יום ראשון, 27 ביולי 2014

אהבת חינם : במסגרת טיפולו של חבר מועצת העיר הרב חיים ויסברג למען תושבי העיר סידר הרב ויסברג את ההנחה בארנונה לעוזרו האישי של הרב מנחם זיידה

הרב חיים ויסברג על רקע בנין עיריית ביתר

28 תגובות:

  1. אנונימי27.7.2014, 18:59

    שיתוף פעולה מאוד מעניין

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי27.7.2014, 20:08

      מה קשור שיתוף פעולה, הרב וייסברג עוזר לכל פונה בסבר פנים יפות ולא בודק למי הוא שייך ולמי הצביע, איש ציבור אמיתי עם קבלות.

      מחק
    2. אנונימי30.7.2014, 14:10

      היכן החדר מיון קדמי שהוא כל כך הרבה דיבר עליו, כנראה שמה שרואים משם לא רואים מכאן

      מחק
    3. אנונימי31.7.2014, 21:05

      חדר מיון קדמי נמצא כיום בדיוק אצל הבוחרים שלא השכילו להצביע עבורו , מה אתה רוצה שהוא ימכור את הדירה שלו ויבנה לך חדר מיון?

      מחק
    4. בס"ד
      טוב שמדברים על חדר מיון! אם לא היו בוחרים לא בזיידה ולא בוייסברג אז הייתה דממה מוחלטת! פירסום זה דבר לא מבוטל!
      תפסיקו לחתום באנונימי! כאן ביתר ולא רוסיה הסובייטית!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  2. בס"ד
    סידר כחוק? למה רק לעוזרו של זיידה? ומה עם האחרים?
    שכל חברי המועצה יפרסמו דוח פעילות שלהם! מה הם עושים שם כל היום?
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי27.7.2014, 22:21

      למה כל דבר שנכתב כאן יש לך ביקורת? עוזרו של זיידה פנה אליו והוא עזר לו , מה לא טוב בזה ? תפנה גם אתה והוא יעזור לך, המקלדת שלך מכוונת רק לראות מה לא טוב , בכלל מה השאלה הזאת אם סידר כחוק מה נראה לך שכל העיר קרימינלים חוץ ממך?

      מחק
    2. בס"ד
      כבוד האנונימי! נראה לי שאתה מגיב מטעם. לא לכל דבר יש לי ביקורת. פשוט אני לא הבנתי מה הקטע? אני יודע שבשביל לקבל הנחה, הזכאים לה פונים ישר למחלקת גבייה ולא לחברי המועצה! חלילה וחס לחשוב שכל העיר קרמינלים! רב מכריע של תושבי העיר הם צדיקים! חוץ ממני? איך אתה יכול לדעת האם אני לא קרמינלי או לא? :-)
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    3. בס"ד
      אני וחברי המאבטחים מודים לר' חיים וייסברג על כך שהגיע לכנס מאבטחים ערב הפגנה שלנו מול העירייה ושמע את המצוקות שלנו! חוץ ממנו לא הגיע אף אחד! רובינשטיין בכלל שם עלינו פס ולא ענו לטלפונים ולא הגיע במכוון למרות שידע על הפגנה!
      בכבוד רב: אברהם שוליאקוב

      מחק
  3. אנונימי27.7.2014, 22:31

    מר שוליאקוב הנכבד, נראה שאתה עדיין גר בחבר העמים וזאת לפי הכתיבה שלך בבלוג , מה אתה רוצה מחברי המועצה ? אף אחד מהם חוץ מהסגנים לא יושב בעיריה כל היום חברי המועצה עובדים כל אחד במקום עבודתו ומתפרנסים מיגיע כפיים, ומה שהם עושים כחברי מועצה הם עושים בהתנדבות מלאה אז בבקשה תפסיק להרעיל את הציבור בכל מיני תלונות מגוכחות על חברי מועצה אתה צריך עזרה תפנה אליהם ואם לא יעזרו לך אז תתלונן,עוזרו של הרב זיידה ביקש את עזרתו של הרב וייסברג אז הוא עזר לו כמו שהוא עוזר לכל אחד אע"פ שלכאורה הוא לא חייב לו כלום זה רק מראה שהרב וייסברג אין לו חשבונות קטנוניים כמו לאחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      מר אנונימי הנכבד! נראה לי שאתה גר בברית המועצות כי אתה חותם באנונימי כאילו ירדפו אותך הקומוניסטים! מתפרנסים מעבודתם מחוץ לעירייה? רגע! אז על מה הם מקבלים את המכשורות שלהם? איזו התנדבות? איזה שטויות! אני מבין שאתה העוזר של ר' וייסברג ומגיב מטעמו!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  4. בס"ד
    אני פשוט רוצה לדעת מה חברי המועצה כולל ר' וייסברג וכולל ר' זיידה עושים כל היום! שיפרסמו את דוח הפעילות שלהם! לא יתכן שמקבלים משכורות שמנות וכל מה שעושים מגיעים פעם בחודשיים לישיבה בעירייה להצביע בעד או נגד.
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי28.7.2014, 12:07

