יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

המירמור הגדול של תושבי ביתר מתחיל להשפיע


הרוחות בעיר סוערות, ומי שמזדמן לשיחת חברים מידי ערב בבתי הכנסיות בעיר ובשטיבלאך נוצר הרושם כי המערכה טרם הוכרעה, ולמרות ההסכמים "שנחתמו" עם מאיר רובינשטיין על תמיכה בו, באה האמת המרה ומתנפצת אל גלי המים העכורים שמאיימים לשטוף את העיר בשבועיים שאחרי חג הסוכות.

המירמור על שלומי אמונים הוא גדול, מאיר פרוש שוב מכר את העיר, הבטיח ג'ובים ומשרות לראשי החסידויות ובכך קנה אותם לעוד חמש שנים של שקט תעשייתי בביתר, יש לציין כי רובינשטיין עצמו כלל לא היה מעורב בהסכמים שפרוש חתם עם ראשי החסידויות בעיר.


תושבי העיר אינם מוכנים לכך בשום צורה שהיא, ומיד יום צצים בבורסת השמות שמות שונים של אנשים שמסוגלים להתמודד לראשות העיר.


נתחיל בשם החם ישראל גולומב, למרות הפסדו ליו"ר דגל התורה בביתר, הוא נתפס כבלתי מאיים על הציבור החסידי, כיון שהוא מגיע ממשפחה חסידית מובהקת - ובשל כך הוא די יוכל להתאים את עצמו למעמד לרצות את כל המגזרים.

הוא עצמו טרם הגיב לשמועות , אך בחדרי חדרים השם הזה ממתין לאישורו של יו"ר דגל התורה, לאחר פגישה של בכירים בחסידויות שונות המנסים להריץ אותו לראשות העיר, יש סיכוי שגפני ייכנס לקלחת ויציבו כמועמד מוסכם מטעם דגל התורה, ש"ס תצטרף אליו לאחר שפרוש מעמיד את בנו לבחירה באלעד.


המועמד העצמאי חיים ויסברג שגם הוא עושה כאב ראש לא קטן למאיר פרוש בעצם התמודדותו, כרגע הוא עדיין יושב בשקט ואינו עושה שום טעות. אין לו תמיכה מובהקת מחוג מסוים, אך מי שמסתובב בעיר יכול להבין כי תמיכה בו היא תמיכה במועמד מחאה, למרות שהוא לא יוכל לנצח אך יש לו סיכויים לגרום למאיר לאבד עשתונות, אמש הוא כבר החל לקבל שיחות אנונימיות כטוב לבם ביין של אנשי שלומי אמונים, עוד כאלו שיחות רק יגדילו את האהדה בציבור בו.

שמות נוספים עולים ויורדים,חלקם עדיין חסוי מה שברור שכרגע המצב עם רובינשטיין כלל לא ברור וכי תמיכה בלתי מסויגת בו מתחילה לאבד מיציבותה.

הימים הבאים יעידו על כך.

11 תגובות:

  1. אנונימי21.8.2013, 19:40

    ישראל גולומב איש יקר ונחמד אבל הוא מגיע ממשפחה ליטאית ירושלמית מובהקת ולא ממשפחה חסידית.

    השבמחק
  2. אנונימי21.8.2013, 22:07

    סוף סוף ההסכמים נחשפים, וזה הולך כך, באיאן יקבלו את השטח של לב מלכה בירושלים, תמורת זאת בעלז יקבלו את השטח של בית ההלוויות שמגר, קרלין יקבלו שטח במתחם שנלר, מי שידאג לזה יהיה מאיר פרוש שעדיין חושב שמשה ליאון יהיה ראש עירית ירושלים, בתמורה ראשי הקהילות חתמו לפרוש על מכירת העיר ביתר, על ביצה שלא נולדה הופקרה העיר לידים של מי שמתעלל בתושבים זה 6 שנים, "כי נמכרנו אני ועמי", תושבים יקרים הרימו קול זעקה אל תתנו לעסקנים זולים לשלוט בחייכם קחו גורלכם בידכם!!! .

