יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

רחוב הרב שך הכישלון של רובינשטיין הקומבינטור!

שערוריה בביתר!
אמש בשעת ליל מאוחרת חדרו ערבים מהכפר הסמוך דרך פרצה ברחוב הרב שך בעיר , סיירי הביטחון שהגיעו למקום הגיעו ללא ציוד מתאים ופנסי תאורה.
יוסי שרייבר תושב השכונה שהיה עד אמש למחדל הבטחוני החמור ‏‎ ‎מתאר בראיון ל"חדשות 24";בחודשים האחרונים נכנסו למעלה מ50 ערבים בפרצות לעיר ", ר"ע רובינשטין התחייב להצבת מצלמה במקום אך מאומה לא נעשה".
להאזנה לראיון
1900502424
שלוחה 1

5 תגובות:

  1. אנונימי12.11.2013, 22:13

    אני לא מבין מה הבעיה, תתקשרו ליצחק רביץ הוא הבטיח שיבא פעמיים בשבוע לרחוב הרב שך לבדוק את הצרכים של התושבים, מישהו ראה אותו לאחר הבחירות? , לפוליטיקאים המושחתים הפתרונים.

    השבמחק
  2. אנונימי13.11.2013, 9:26

    לא מדובר בכשלון של הקומבינטור. הוא פשוט לא נקף אצבע למען הבטחון. העיר ביתר מופקרת. הגדר המקיפה את גבעה B כולה מלאה פרצות ומדי יום חודרים בעדה שבחי"ם שבאים לכאן לעבוד או לגנוב. מדובר בגדר עלובה מהסוג הפשוט ביותר הניתנת לפריצה באמצעים פשוטים ביותר. הבעיה היא לא רק ברחוב הרב שך. גם ברחוב כנסת יחזקאל יש יותר פרצות רבות. בחסדי שמים לא היו פגיעות בנפש, ואלמלא ה' שומר עלינו, כל מחבל יכול להכנס לעיר באין מפריע.

    השבמחק
  3. אנונימי13.11.2013, 13:56

    גם רובינשטיין הבטיח בעיתון שהוציא לפני הבחירות שלפחות פעם בחודש הוא יבוא ללשכת פניות הציבור במשרדי גדיש ברח' החוזה מלובלין, תעקבו אחריו ותבדקו מתי תהיה הפעם הבאה שהוא יגיע לשם.

    השבמחק
  4. בס"ד
    חברים יקרים! למי שעדיין לא הבין, - רובינשטיין שם פס לא רק על תושבי רחוב הנ"ל, אלא על כל תושבי העיר! כמובן חוץ מאלו שמקורבים אליו.
    בכבוד רב: אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  5. תושב שרוצה עיר הוגנת13.11.2013, 16:42

    לכלומניקשטיין כלל לא אכפת. הוא גר ברחוב הרב קעניג מה לו ולתושבים שגרים בקצה השני, שיסתדרו לבד. תאמינו לי, צריכים לבקש ממשרד הפנים שיחלק את ביתר לשניים, גבעה א לכלומניק השחצן וגבעה ב לאנשיי העשייה ובראשם הרב זיידה. ובכלל, יצחק רביץ, שילך למקום אחר נמאס לנו דייייייייייי.

    השבמחק