      מר שוליאקוב, כפי שכתבתי לך בתגובה נראה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר , אף חבר מועצה לא מקבל שקל אחד מהעיריה חוץ משני סגנים הבנת את זה או שעדיין לא הבנת, ובדיוק לזה התכוונתי שאתה מרעיל את תושבי העיר בתגובות מגוכחות , ועצתי לך לפני שאתה כותב דברים שאין להם שחר תברר קודם את העובדות, וסתם דרך אגב אני לא עוזר של הרב וייסברג ואני לא כותב מטעמו ,אני כותב רק את האמת כפי שהיא .

      מחק
    2. 1. מר אנונימי תזדה בשמך בבקשה! 2. אני רק שאלתי למה חבר מועצה בכבודו ובעצמו רציך "לסדר" הנחה למשהו. תושב שמגיע לו לקבל הנחה מקבל אותה אצל פקיד ולא לא הולך לחבר העירייה! 3. זה שאתה אומר שלא מקבלים משכורות לא בדקתי אך לא הגיוני לחלוטין! אף אחד לא עובד חינם! חבר המועצה לא מקבל והעוזרים שלו כן? מוזר מאוד! 4. לא מרעיל את אף אחד! רק מפרסם את מה שאני יודע ורוצה שיתפרסם! המרעיל זה אתה מר אנונימי! 5. ספר למשהו אחר סיפורי סבתא שאתה לא מגיב מטעם! הרי בנושאים אחרים שלא קשורים לר' וייסברג לא הגבתה!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    3. בס"ד
      בו נניח שהוא לא מקבל שכר מעירייה! בכל מקרה יש דברים שחבר המועצה אכן צריך לעשות. ואני מאמין שהוא עושה! רק שיפרסם! הבוחרים (אמא שלי בחרה בו) רוצים לדעת מה עושים חברי המועצה! שאלתי למה חבר המועצה בכבודו ובעצמו צריך לסדר הנחה למשהו! אולי הייתה בעיה עם הפקידים אולי עוד משהו!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    4. אנונימי28.7.2014, 17:22

      אני מאמין שאם תפנה ישירות להרב וייסברג הוא ישמח להתחלק איתך במשכורת השמנה שהוא מקבל מהעיריה ואני יכול לכתוב לך בדיוק את הסכום " חצי מ-0 שלם"

      מחק
    5. בס"ד
      1. אם אני טעיתי מוכן לבקש סליחה! 2. כסף גם אם יתן לי לא אקבל! אני ברוך ה' לא ישראלי שבשביל רובם כסף זה ערך עליון! ובשביל כמה שקלים מוכנים לעבור על איסור גזל! ראיתי זאת במו עיניים! בתלמוד תורה שבו עבדתי אנשי הצוות היו עולים להסעה של תלמידים כדי לחסוך 3 שלק נסיעה באוטובוס! הילדים שהוריהם לא שילמו מורידים אותם מהסעה! שומו שמיים! 3 ש"ח! גם חילול ה' כי היו לנו גם תלמידים מגוש עציון שראו זאת.
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  5. בס"ד
    נבחרי הציבור צריכים לשרתו ולפרסם את ההישגים שלהם (אם יש כאלו כמובן) ולא להזכר בבוחריהם רק לפני הבחירות!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  6. אורי הולצמן, חבר מועצת העיר, סיעת למעננו30.7.2014, 12:21

    ר' אברהם שוליאקוב
    שלום לך,
    אינני מכירך אישית, אך אצא מגידרי לענות לך. שיהיה ברור לך ולאחרים.

    חבר מועצה לא מקבל שקל על ל עבודתו ההתנדבותית. כמו שגבאי בית כנסת לא מקבל על התנדבותו למען בית הכנסת שלו.
    נבחרי הציבור בביתר המקבלים משכורת: ראש העירייה (רובינשטיין) + שני סגנים (רביץ ועוביידי).
    יש אפשרות חוקית לסגן נוסף אחד בתואר אך בלי משכורת (הרשלר).

