמן העוזר ומסייע בכל כוחו ממקום שבתו בחו"ל לפתח ולקדם את העיר, מה נאמר ומה נדבר כנראה פורים הקדים את זמנו, [מערכת נכבדה אני בטוח שתצנזרו את ההודעה הזאת אבל לפחות אתם תראו את זה ותבינו מה באמת חושבים עליכם] שבת שלום ותהנו כל זמן שאתם יכולים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זיידה לא אומר שהוא מנהל את העיר והכל נעשה על פיו! ההפך הוא הנכון ראש העיר אומר שהוא עושה מאמצים עילאיים למען תושבי העיר! צובע דירות למועטי יכולת! עונה לטלפונים במוקד בימי השלג! מפקח בעצמו על עבודות גינון בשטח בשיא החום! ועוד כהנה וכהנה! עוד מעט יגיד לנו שהשמש זורחת בזכותו!
      לא צינזרו את התגובה שלך! רובינשטיין שלך אכן היה מצנזר!
      תנסה לפרסם משהו נגדו בעיתוני העיר או על שלטי חוצות!
      רוב התושבים אינם תמימים ולא בולעים את השקרים של העירייה! תראה בבחירות הבאות כמה יצביעו לזיידה!

      מחק
    2. אנונימי26.2.2017, 23:30

      מה נותן לנו שמוסדות הפטור מתוקצבים ? עוד כסף לשחיתויות של המנהלים ? לא בשביל זה בחרנו בזיידה בחרנו בו שידאג לאזרח הפשוט וסליחה עם אגיד את האמת וייסברג עושה הרבה יותר טוב ממנו.

      מחק
    3. אנונימי27.2.2017, 22:18

      תפרט לנו מה בדיוק וייסברג עושה יותר טוב ומה הוא בכלל עושה?

      מחק
    4. אנונימי28.2.2017, 12:44

      כנס בבקשה לבנין העיריה תדבר עם הפקידים במחלקת הגביה או במחלקת תכנון ובניה ותשמע מהם בדיוק מה וייסברג עושה וכמה אנשים נעזרים על ידו, וכן בדיוק בשביל זה נועד חבר מועצה לעזור לכל אחד בסבר פנים יפות ולעקוב אחר בקשות של תושבים עד לביצוע, בזה אני מסכים איתך שהוא לא מפרסם את עצמו בעיתונים המקומיים כמו חברי מועצה אחרים שכל העשייה שלהם מתבצעת בעיתונים וד"ל.

      מחק
    5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    6. לא מעט מן התושבים מתלבטים במי לבחור בבחירות הבאות, בזיידה והולצמן או בוייסברג. זיידה מפרסם את כל מה שעושה (גם רובינשטיין כמובן), אבל כאשר אני ורבים (אולי אלפים) אחרים כמוני נרצה לדעת למי לתת קול שלנו (וקול שלנו הוא יקר ולא ניתן אותו סתם) נלך כולנו לדבר עם הפקידים בעירייה לשואל אותם מה מעשיו של וייסברג! וד"ל!

      מחק
    7. אנונימי5.3.2017, 12:53

      בבחירות האחרונות הוכחת אתה ואלפים רבים כמוך כמה יקר הקול שלך ושל הרבים כמוך, נכון לא נתתם אותו סתם השלכתם את הקול היקר שקובע לכל תושבי העיר מה יהיה בחמש השנים הקרובות לפח השחיתות, לגבי וייסברג, מה לעשות הבן אדם עובד כמו שצריך פעיל ביותר בכל התחומים וגם יריביו משבחים את עבודתו גם אם זה לצנינים בעיניך.

      מחק
    8. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
  2. אני ואלפים כמוני הצביעו לזיידה ולוייסברג.
    עובד כמו שצריך? ספר לנו מה הוא עושה? אתה עוזר שלו אז תמכור לנו את הבוס שלך! מי משבח אותו ומתי? שמעתי שהוא התפטר מהעירייה. מה לצנינים בעיני? אני בכלל לא יודע מה הוא עושה? הקימו את חדר המיון שהוא הבטיח בבחירות לטפל בזה? לא! מה כן? שכחתי, צריך לשאול בעירייה!
    בבחירות הבאות כשוייסברג ירצה שנצביע לו מה יגיד? לדבר עם הפקידים? וייסברג עדיף על רובינשטיין! אך רובינשטיין מפרסם את כל מה שהוא עושה! דבר לעניין ואל תגיד תשאל פה ותברר שם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי14.3.2017, 19:51

