יום ראשון, 13 ביולי 2014

התקבל בדוא"ל: עיר השלווה והגנבים

ואני נזכרתי עכשיו משום מה בסיפור כדלהלן:  ביישוב רגוע ושקט שהכל.  התנהל ברוגע ובשלווה והיה אחדות נפלאה. וכך היישוב גדל לאט לאט עד שנהפך לעיר ואם בישראל. 
וכאן השטן התחיל לקטרג. ונכנסו מבחוץ כל מיני גורמים אינטרסנטיים שגרמו למחלוקת בעיר ולאחר זמן גם הצליחו לשלוט על העיר גורמים אלו וחיי התושבים הפסיקו להיות רגועים ושלוים! 

כך עבר לו הזמן ותופעה חדשה התחילה בעיר שאף פעם לא היתה. 
גנבים התחילו ליכנס לבתים של התושבים והתחילו לגנוב! אבל הם היו מנומסים רק קצת! ורק מדבר אחד! יפה אה? וכך מכיון שזה היה קצת לא עשו רעש מזה. (לא יפה לעשות עסק מדבר מועט). כך זה המשיך לעוד משהו קטן ועוד משהו קטן וכולם סתמו את פיותיהם מים. וכל אחד מסיבותיו הוא, 
עד שיום אחד זה כבר הגיע למצב שכבר תיכננו והודיעו שהולכים לגנוב מכל התושבים אבל מכולם ללא יוצא מהכלל לחלק קצת יותר ולחלק קצת פחות.  (יפה מצידם הא?). בקיצור היו כמה תושבים שהתעוררו והתחילו לזעוק לעזרה ולהעיר את שאר התשובים 
למעשה הביזה שאמור להתקיים בעיר. ואכן התושבים התחילו להשפיע את השפעתם בדרכי נועם. חלילה לא באלימות אלא בהתחננות על נפשם מהגנבים שיפסיקו את מזימתם! חשבתם שזה עזר להם הרבה??? לא! רק לזמן מוגבל!!! 
אבל הגנבים הודיעו שימשיכו במזימה בעוד חצי שנה! ועוד הוסיפו חטא על פשע שהתחילו להשמיץ את התושבים שהם רודפים את הגנבים עד חורמה ויורדים להם לחיים! ואני שואל את עצמי!!! האמנם??? מה הם חושבים שהציבור כזה טיפש???

5 תגובות:

  1. אנונימי14.7.2014, 15:46

    אתם יכולים להתקשקש כאן באתר המושתן הזה עד מחר. רובינשטיין ודייטש משתינים עליכם בקשת. אתם לא תכתיבו להם בדיוק מה לעשות עם כספי התושבים. הם מספיק בוגרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי25.7.2014, 3:29

      בס"ד
      שתי צדיקים הנ"ל משתינים על כל התושבים (חוץ ממקורבים) כבר 7 שנים! שמעתי עליהם סיפורים לא יפים! כגון דייטש מוחק למקורבים את החובות שלהם לעירייה! ואם יעלו על זה אני לא מקנה בו!
      למה אתה חותם באנונימי? אתר מושחת? אולי אתה כבוד אנונימי מושחת! ראש העיר שילם לך?
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    2. אנונימי25.7.2014, 3:41

      בס"ד
      בוגרים אבל טיפשים! לקנות סיגריות על חשבון העירייה ולשלם חשבון פלאפון לבני המשפחה על חשבוננו זה טיפשות שאין כדוגמתה! למחוק חובות לחברים זו גם טיפשות! הרי ימצא אחד או שתיים שיספרו לאחרים על זה! לי סיפרו! יכולים גם לאחרים! אולי אפילו ללהב 433! מי יודע! לא כולם שואלים רב לפני שפונים למשטרה!
      גם אולמרט וחבר שלו לופוליאנסקי חשבו שהם חכמים!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    3. בס"ד
      תתאר לעצמך כבוד אנונימי שכל משראה את התגובה שלך יספר עליה לשכנים וחברים! וכל תושבי העיר לאט לאט ידעו ויבינו במי מדובר! הרי מובן לכל שאתה מגיב מטעמם של הצדיקים הנ"ל!
      הצלחתם לסתום פיות ואסרתם על עיתוני העיר לפרסם עליכם אמת עד פתיחת הבלוג אבל עכשיו נגמר!
      סוף דבר הכל נשמע! בסוף יתפרסמו כל השחיתויות והקומבינות! וכולם ידעו רובינשטיין ודייטש משתינים בקשת על תושבי העיר מקומה 4 בעירייה!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  2. אנונימי14.7.2014, 18:35

    הם שליחי ציבור ואם הציבור יקרא פה שהם גנבים אולי הם יצליחו לעצור אותם שלא כמו כל חברי המועצה שמצטרפים לגנבים ומתחלקים בעוגה ותפסיק ללכלך את הבלוג הקדוש הזה במילים המגעילות שלך יא חתיכת מושתן

    השבמחק