    החוק מאפשר להחזיק עוזר שמשולם מקופת העירייה, ונחשב עובד עירייה לכל דבר. אך זה כבר תלוי ברצוןנה של העירייה והעומד בראשה.

    בירושלים, למשל, יש לכל חבר מועצה: לשכה. עוזר אחד לפחות הממומן מהעירייה. מחשב נייד ועוד אי אלו עזרים והטבות. אך אסור לו לקבל משכורת כספית מהעירייה, כמו בכל הארץ.

    בביתר, שהיא עיר קטנה ביותר, אין לחבר מועצה אף דבר מכל הנ"ל. החוק אומנם מחייב לתת שירותי מזכירות + מקום במשרד (בתנאים מסויימים), אבל רובינשטיין "הלאים" את חדר הישיבות של חברי המועצה במשך הקדנציה הקודמת.

    נו, זה מהעבירות הקלות שלו. שהוא דש אותם בעקביו...

    מרוב "מעשים טובים" לא מבחינים בדברים אלו...

    לסיום,
    אנא כשיש לך ביקורת, בדוק רגע לפני שאתה כותב. והדבר הזה נכון גם באיות הנכון של המילים. יש טלפונים. יש חברים. אפשר להצליב מידע לפני שמקלידים.

    והעיקר,
    שיהיה לכולנו יום נעים
    ובבנין בית המקדש ננוחם, עוד היום!

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      כבור ר' אורי! למה יצאתה מגידרך? בגלל שאמרתי שלחברי המועצה יש משכורות שמנות? פגעתי בך ואני מתנצל! אך למה אתה יוצא מגידרך כלשונך רק בדברים אשר נוגעים אליך אישית? מה עם הנושאים אחרים שבהם אתה לא מגיב?
      כבוד ר' אורי! הגבתה כאן תגיב בבקשה גם בנושאים אחרים!
      בכבוד רב: הבוחר של למעננו - אברהם שוליאקוב.
      נ.ב. ומה עם חברי עירייה אחרים? איפה תגובות שלהם? איפה הם בכלל? שיפרסמו מה הם עושים!

      מחק
    2. אנונימי31.7.2014, 14:25

      מנחם זידע חיים ויסברג ואורי הולצמן , הם נציגים של תושבים מכיון שלא נבחרו כמשויכים לאיזה שהוא מפלגה והם באמת עושים הרבה יותר מחברי העירייה האחרים שמנהלים מוסדות בעיר ומוכרחים לדאוג למוסדותם'

      מחק
    3. בס"ד
      כל הכבוד ותודה רבה לר' חיים וייסברג ור' מנחם זיידה ולר' אורי הולצמן על הפעילות! כל שכן שאינם מקבלים על כך משכורות לא שמנות ולא רגילות! רק רציתי שיפרסמו מדי פעם דוח פעילות שלהם! כדי שכל התושבים ידעו על פעולתם למעננו בין אם זה דברים גדולים ובין אם קטנים כמו סיוע לקבל הנחה בארנונה וכו'!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  7. בס"ד
    שלום לך ר' אורי הולצמן! תודה שהקדשתה מזמנך להגיב כאן! בקשר למשכורות ניסיתי לברר אך לא הצלחתי! ועל כך אני מתנצל! באמת לא ידעתי שחברי המועצה לא מקבלים משכורות! בקשר לאיות הנכון, כאשר עבדתי בתור מאבטח בלמודי תודה נדהמתי לדעת שלמעלה מ 90% תלימידים בני 15 - 16 לא יודעים איך כותבים מילה עכשיו! לכן אני, שהעברית לא שפת אם שלי, לעומתם ולעומת ישראלים אחרים אשר לא מבינים מה רוצים מהם כשאני אומר מנחה טובה, - בסדר פחות או יותר!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי30.7.2014, 21:54

      מר שוליאקוב אין לך מה לברר חברי מועצה בכל הארץ לא מקבלים שכר, אמרת שתבקש סליחה אז בבקשה.

      מחק
    2. אנונימי31.7.2014, 1:00

      בס"ד
      ביקשתי כבר! תקרא את התגובה שלי! כתבתי שאני מתנצל!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  8. בס"ד
    נ.ב. ברוסיה אין דבר כזה שחברי העירייה עובדים חינם! אמנם הם באים כל יום לעירייה ולא פעם בחודשיים להצביע בישיבה.
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  9. אנונימי1.8.2014, 6:30

    בלוג מעניין לתושבי ביתר

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      כן אבל בעיה היא שאין הרבה שיודעים על קיום הבלוג ובולעים את מה שעירייה מאכילה אותם בעיתוני העיר! חבל מאוד!
      אברהם שוליאקוב

      מחק