      אוי אוי אוי איזה עצבים , מה קרה מישהו דרך לך על היבלת? מה זאת אומרת הבטיח חדר מיון הקופה נמצאת אצלו? כל תושבי העיר חוץ ממך יןדעים שבמשך שנה וחצי הוא עבד על הנושא יום ולילה עד שהוא קלט שהכלומניק הנבחר שם לו מקלות בכל מה שהוא מקדם וכדי לא לשאת באחריות הוא התפטר מתפקידו כמחזיק תיק בריאות ולא מהעיריה, כשהוגש תקציב 2014 הוא נלחם כארי שמשפחות בנות 10 נפשות יקבלו הנחה על 120 מ"ר ולא על 100 מ"ר נלחם וגם הצליח לכופף את כולם חסכון כספי למאות משפחות, תגיע פעם לוועדות שהוא חבר בהם ותראה איך הוא נלחם עבור תושבים נגד המערכת, לשאלתך אני לא עוזר שלו אין לו עוזרים הוא עושה הכל לבד מול הפקידים בעיריה וגם מצליח, אז בבקשה קח כדור תרגיע ואל תתקוף סתם ככה כי בא לך.

      מחק
    2. זהו! עכשיו שכנעת אותנו סופית! בוחרים ברב וייסברג! אין עליו! הבוס שלך מספר 1! כל שכן שכולם (חוץ ממני) כבר יודעים זאת! ולא משנה שבתקציב יש עוד מלא סעיפים כמו כיבוד ב650000, עיר ללא אלימות במיליון ש"ח לשנה שהמבקר מטעם המדינה כתב בדוח שהכסף לא הולך למטרה המיועדת לו. ועוד מלא סעיפים כאלו של ביזבוז כספי התקציב!
      תסריט לנו ועדות שהוא משתתף בהם כמו שהסרטת הופעה שלו בכנס מאבטחים בעיר לפני הבחירות, בו הוא הבטיח לברר לגבי נושא העסקתנו! בירר כבר? מה תשובה?
      אני לא תוקף אלא שואל! כי אולי גם אני אבחר בוייסברג! ואתה במקום לדבר לעניין אומר לשאול פה ולברר שם! אם כולם כבר יודעים שהוא מס. 1 אז יבחרו בו! מה אתה דואג? ומי שעדיין לא בעניינים שילך לדבר עם הפקידים בעירייה או ישתתף בועדות שהוא חבר בהם!

      מחק
    3. אנונימי20.3.2017, 15:56

      בא קח תשובה סופית לכל הדיון העקר המתנהל פה, אתה ממשיך לתקוף גם אם נותנים לך תשובות לענין כי אתה אכול שנאה ומתוסכל, אם וייסברג לא היה מכריז על התמודדות זיידה לא היה חולם על התמודדות, מי שהכתיר את רובינכלום שוב לראשות העיר זה זיידה בהתמודדות טיפשית של גם לי גם לך לא יהיה, תמשיך לאכול את הלב ולהריץ שוב את זיידה אולי הפעם ילך לו כי כלל לא בטוח שוייסברג מתמודד שוב ואז נראה כמה זיידה היה פעיל וכמה הוא הועיל לעיר, אתה יכול להמשיך ולהתדיין עם עצמך, [מר זיידה כשאתה מגיב אל תשאיר טביעת אצבעות]

      מחק
    4. א. אתה תוקף ולא אני! אתה אמרת לי לקחת כדורים! לי יש הרבה מה להגיד עליך ועל השקרים שלך!
      ב. שום תשובה לא קיבלתי עד עכשיו למעט הצעה ללכת ולשאול בעירייה!
      ג. אין קשר (לפי מה שידוע לי) בין זיידה לבין וייסברג.
      ד. אני לא מריץ אף אחד! אתה סותר את עצמך! תחליט כבר מי אני זיידה או לא!
      ה. אני רוצה שוייסברג יתמודד שוב וכמה שכתבתי כבר אולי גם אצביע לו!
      תודה רבה לרב וייסברג על פעילות למען הקמת מיון (אף על פי שלא יצא מזה כלום)! כי יש חברי המועצה אשר חוץ מלהרים אצבע בהצבעות בעד החלטות ראש העיר לא עושים כלום! יש גם כאלו שבכלל לא גרים כאן!
      ֿ
      נ.ב. אני מזכיר לכולם לפני הבחירות ללכת ולדבר עם הפקידים בעירייה!

      אברהם שוליאקוב

      מחק