יום שני, 28 באפריל 2014

הגיע במייל: חלוקת תלושי "ניתוק מים"


לכבוד "ביתר בתנופה"

אני עובד בשכר מינימום ויש לי שמונה ילדים. אשתי עקרת בית. שמעתי שפורסם שחילקו ל1500 משפחות (כרבע מתושבי העיר) תלושים לחג. אף אחד לא הביא לי כלום, ואף שכן שלי ניזקק לא ראה שום תלוש. בבניין שלי גרים סה"כ 24 דיירים (במקום 12 במקור), ואצל אף אחד לא היה מושג שנקרא "תלוש של ביתר פמילי". מה שכן אני יודע, שהודיעו בשטיבלאך שביום שלישי העירייה תחלק תלושי "ניתוק פמילי", (ניתוק למשפחה) וגם התראות של עו"ד. קשה לי להאמין שראש העיר שלנו שקרן, ובפרט שהוא נשלח ע"י מרנן ורבנן. מצד שני, אולי החליטו על הניתוקי מים שלא בידיעתו, כי הוא בכלל לא בארץ? או, אפשרות שלישית, שהוא מעדיף לנתק את המים לתושבים שהוא לא בארץ. כדי לא להיתקל בתושבים כועסים למשל. בכל אופן, אשמח אם מישהו יעשה קצת סדר בבלאגן, כי לא ברור מה הולך פה.

י.ט. גבעה א' ביתר עילית

6 תגובות:

  1. בס"ד
    א. לא רק אתה לא קיבלת אלא רוב תושבי העיר (חוץ ממקורבים) אינם קיבלו מאומה!
    אלא מה? מי קיבל?
    כמו בסיפור המפורסם "שוד הבנק". כאשר נתפסו השודדים, הם נתבקשו על ידי השופט לומר את גירסתם. אכן יוסי השודד החל בסיפורו: חבר שלי משה, פרץ כספת הבנק, החל לשים שטרות הכסף לתיק שלו. שם ואומר: צדקה תציל ממוות! איזו צדקה שואל השופט?! זה הכסף למשפחות במצוקה, - משיבים לו השודדים! איזו משפחות שואל השופת?! משפחות שלנו, - משיבים לו השודדים!
    ככה זה גם עצלנו!
    ב. קשה לך להאמין שראש העיר שלנו שקרן?! מוזר מאוד! זה לא השקר הרשאון שלו ולא האחרון! איפה אתה חי?
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. אנונימי28.4.2014, 11:50

    נכון כואב ואמיתי, אבל מי שבחר בו שיספק תשובות

    השבמחק
  3. אנונימי28.4.2014, 13:57

    די נמאס, מניתוקי המים למי מנתקים לאלו שיש להם 7 ספרות במשכורת חוץ מרכב והוצאות רכב או לקשיי יום אברכי כולל שאין להם כסף עבור לחם וחלב, גרתי שנים בירושלים שעתי על עיקולי בנק אך אף פעם לא שמעתי מחבריי על ניתוקי מים, אבל מאז שבאתי לגור בביתר אני שמוע מחברים על מכתבים אדומים וניתוקי מים, לא להאמין שככה מנהגת עירייה חרדית, בושה וחרפה.

    השבמחק
  4. אנונימי28.4.2014, 15:08

    גועל נפש. בקדושת לוי שיפוץ המקווה התעכב בגלל שהמושחת לא הסכים שהביטוח ישפץ כי ככה המושחת לא יוכל להתחלק בריווחי השיפוץ כרגיל. אגב, הביטוח ישלם פי שניים מהשיפוץ, והפערים ישמשו למימון טיסות של המושחת.

    השבמחק
  5. אנונימי28.4.2014, 15:25

    אבל מה אם המקווה במוצפי, נכון בקדושת לוי אחרי יותר מחודש!!! ואחרי לחץ רב באתרי תקשורת נפתח, אבל מה אם המקווה במוצפי!!!!.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי29.4.2014, 0:26

      שרובינשטיין יחזיר השתי מליון שגנב, יהיה מקוה גם במוצפי. עד אש לכו למקוה ב
      קעניג

      מחק