יום ראשון, 13 באפריל 2014

הגיע במייל: בעניין המקוה הסגור במוצפי.

לידעתכם עבדו על כולנו בעיניים המקוה במוצפי סגור ומסוגר !
היה פתוח ללילה אחת ונסגר "בלי פרסום"! יש שאומרים שהסיבה לכאורה זה שהקבלן איים שילך לבית המשפט ויתבע את העירייה על פלישה בגלל שעיריית ביתר עדיין חייבת לו כסף על בניית המקוה הזאת למרות שהיא קיבלה כבר לפני כשנה את כל הכסף מהמשרד לשירותי דת אך לכאורה הכסף נעלם ולא יודעים לאיפה !
מעניין מה יש לעיתון 'שערים' עכשיו לבשר לציבור ?!
ומנגד יש הטוענים שסיבת סגירת המקוה ברחוב מוצפי זה בגלל הכיתוב שהיה מתחת לתמונה בכתבה בעיתון שערים ששם היה כתוב "שיעקי הרשקופ מתדרך את מאיר רובינשטיין" ולא ההיפך ! ועכשיו צריך שהמקוה תהיה סגורה לחודש ימים ולאחר מכן יעשו כתבה חדשה שבו יהיה כתוב "ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין מתדרך את יעקי הרשקופ" !


בכאב גדול
תושב השכונה








9 תגובות:

  1. אנונימי13.4.2014, 11:17

    זאת אומרת שעכשיו אין מקוה פעיל לכל שכונת B2 וחצי מ B1 וכל זה כי רובינשטיין לקח את הכסף למקוה שבנה לעצמו בבית ? או/ו למתנ"ס ברחוב קניג שבמקרה חבידי ברסלב מתפללים שם בבוקר ובערב המקום מושכר לאולם שמחות בתשלום ?

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      כנראה אתה צודק! אחרת מהיכן הכסף לזה!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  2. אנונימי13.4.2014, 13:34

    פרשיית המקואות" לא נרגעת וממשיכה לטלטל את כל הציבור החרדי: רבני העיר ביתר ותושביה רותחים מזעם על ראש העיר מאיר רובינשטיין

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      הלוואי והיו רותחים מזעם! חלקם הגדול של התושבים לא מודעים לניהול הכושל של העירייה והעומד בראשה אלא חושבים שהכל עקב הגזרות של הממשלה!
      אברהם שוליאקוב.

      מחק
  3. אנונימי13.4.2014, 13:35

    קברניטייה הרוחניים של העיר ביתר עילית דורשים באופן חד משמעי מראש העיר מאיר רובינשטיין להיתפטר באופן מיידי עוד לפני החג בעקבות "פרשיית המקואות" שזעזע את כל מי ששמע אליו לטענת רבני העיר באם מאיר רובינשטיין לא ישמע להם ולא יתפטר באופן מיידי הם יוציאו נגדו מכתב חריף שיזעזע את כל המערכת הפוליטית החרדית המוניציפאלית ובנוסף מכתב זה ישמש ככתב סירוב על כל המשתמע צכך ויתן לכל מי שיש לו חומר מפליל על הנדון ללכת למשטרה ולערכאות.

    השבמחק
  4. אנונימי13.4.2014, 18:31

    הרב שמטל במקווה אמר לי שכל הבעיה היא טכנית בלבד, שאין חימום והלוח חשמל שהעבירו מקדושת לוי אינו מתאים. לטענתו חייבים לעשות טסטים לפני פתיחת מקווה ולא פותחים ומעקבים מקוואות בהקשר פוליטי של ראש עיר.

    השחיתות של ראש העיר יעלה לתושבות העיר מאוד ביוקר.

    השבמחק
  5. בס"ד
    מהיכן לקח הרובינשטיין כסף לבנות בית כנסת מול הבית שלו? יש לו מיניין בכלל?
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  6. אנונימי16.4.2014, 1:14

    הרב ט. סירב לפתיחת המקווה כדי לא להלחיץ את הבלניות בערב פסח

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      מה זאת אומרת כדי לא להלחיץ?! זו עבודתם לא?!

      מחק