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי22.8.2013, 13:26

      מישהו יכול להסביר מה הקשר של מאיר פורוש לעיר ביתר מספיק השתלטתם הפורושים על אלעד תעזבו אותנו בביתר לנפשינו תמשיכן להתעסק עם ש"ס באלעד ותוציאו את ביתר מהסיפור

      מחק
  3. אנונימי21.8.2013, 22:56

    הותר לפרסום הנציג של כלל תושבי ביתר
    הלא הוא הרב אברהם דיקמן הי"ו
    מבעלי תיווך דיקמן ונציגם של חסידי סלונים
    לטענתו המרוץ לראשות העיר הוא כדי לדאוג לתושבים
    הוא מסביר שבעיריה יש מספיק כסף רק הניתוב לא נכון
    במקום לדאוג לתושבים הוא מחלק אל זה לרימונים ענבים וליענקל רטטנברג מסלונים
    נ.ב.
    נכון להיום אחה"צ כשרובנשטיין שמע על דיקמן הוא רץ לאדמו"ר מסלונים שיבקש מדיקמן לפרוש אך האדמו"ר ענה לו שהוא אינו מתערב בפוליטיקה בשופ"א
    לטענת חסידי סלונים מחר רוטנברג יפיץ שמועה שהאדמו"ר אמר לו שיצביעו לרובינשטיין (הדג מסריח מהראש)

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי22.8.2013, 0:37

      אבי דיקמן נשלח ע"י רובינשטיין כדי לפגוע בסכויים של חיים וייסברג, הציבור מכיר את כל השטיקים האלה ולא יקנה את זה , רק לא מובן מדוע דיקמן מוכן להתבזות אולי הוא קיבל סכום כסף שמשתלם לו?

      מחק
  4. אנונימי22.8.2013, 3:04

    חבל שהבלוג מידרדר לשטויות ודמיונות.
    לא לויסברג סיכוי ולא לדיקמן.
    תביאו שם רלוונטי עם תמיכה של לפחות 100 איש ותפסיקו להשפיל את תושבי העיר. כאילו אנחנו בגן ילדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי22.8.2013, 13:23

      אתה צודק אך מה לעשות שלפי הראיונות שנתן דיקמן ניכר גם לעין עיור שהוא מעומד מטעם על מנת להפריע למישהו אחר, זה רק מראה שרובינשטין הפחדן פוחד מהצל של עצמו ואפי מהצל של ויסברג

      מחק
    2. אנונימי22.8.2013, 13:24

      או שאתה לא מתגורר בעיר, או שאתה ספון בביתך ולא יוצא החוצה, או שאתה סובל מחוסר תיקשור עם מה שקורה בעיר,"פוק חזי מאי עמא דבר", בכל אופן אני ממליץ לך אישית לישון בשעות לפנות בוקר זה מאד עוזר לריכוז במשך היום.

      מחק
  5. אנונימי22.8.2013, 13:28

    מנחם זיידה הוא מעומד מתאים ורצוי ושמעתי ממנו שהוא מתכוין לרוץ נאחל לו הצלחה ושיהיה לו יום מתוק

    השבמחק
  6. אנונימי25.8.2013, 1:37

    לידיעת הציבור אברהם דיקמן פרש בהוראת רבו האדמור שליטא

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי25.8.2013, 18:41

      אוי, דיקמן פרש? איך יכול להיות, הרי רובינשטיין שלח אותו להתמודד כדי להפריע למישהו אחר - כך כתבת לעיל.

      חברים יקרים, עזבו אתכם מדמיונות. גם אני לא מרוצה מכל מה שרובינשטיין עושה, ותתפלאו גם בבני ברק לא כולם מרוצים היו מיעקב אשר, או בירושלים מפינדרוס.

      רוצים להועיל? תביאו תמיכה מרבנים וקהילות, ואל תבזו את העיר שלנו אם מועמדויות קש, ויסברג, דיקמן, יענקל, מוישה, יצמח.

      מחק