יום רביעי, 30 ביולי 2014

הגיע במייל: מעוז חילוני בלב עיר חרדית ביתר

19 תגובות:

  1. בס"ד
    העברתי מכתב זה גם לדיין בבית דין אשר אמר לי שיטפל בנושא. מקווה מאוד. מה עשתה ועדת האיכלוס, ששלחתי להם מכתב זה כבר לפני שבועיים אינני יודע! כנראה כלום!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. אנונימי30.7.2014, 19:08

    שוליאקוב,
    תעלה תמונה שלך. רוצים לראות את פניך כמה הם עדינות וצדיקות.
    לא כולם מכירים אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי31.7.2014, 0:57

      בס"ד
      קודם כל תזדה בשמך! אחרי זה נדבר!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  3. אנונימי31.7.2014, 7:02

    חבל מאד שבלוג רציני שב"ד נצמד לעובדות נותן יד לפרסום מכתב שכולו על טהרת שנאת נשים , מח מצומצם וחסר השכלה ודיעות פרימיטיביות. הבן אדם שכתב את המכתב חי בסרט רע עם עצמו וחבל לתת יד לפירסומים שגויים ללא בדיקת הצד השני וללא לתת מקום לצד השני להגיב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי31.7.2014, 13:57

      אם יש לך מה לענות לו לגופו של מכתב אדרבה תענה לו אך אל תתקיף סתם, תצמד לעבודות ותשיב לו על כל שורה ושורה.

      מחק
    2. בס"ד
      1. כבוד האנונימי קודם כל תזדהה בשמך! 2. אין לי שום שנאה כלפי הנשים! 3. לא סרט ולא בטיח! עובדות בלבד! 4. הצד השני לא מכחיש! דיברתי עם המנהלת! הם מוזמנים להגיב, אך אין להם מה לומר! 5. דיין בבית דין ראה את המכתב ואמר שיטפל בבעיות! אתה חושב שאתה יותר חכם ממנו? 6. כל מה שכתוב במכתב זו רמיסת ההלכה בחסות העירייה! הם (הבית ספר) יודעים שזה אסור אך לא אכפת להם! כי מה שחשוב להם שה משרד החינוך החילוני!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    3. בס"ד
      ומה תומר כבוד האנונימי על גידול כלבים תוקפניים ואילופם לתקיפה? ילדי בית ספר עצמם פוחדים מהם! חוץ מזה שזה איסור הלכתי! ומה תומר על הבאת החיילים והחיילת לתלמוד תורה ושיחות הסברה שלהם על פעילות הצבא? גם זה דעות פרימיטיביות כלשונך?
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    4. בס"ד
      מעניין למה חשבתה עלי שאני שונא נשים? אולי אתה מהצוות של ת"ת הנ"ל ואחד מאלו שאוהב נשים זרות יותר מדי וצוחק איתן כל היום! ומדבר איתם שלא לצורך! אפילו תלמידים רואים זאת (דיברתי איתם)! ומבינים מה רוצה המלמד מהמורה הצעירה כאשר צוחק איתה ומדבר שיחות של הבל הבלים!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    5. בס"ד
      אתה כבוד אנונימי קורא להלכה דעות פרימיטיביות? זה לא אני אומר שנשים אסור להם לעבוד בבית ספר לבנים! זו הלכה!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    6. בס"ד
      מי אמר לך שלא נותנים לצד השני להגיב? הם אמרו לך? או שאתה אחד מהם? כנראה שכן! עוד לא פירסמתי את כל מה שראיתי שם! יתכן שאפרסם!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    7. בס"ד
      מניתוח תגובתך כבוד האנונימי, אני קבעתי שאתה אחד המלמדים (אני חושב שיודע מי)! למדתה ניתוח מתמטי בבית ספר? או שאתה פרימיטיבי ויודע רק לדבר שטויות ולשקר כל היום?
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    8. כל אחד מוזמן להגיב

      מחק
    9. בס"ד
      תתאר לעצמך כבוד האנונימי מה הייתי מפרסם עליך בפרט ועל בית ספר שלך בכלל, אם הייתי כמוך חותם באנונימי! אוי לאותה בושה!
      חוץ מזה עוד לא דיברנו על טובות הנאה שאתם לכאורה נותנים לעירייה והיא בתמורה עושה לכם הכל! החל בתיקונים קטנים ומסיים בפינת חי, אורבת סוסים וסלילת דרך אליה!
      ועל ביטול דוחות משטרתיים הלא חוקי לכאורה.
      גם אולמרט חשב שהוא חכם ושהקשרים יעזרו לו!
      זוכרים את המאמר של תושב העיר אשר כתב שאם רובינשטיין יטפל במשכירי הדירות וימסור אותם לשלטונות, אז גם להם יש מה לומר לשלטונות עליו ועל מנהלי המוסדות בעיר התורה והקומבינות בהרי יהודה!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  4. בס"ד
    דרך אגב אני לא רציתי לפרסם שום דבר! רציתי רק שיטפלו בבעיות! אך כששלחתי מכתב זה לזיידה הוא אמר שאין לו מה לעשות וביקש שאשלח את החומר לבלוג! אם הייתי יודע ב100% שיטפלו בנושא לא הייתי מפרסם! וראיה היא ששלחתי מכתב לועדת האיכלוס ולמחלקת החינוך בעירייה לפני שבועיים והם לא עשו כלום!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  5. ביתריסט31.7.2014, 16:14

    באמת הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לפחד להזדהות בשמם ותמיד יגיבו תחת הסיסמה אנונימי.

    השבמחק
  6. בס"ד
    טוב מאוד שפרסמתם טלפונים של אחראים! כדי שהתושבים ידעו למי להתקשר במידה ויתקלו בכלבים התוקפניים ברחובות העיר!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  7. אכן מה שכתבתי זו אמת, וגם לא פרסמתי את הכל. אך שכחתי לציין דבר חשוב, - לא כל אנשי הצוות הם מבחינה של פורקי עול. יש גם כמה צדיקים במוסד ומהם אני מבקש סליחה ומחילה! מוטב מאוחר מאשר אף פעם.
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  8. אכן יש במקום הנ"ל כמה צדיקים שלצערי הכללתי אותם יחד עם כולם ופגעתי בהם ללא עול בכפם.
    מהם אני מבקש סליחה ומחילה! מוטב מאוחד מאשר אף פעם.

    השבמחק
  9. אם אתם לא מפרסמים התנצלות שלי, הרי שפגעתי בין היתר בכמה צדיקים שבמוסד, אז אני מבקש למחוק את הכתבה.

    השבמחק