יום רביעי, 30 באפריל 2014

הזנחת הגינה ברחוב בבא סאלי / נדבורנא סיפור ארוך של רשעות. (גני שעשועים, כתבה מס' 1בסדרה)

התמונה שמצורפת לכתבה היא תמונה שמספרת איך אפרים מאיר רובינשטיין ללא בושה, מתנקם בנשים וילדים מסכנים.
בארגז החול הריק שבתמונה היו בעבר כמה מתקנים קטנים לילדים.
מיד לאחר הבחירות הקודמות אחרי שחסידי באיאן לא הצביעו לדיקטטור. החליט הדיקטטור ביום בהיר פשוט לעקור את המתקנים. ברשמי סיפורו סיפורים שונים ומשונים, אבל מאחורי הקלעים שמעו שהסיבה האמיתי היא, משום שבשכונה שם גרים הרבה ביאנערס ואני אראה להם אמר הדיקטטור.

עברו כמה שנים וכבר חסידי באיאן נכנעו לדיקטטור באין ברירה, פנו כמה הורים לדיקטטור בבקשה, אנא רחם עלינו, אנו מבטיחים להיות עבדים נאמנים,  העיקר שתרחם על הנשים והילדים המסכנים. תגובת הדיקטטור הייתה, "מיד אחרי הבחירות יותקנו המתקנים".

נו, אנחנו כבר חצי שנה אחרי הבחירות. מה יהיה שואלות הנשים הצדקניות. אחת הנשים שפנתה לדיקטטור  ונענתה בזלזול אמרה לו, מדוע לא אמרת לפני הבחירות שתזלזל בנו היינו מצביעות למישהו אחר. והדקטטור מחייך לעצמו ואומר מי בכלל שואל אותך,  את במילא תצבעי גם בפעם הבאה כמו בובה, הרי סגרתי דיל מאחורי הגב שלך עם איזה עסקן. הלכה האשה התמימה והחתימה את כל השכנות באיזור, בקשה ותחינה לפריץ. היא סברה שאולי עצומה שכל נשות השכונה חתמו עליה תועיל, אך לצערנו הזלזול המשיך וכאשר קבוצת הנשים באו עם העצומה שהחתימו, שוב זילזל בהם הדיקטטור ולא הגיב אפילו לעצומה.
כל מילה שכתובה כאן לצערנו אמת. כתב ביתר בתנופה היה בשטח הביא את התמונות והקולות מהתושבים.

אפרים מאיר רובינשטיין,  עד מתי תמשיך להתנקם בנשים וילדים מסכנים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה